Siis onko todellakin niin, että Matti Vanhanen on Suomen keskustapuolueen toiseksi parhaimman näköinen nainen?
Siis eihän tää oo todellista.
(reps)
Kyllä nyt vituttaa
19
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Hiljaa mäessä uuvatti.
- Anonyymi
Eduskunta ei ole Tyra Banksin mallitoimisto kausi 2.
Minusta Puakki ois pitänyt ottaa tuohon hommaan... Sehän on sellainen äijä, että voi katsoa tennis-, lentopallo-, sulkapallo- ja pingispelejä keskellä kenttää katsomossa istuen kääntämättä päätänsä... Se jos mikä on kaunista. :oD
Funeau kirjoitti:
Mitä helvettiä sä höpiset?
Eihän tosta saa mitään tolkkua.
(naurua)Mitä? Etkö sää muka Väyrys Puakkia tiijä? Kansantanhumies ja ydinlaskeumastakin selviävä superkepu....kaikkien kepujen isä. :oD
Disse kirjoitti:
Mitä? Etkö sää muka Väyrys Puakkia tiijä? Kansantanhumies ja ydinlaskeumastakin selviävä superkepu....kaikkien kepujen isä. :oD
Mikä "Puakki"?
Selitystä kehiin.
(naurua)Funeau kirjoitti:
Mikä "Puakki"?
Selitystä kehiin.
(naurua)No kamoon.... Puakki, elikkäs urbaanisti Paavo vaan. :oD Aina teille tsadilaisille pitää vääntää kaikki rautalangasta....paitsi Puakki on niin letkeä kepulainen, että ei kastu edes vesisateessa....osaa väistellä pisaratkin. :oD Vaikea sitä on vääntää... Luisuu kuin märkä saippuapala käsistä. :oD
Disse kirjoitti:
No kamoon.... Puakki, elikkäs urbaanisti Paavo vaan. :oD Aina teille tsadilaisille pitää vääntää kaikki rautalangasta....paitsi Puakki on niin letkeä kepulainen, että ei kastu edes vesisateessa....osaa väistellä pisaratkin. :oD Vaikea sitä on vääntää... Luisuu kuin märkä saippuapala käsistä. :oD
Joo siis.
Kun kerroin täällä että olen tavannut Ilkka Kanervan, minua väitettiin valehtelijaksi.
Joten en väitä enää mitään.
(reps)Funeau kirjoitti:
Joo siis.
Kun kerroin täällä että olen tavannut Ilkka Kanervan, minua väitettiin valehtelijaksi.
(reps)No mä uskoisin.... Eihän siinä ole kuin viisi vaivaista tavua.... Helppo homma ja varsinkin kun sä hallitset kielen niin hyvin. :o)
- Anonyymi
Funeau kirjoitti:
Joo siis.
(reps)Ai sä olet Ybis? No nythän
Mjoo
Toivuttuani alkujärkytyksestä, saatoin hieman tarkastella tilannetta avoimin mielin.
Ongelma on nyt siinä, että Mattia verrataan naisiin ympärillään. Matin pukeutumista seurataan, ja Matin huulipunan valintoja spekuloidaan, sekä Matin kiloja tarkkaillaan.
Matti on nyt luupin alla.
(hirn)Matti Vanhanen on myös näemmä käyttänyt harvinaista sanaa "velvollisuus" tiedotteessaan.
Mjaahans
(reps)
Vieläkö puhutaan pilluhallituksesta ja huulipunajengistä? :)
- Anonyymi
Matti tuo piljendaareille jämäkkyyttä.
Anonyymi kirjoitti:
Matti tuo piljendaareille jämäkkyyttä.
Mahtaako Matilla järki seistä koskaan tuossa seurueessa? :)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Mahtaako Matilla järki seistä koskaan tuossa seurueessa? :)
En tiedä, mutta ensi yön nukun hyvin. Matin tyyli ja tietomäärä ovat rauhoittavia.
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, mutta ensi yön nukun hyvin. Matin tyyli ja tietomäärä ovat rauhoittavia.
No puheenvuoroa ei ainakaan saa, jos ei opi puhumaan sukkelammin. :)
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Riittää kun osaa numeraaliset laskennat mikä tärkeintä. Ettei vallan Suomi syöksy pandemian ja kurimuksen rotkoon.
- Anonyymi
Jan1 kirjoitti:
Matti ja tipsut :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1445548Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313962No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452490Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan02350Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv392107Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv292012- 241953
Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h201884- 421745
- 111654