Keksikää pariksi viikoksi jotain muuta harrastusta.
Vastaukset 19
Miksei?
- Anonyymi
Mitä viddulia sulle kuuluu kenenkään palstailu? Mistä näitä sikiää?
- Anonyymi
No mulla näköjään loppu jo! En pääse enää tänne 😂
-Pönttis- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Saitko bannit?
Mitäpä teit?
- Anonyymi
Pääsee,kun kirjoittaa vaikka puhelimen mobiilidatalla,jos wifi bannattu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pääsee,kun kirjoittaa vaikka puhelimen mobiilidatalla,jos wifi bannattu.
Oliko unelmamökki keskustelu liikaa 😎
Niin kun mitä?! 😟
- Anonyymi
Työ se olis nyt hyvää tekemistä.
- Anonyymi
Jos vaikka menisitten salille tai kalaan tai veistäisitte tuolin puukerhossa niin ette masentuisi palstalla.
Työtä ja harrastusta on enemmän kuin laki sallii.
Pakko välillä pölöttää joutavanpäiväisyyksiä.Johan mä touhuun muutakin... hengitän esimerkiks ...😁
- Anonyymi
Kohtahan minä lähden kalaan.
- Anonyymi
Totta munassa palstaillaan. Sinä et ketään määrää. Tehdään me muutakin!
- Anonyymi
Just tulin kalasta...Onko se pakko olla pari viikkoo yhtäjaksoisesti järvellä? :(
- Anonyymi
Nii voisitten vaikka käydä treffeillä naisten tai miesten kanssa. Saisitte puhua oikeiden ihmisten kanssa kasvostusten ja muistakaa mainita että olette aina sinkut palstalla olleet vuosia.
- Anonyymi
Tänään just naisen kanssa 7 tuntia ulkona treffeillä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121113
- 36889
- 57859
- 65767
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78694Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e39693Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14629Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel5604Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia23590- 17573