Millaiset kesä vaatteet saa teidän huomion?
Kokonaisuus tietysti ratkaisee ja persoona, mutta,
Vilaus sääristä, eli lyhyt sortsit/Hameet
Paljaat käsivarret, topit ja T-paidat
Paljaat olkapäät, niskat..
Itse kiinnitän katseen käsivarsiin.
Hieman lihaksikkaat ja päivettyneet kädet ovat kauniita.
Itse arastelen paljastaa jalkojani.
Kaunista päälle ja kesään. Saako paljastaa?
18
58
Vastaukset
- Anonyymi
Kokonaisuus ratkaisee. Kesämekot kääntää mun pään. En ole lyhyiden shortsien ja minihameiden ystävä. Pellava housut, paitapuserot, hameet on kauniita. Teepaita, lappuhaalarimekko myös hyvä yhdistelmä. Omassa pukeutumisessa tykkään peittää olkapäät ja polvet.
- Anonyymi
En osaa sanoa mitään tiettyä. Sellaiset vaatteet mistä itse tykkää 😍
Saa olla paljasta muttei liikaa, pitää jäädä tilaa myös mielikuvitukselle. Vaatteet niin että muodot/lihakset näkyy mutta housujen/hameen ei tartte ”soida” päällä. Eikä liian treenattu kroppa, pehmeyttä pitää olla 😁
- Anonyymi
Entä jos ei ole pahemmin lihaksia mutta ruumiinrakenne on vaan joistain paikoin sellainen että luut näkyy? Kiva kun nykyisin on niin tarkat kriteerit kaikessa. Ei tarvitse ihmetellä miksi on niin paljon sinkkuja. Itse tykkään käyttää kesäisin erilaisia mekkoja, maxia tai lyhyttä ja myöskin farkkuja jos esim. sää on kylmempi. Kengät tilanteen mukaan, lenkkarit, baltsut tai korkkarit, niin tai sitten kumisaappaatkin =) Vaikka on joskus käynyt niinkin että suunnitelmat muuttuu ja asu ja varsinkin kengät olisi voineet olla jotain ihan muuta :D En tykkää paljastella mutta en pidä sitä pahana jos asuissani on hieman avarampi kaula-aukko, varsinkin näin kesällä. Enkä muutenkaan tykkää liian kireistä kauluksista kuten poolot.
Anonyymi kirjoitti:
Entä jos ei ole pahemmin lihaksia mutta ruumiinrakenne on vaan joistain paikoin sellainen että luut näkyy? Kiva kun nykyisin on niin tarkat kriteerit kaikessa. Ei tarvitse ihmetellä miksi on niin paljon sinkkuja. Itse tykkään käyttää kesäisin erilaisia mekkoja, maxia tai lyhyttä ja myöskin farkkuja jos esim. sää on kylmempi. Kengät tilanteen mukaan, lenkkarit, baltsut tai korkkarit, niin tai sitten kumisaappaatkin =) Vaikka on joskus käynyt niinkin että suunnitelmat muuttuu ja asu ja varsinkin kengät olisi voineet olla jotain ihan muuta :D En tykkää paljastella mutta en pidä sitä pahana jos asuissani on hieman avarampi kaula-aukko, varsinkin näin kesällä. Enkä muutenkaan tykkää liian kireistä kauluksista kuten poolot.
Sittenhän me ollaan melkein samikset, paitsi muita luita ei mulla taida pahemmin ’törröttää’ kuin solisluut. Ja korkkareita vältän ihan terveyssyistä, sen verran monesti on nilkat hajonneet.
Mekot ja hameet sopii yleensä ihan tennareidenkin kanssa.
Kysymys oli muuten vaatteista. Ihastukseni/rakkaani eivät todellakaan ole olleet kuvaamani muotin mukaisia 😊
- Anonyymi
Ei tarvi paljastaa mitään, ihan tavalliset vaatteet on hyvät. Sellaiset joissa osaa olla rennosti.
- Anonyymi
Rikas alastomuus on ennallaan, vaikka uudelleenasentaisi.
- Anonyymi
Paljastelu ei ainakaan vaikuta mihinkään suuntaan, omaan tyyliin sopivat vaatteet. En oikeastaan paljon katsele vieraita ihmisiä.
- Anonyymi
Sama ☺️
- Anonyymi
Jep, en todellakaan arvostele ihmisiä sen perusteella, kuinka paljon he haluavat peittää tai näyttää ihoaan. Ihan muut asiat merkkaa. Parasta on, kun viihtyy vaatteissaan.
- Anonyymi
Mä kyllä katselen, mutta olenkin sinkku. Parisuhteessa ei tullut niinkään katseltua😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä kyllä katselen, mutta olenkin sinkku. Parisuhteessa ei tullut niinkään katseltua😉
Minä katselen vasta sitten, kun olen ihastunut, enkä silloinkaan jaksa jatkuvasti katsella.
- Anonyymi
Itsevarman naisen vaatetus vetää huomion eli ei mikään huomaamaton tyyli. Jotain värikästä ennemmin kuin maantien harmaa. Kesämekot on monesti hyvännäköisiä, voi olla lyhyt tai pitkä, paljastaminen ei nyt oo olennaista. Kivat kengät on plussaa.
- Anonyymi
Mua ei taas vaatteet tai niiden väri, katse ja olemus kertoo kaiken. 😍
- Anonyymi
Tyylikäs kokonaisuus, voi olla housut tai hame. Mekot sopivat myös kesällä. Ei nuhjuisia vaatteita tai verkkarityyliä. Musta sopii joillekin, useimpia kuitenkin pukevat kirkkaammat värit paremmin. Ihoa ehtii näkemään kahden kesken.
- Anonyymi
Ihan sama jos tyyppi on muuten kiinnostavan olonen. Näin eilen kaupalla sellasen joka seisoskeli omissa oloissaan ja välillä haukotteli. Se näytti jotenkin tosi söpöltä, en osaa selittää paremmin. Sit se huomasi että mä vilkuilin sitä ja sain vaihdettua muutaman katseen sen kans 🥰
- Anonyymi
Joo just tälläinen on parasta 😌 😜
Ei vaatteilla oo niin väliä.
- Anonyymi
Sellainen rento mis tuntee olonsa mukavaksi ☺️
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2538168IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2705383- 1711850
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)761770- 1891315
- 781294
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61157Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy2141020Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte1311007- 104965