Vaimo pyysi mieheltä rahaa rintaliiveihin johon mies että eihän sulla oo edes tissejä johon vaimo et onhan sullakin alkkarit. Mies ehdotti vaimolle seksiä, vaimo sanoi et kuule sulla ei seiso kuin järki ja mulla kostuu vain silmäkulma. Lisääkin on mutta niistä myöhemmin. Itse täytin 50 vuotta viime kesänä, siinä puoliso järjesteli vähän purtavaa vieraille, puolison velikin tuli vaimonsa kanssa ja toivat "jäykkää" joka on siis viinaa puolison veljen mukaan. No sanan käänreistä päästiin asiaan kun tuli puhe mitä vaimo antaa illalla mulle ja mun jäykkä saa jotain kosteaa, murjaisin siihen että mulla ei ole muuta jäöykkää kuin käytös johan vaimoni että huomattu on.
Päivän kevennyksiä
Anonyymi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minä sain 50v lahjaksi avioeron.
- Anonyymi
Muistaa varmaan ikuisesti jos ei tuu muistisairautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974319Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351358
- 10979
- 151975
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842- 20814
- 11790