Täytyy myöntää että parasta seksiä pitkään aikaan oli baarissa!

Anonyymi

Tiedän että baarit ovat yleensä ruoka ja juoma mestoja ja tiedän myös että asiakkaan kuuluu osata hyvien tapojen mukaisesti olla.mutta jos esimerkiksi tarjoilija tarjoo ruokaa ja juomaa ja mukavaa keskustelu hetkiä tylsän työpäivän aikana niin eihän se mitenkään ole asiakkaiden vika jos tarjoilija tarjoaa asiakkaalle myös viihdettä. Kyllä mä niin nautin niistä hetkistä viimekesänä ja mikä parasta myös kysyttiin minua kahville kahden kesken ja lopun tietenkin jätän mielelläni kertomatta jotta ei tulisi mitään väärin käsityksiä.mutta täytyy kyllä sanoa että ei se ikää kato jos kemiat hetkellisesti kohtaa.tässä tapauksessa ei todellakaan ollut kemiaa kyseessä vaan himot.mutta sehän ei ole mitenkään väärin jos kumpikin on ollut tietoisesti himojen vietävänä.siis mitään väärää ei ole tapahtunut kunhan vain muistelin mennyttä aikaa.. aurinkoinen päivä ja vilpitön keskustelu ja pulla kahvit ja vähän pihalla leikkimistä ja hupsista keikkaa varmaan ollut jotain auringonpistosta kummallakin kun seuraava muistikuva oli tarjoilijan erittäin lämmin vastaanotto asiakkaan kanssa oikein kunnolla osasi minua kohtaan lähestyy toisin sanoen ammattilaisen otteet. Erinomainen kokemus oli minulle

4

150

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tietenkin minä olisin halunnut vuosia sitten nussia paikan omistajaa mutta hänellä oli omat pullat uunissa niin en tietenkään voi silloin ehdotella mitään sellaista.. mutta toisaalta ei kyllä ollut mitään valittamista tarjoilijan seurasta.. erittäin antoisia kokemuksia oli kuitenkin

• Anonyymi

Mahtaa huoraa harmittaa kun oli niin lojaali muille mutta ei sitten tullut ajatelleeksi että tietenkin minä ihan periaatteesta nussin siellä baarissa ihan hänen kiusaksi jonkun tarjoilijan kanssa!!! kyseessä ei tietenkään ollut mitään sellaista himoa mutta oli pakko näpäyttää baarin omistajalle että olikohan se hyvä idea hylätä minut jonku lojaalisuus takia mutta mitä väliä sillä on enään!! tehty mikä tehty!!!

• Anonyymi

Kummallista kun säännöt palstalla ei salli hymy merkkejä??😂😂😂🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kummallista kun säännöt palstalla ei salli hymy merkkejä??😂😂😂🤣🤣🤣🤣😂😂😂😂🤣🤣

🤭🤭🤭🤭🤣😂😂😂🤣😂

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      236
      4016
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2317
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1481
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      939
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      937
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      930
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      331
      860
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      62
      770
    Aihe