noudattaa sitä että kumpikin on oman ikäisensä kanssa ja unohtaa järjen käyttö.
Ehkä pitäisi
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin vai onko se toisinpäin, että mitä järkeä siinä kaikessa olisi? Olis kyllä kiva kokeilla, tulisko siitä (tästä) mitään ikäerostamme huolimatta. Haasteellinen tilanne.
- Anonyymi
Haasteellinen tilanne, koska et ole vapaa vai jonkin muun syyn takia. Minä en osaa ajatella asioita haasteellisena, jos ei ole tapahtunut mitään sellaista, joka on aiheuttanut stressiä niin kuin töissä on tapahtunut. Sitä ennen ei ollut mitään vaikeuksia siirtyä eri työpaikkoihin. Jos olen kokenut että toisessa ihmisessä on jotain samanlaista kuin itsessäni, en ajattele sitä miten asiat tulisivat menemään. Luulen että se johtuu siitä, että minussa on tietynlaista lapsenomaisuutta ja lapsethan osaavat elää hetkessä. En osaa ajatella mikä voisi mennä pieleen tai mikä sujuisi hyvin. Kaikki muotoutuu aina siinä hetkessä kun eletään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874108Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242921No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760