Mitä pahaa vaivoissa on jos sellainen on tulossa! Vauvalle nimi! Isä ja äiti pysyvät salaisuutena.
Vauva-aloitus takaisin
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
*vauvoissa
- Anonyymi
Jos palstavauva on tyttö, jos poika?
Tänään ehdottomasti Matti. Oli sitten tyttö tai poika.
- Anonyymi
Aika hyvä 👍
- Anonyymi
Ei hyvänen aika jos tyttö...sitten Mattilda.
- Anonyymi
Hienoa että suostut yhdessä sopii minun kanssani että mikä tulee meidän vauvalla nimeksi!!! kirjoitatko minulle ne nimet joita et halua meidän vauvalla ja nimet joita saan laittaa vauvalla!!en todellakaan halua riidellä mistään nimistä joten jos kirjoitat mitkä nimet minä karsin pois nimilista lta niin teen kaikkeni jotta meillä olisi mahdollisuus myös sovussa yhdessä hoitaa vauvaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa että suostut yhdessä sopii minun kanssani että mikä tulee meidän vauvalla nimeksi!!! kirjoitatko minulle ne nimet joita et halua meidän vauvalla ja nimet joita saan laittaa vauvalla!!en todellakaan halua riidellä mistään nimistä joten jos kirjoitat mitkä nimet minä karsin pois nimilista lta niin teen kaikkeni jotta meillä olisi mahdollisuus myös sovussa yhdessä hoitaa vauvaa
Ehdota lonkalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika hyvä 👍
Raskaus on niin alussa vielä että ei voi tietää onko tyttö vai poika joten erikseen tytöt ja pojat nimet joita et halua meidän vauvalla nimeksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raskaus on niin alussa vielä että ei voi tietää onko tyttö vai poika joten erikseen tytöt ja pojat nimet joita et halua meidän vauvalla nimeksi
Joka tapauksessa jompi kumpi.
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Thymallus kirjoitti:
Mutta nyt muihin seikkailuihin.
Lisää vauvoja maailmaan!!!
- Anonyymi
Vauvan pitää oppia tuntemaan isänsä.
- Anonyymi
Niin sinä sen tiedät kyllä kuka on lapsen isä!!en minä ole raskaana sinä olet mutta kenelle??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sinä sen tiedät kyllä kuka on lapsen isä!!en minä ole raskaana sinä olet mutta kenelle??
Minä tiedän!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä tiedän!!!
Voidaan kyllä mennä lääkäriin varmistaa totuus!!!
Jos se on tyttö, niin annetaan nimeksi Kaiku.
Jos se taas on poika, niin annetaan nimeksi Kaiku.- Anonyymi
Toivottavasti ei muistuta isäänsä, muutoin on kieku.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti ei muistuta isäänsä, muutoin on kieku.
Minä en siis ole lapsen isä???? kerro se rehellisesti sanottuna nyt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain mies voi olla isä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Palstalla on monta sopivaa tätiä.
OK, tunnustan. Se on minun.
- Anonyymi
# seuraan
- Anonyymi
Tytölle nimeksi Suvi Tuuli ja pojalle Ridge Forrest.
AsianVierestä Oli nyt vaikka androgyymi, mutta en ymmärrä, etteikö täällä ole hyväksytty aikaisemmin lapsen syntymästä kertovia uutisia?
Mitä, onko joku ehtinyt vauvan väsäämään? No sehän on selvä että jos se on poika se on Matti ja jos se on tyttö se on Maija, perinteiset kunnollisten ihmisten nimet.
- Anonyymi
Hiljaa, olen puhelimessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2944176Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352375Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822016- 1411511
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!39998Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein133972- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62820