Häiritsisikö sinua toisen naisen iskuyritykset, jos et itse olisi kiinnostunut kyseisestä naisesta? Vai toivoisitko, että naiset ottaisivat enemmän riskejä ja tekisivät aloitteita, vaikka he eivät ihan just sun tyyppiä olisikaan?
Haluaisitko että sinua lähestytään?
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kysyn siksi, että olen itse hyvinkin aloitteellinen ihminen, mutta itseäni taas ei juurikaan lähestytä. Itse tykkäisin lähestymisistä, vaikka henkilö ei mua suuremmin sytyttäisikään. Toisi vähän piristystä elämään. :)
- Anonyymi
Ei häiritse, ellei ole liian hyökkäävää, tai sisällä fyysistä koskettamista. Eihän mitään tapahtuisi, jos kukaan ei lähestyisi ketään.
- Anonyymi
Ei häiritse, mutten lähde leikkiin mukaan jos tiedän selkäytimellä että ei nappaa. Vastaan aina perusystävällisesti kyllä, tyypille kuin tyypille. :)
- Anonyymi
Ei häiritsisi yhtään. . Koska, eihän lähestymisellä ole tarkoitus välittömästi alkaa suhteeseen. Ties vaikka löytyis joku huipputyyppi jota, ei ole "huomannut" :)
- Anonyymi
Asiallinen kun osaa olla niin kyllähän sitä voi lähestyä, ei sitä voi arvailla toisen ajatuksia tai jäädä odottelemaan, että muut tekee aloitteen. Myös kieltävään vastaukseen pitää suhtautua asiallisesti (jos se vastaus niin myös esitetään 😁).
- Anonyymi
Ei häiritsisi ollenkaan, ja itseasiassa mulle saa kyllä vääntää rautalangasta että ymmärtäisin edes mitään lähestymisyritykseksi... ja vaikka ei natsaisi niin kyllä siitä varmasti tulisi hyvä mieli ;)
- Anonyymi
Mulla sama. Oletan aina, että toinen on vain ystävällinen, joten rautalangat ja ratakiskot käyttöön, kiitos!
- Anonyymi
Täällä kans yksi joka ei kevyttä vihjailua ymmärrä vielä lähestymiseksi. Saa pyytää ulos jne. Mielellään tilannetajua missä ja miten ehdottaa. Suutelemaan hyökkääminen ei toimi muhun. Ei haittaa vaikkei natsaisi, osaan antaa hellävaraisesti pakit jos siltä tuntuu. Ehdotuksia vaan kehiin. Saa lähestyä heti, kun siltä tuntuu🙂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä kans yksi joka ei kevyttä vihjailua ymmärrä vielä lähestymiseksi. Saa pyytää ulos jne. Mielellään tilannetajua missä ja miten ehdottaa. Suutelemaan hyökkääminen ei toimi muhun. Ei haittaa vaikkei natsaisi, osaan antaa hellävaraisesti pakit jos siltä tuntuu. Ehdotuksia vaan kehiin. Saa lähestyä heti, kun siltä tuntuu🙂
Turha luulo että joku nainen hyökkäisi suutelemaan, voi helposti käydä ettei kukaan vilkaisekaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turha luulo että joku nainen hyökkäisi suutelemaan, voi helposti käydä ettei kukaan vilkaisekaan.
No pari kertaa on noin käynyt elämän varrella.Nuo naiset oli kyllä tuttuja.
- Anonyymi
Ei. Mua ei ole kukaan nainen koskaan lähestynyt, mutta uskon että se tuntuisi vaan mukavalta. Itse oon kerran tehnyt aloitteen.
Tuskin enää häiritsisi kuten nuorempana, lähestymiset olivat kiusaannuttavia. Nyt olisin varmaan imarreltu, mutta surettaisi jos en pystyisi antamaan vastakaikua. Sitten taas.. siinähän kiinnostus voisi herätä. Toivon siis, että tekisivät/tekisimme enemmän aloitteita, tuntemattomillekin.
- Anonyymi
Miksi lähestyminen oli kiusaannuttavaa?
Anonyymi kirjoitti:
Miksi lähestyminen oli kiusaannuttavaa?
Suurin syy oli varmaan se etten ollut minut oman seksuaalisuuteni kanssa, joten mielessäni torjuin jyrkästi kaiken siihen viittaavan. Naispuolisten lähestymiset tuntuivat kuvottavilta, mutta samalla saatoin olla kiiinnostunut jostakin, tajuamatta edes mistä on kyse.
Tähän vaikutti epäilemättä se että kotipaikkakunnallani LGBT-ihmisiä ei ollut "olemassakaan", sellaista vaihtoehtoa elämässä ei ollut.
- Anonyymi
Ilman muuta saa lähestyä, joskus vaan tietää jo etukäteen ettei voi syntyä mitään suhdetta. Olen silti ollut aina ystävällinen, kerran olen ollut, voi sanoa jopa rakastunut ja saanut ihanaa vastakaikua niin että tiesin toisen tuntevan samoin, mutta suhde ei valitettavasti koskaan edennyt fyysiseen kanssakäymiseen kuten olisin toivonut. Toivottavasti saan joskus suhteen jossa toiveet kohtaa paremmin.
- Anonyymi
Missä? Baarissa tai kahvilassa tai jopa jooga studiossa joo. Kadulle tai kaupassa ei missään nimiessä!
- Anonyymi
Miksi ei kadulla tai kaupassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ei kadulla tai kaupassa?
Koska jos menen baariin tai kahvilaan istumaan olen sosiaalisoimassa ja haluan ehkä tavata ihmisiä mutta jos joku menee kauppaan ostamaan vessapaperia tai vain kävelylle hän ei halua tavata ihmisiä silloin. Baariin, nettiin ja jopa joogaan mennään tapaamaan ihmisiä. Kadulle ja kauppaan mennään hakemaan vessapaperia ja ruokatarvikkeita että ei kuolisi ei muuten mutta tämä on vain yhden ihmisen mielipide.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska jos menen baariin tai kahvilaan istumaan olen sosiaalisoimassa ja haluan ehkä tavata ihmisiä mutta jos joku menee kauppaan ostamaan vessapaperia tai vain kävelylle hän ei halua tavata ihmisiä silloin. Baariin, nettiin ja jopa joogaan mennään tapaamaan ihmisiä. Kadulle ja kauppaan mennään hakemaan vessapaperia ja ruokatarvikkeita että ei kuolisi ei muuten mutta tämä on vain yhden ihmisen mielipide.
Paitsi jos on hyvännäköinen niin saa lähestyä missä vaan. Minua lähestyvät aina kaikkein huonoimman näköiset ihmiset 🤷♀️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi jos on hyvännäköinen niin saa lähestyä missä vaan. Minua lähestyvät aina kaikkein huonoimman näköiset ihmiset 🤷♀️
Sit kun vielä tietäis, onko ite hyvännäköinen vai oisko parempi jättää toinen rauhaan! Ounou
- Anonyymi
Nyt kun olen varattu, lähestyminen on turhaa, mutta osaan kyllä aikuisena ihmisenä kertoa sen asiallisesti.
Yleisesti ottaen, en olisi koskaan pariutunut, puhumattakaan kolmea kertaa ellei toinen osapuoli olisi lähestynyt. Itsehän en ole aloitteita tehnyt, mutta olen nähtävästi ilmaissut olevani avoin toisen aloitteelle. Joten tehkää vain aloitteita, se ei ole häiritsevää kunhan ei ylitetä muiden rajoja.- Anonyymi
Missä sinua lähestyttiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sinua lähestyttiin?
Ensimmäinen näistä tilanteista oli kaveripiirissä ja olihan siinä flirttiä ollut jo pitkän aikaa. Toinen syntyi harrastuksen kautta ja niin ikään oli pidemmän tutustumisen tulos. Tämä viimeinen kolmas kehkeytyi vähitellen työpaikalla, mutta lähestyminen tapahtui vapaa-ajalla.
Täytynee kertoa että muitakin lähestymisiä on ollut, tapahtumissa, aikoinaan baarissakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ensimmäinen näistä tilanteista oli kaveripiirissä ja olihan siinä flirttiä ollut jo pitkän aikaa. Toinen syntyi harrastuksen kautta ja niin ikään oli pidemmän tutustumisen tulos. Tämä viimeinen kolmas kehkeytyi vähitellen työpaikalla, mutta lähestyminen tapahtui vapaa-ajalla.
Täytynee kertoa että muitakin lähestymisiä on ollut, tapahtumissa, aikoinaan baarissakin.Jospa vielä täsmennän, näissä tilanteissa oli toinen osapuoli aloitteellinen flirtinkin suhteen ennen aloitteen tekoa, jos haluaa jo sen nähdä lähestymiseksi. Miten iskemisen tai lähestymisen määrittelee.
Ainahan näissä tilanteissa on riski, ei voi varmasti tietää vastapuolen reaktiota, mutta sanoisin ettei sitä kannata jäädä pohtimaan. On tärkeää kunnioittaa muiden rajoja, mutta liika asiallisuuskaan ei todennäköisesti johda mihinkään. Asiallisuus on kuitenkin hyvä huomioida, ettei ihastuksen kohde ota asiaa negatiivisesti.
Ilmaisinkohan nyt itseäni riittävän kryptisesti... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jospa vielä täsmennän, näissä tilanteissa oli toinen osapuoli aloitteellinen flirtinkin suhteen ennen aloitteen tekoa, jos haluaa jo sen nähdä lähestymiseksi. Miten iskemisen tai lähestymisen määrittelee.
Ainahan näissä tilanteissa on riski, ei voi varmasti tietää vastapuolen reaktiota, mutta sanoisin ettei sitä kannata jäädä pohtimaan. On tärkeää kunnioittaa muiden rajoja, mutta liika asiallisuuskaan ei todennäköisesti johda mihinkään. Asiallisuus on kuitenkin hyvä huomioida, ettei ihastuksen kohde ota asiaa negatiivisesti.
Ilmaisinkohan nyt itseäni riittävän kryptisesti...Oikein selkeästi ilmaistu asia. :) Itse pidän lähestymisenä/aloitteena kaikkea sitä, millä ilmaistaan kiinnostusta ja halua tutustua toiseen. Iskeminen on sitten astetta aggressiivisempaa ja tavoitteena nimenomaan toisen iskeminen eikä pelkästään tutustuminen.
Riskit on aina olemassa, ja jokaisella ihmisellä on eri rajat, minkä kokee epäasiallisena ja ei-toivottuna. Huomiota on kiva saada, mutta huomiolla tukahduttaminen vie kyllä kaiken kiinnostuksen!
- Anonyymi
On minua useinkin lähestytty. Saatan vain pelästyä, jos joku yllättäen koskettaa, vaikka se olisi miellyttäväkin kosketus. ☺
- Anonyymi
Ei häiritsisi! Olisi kiva joskus vielä kokea, että joku lähetyisi minua.
Aina olen itse joutunut (saanut) lähestyä. 4/5stä on johtanut johonkin kivaan lopputulokseen ja 1/5 olen saanut pakit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2538168IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2705383- 1711850
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)761770- 1891315
- 781294
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61157Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy2141020Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte1311007- 104965