Voiko löytää jonkun itselleen ilman palstaa tai seuranhakupalvelua?
Vastaukset 18
- Anonyymi
Minä ajattelen niin että voi.
Tietysti voi. Missä on ihmisiä, siellä voi aina törmätä johonkin ihmiseen, joka lopulta ei ole enää vaan joku. Vaan paljon enemmän, kaikki.
- Anonyymi
Juuri niin. Minulle on käynyt niin tansseissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin. Minulle on käynyt niin tansseissa.
Mun isäki tapas äidin ekan kerran tansseissa.
- Anonyymi
Ihan samalla tavalla kuin voi saada koronankin.
- Anonyymi
Et voi!
- Anonyymi
Voi, ainakin kaikki mun suhteet ovat alkaneet livekontaktissa ilman mitään deitti-ilmoituksia. Ei sillä, etteikö niistäkin löydy.
No palstalta nyt ei ainakaan.
- Anonyymi
No harvemmin noin komeita kuin sun nikkikuva.
- Anonyymi
Onko kuoleman jälkeen elämää?
- Anonyymi
Kummelin Perintöä odotellessa sketsissä pappa ja nainen siirtyi hääyönä makuuhuoneeseen.
- Anonyymi
Kun juo säännöllisesti viinaa ja käy yökerhossa tapaa naisia ja voi löytää kumppanin.
Jos pysyy raittiina ei tapaa naisia ja jää yksin.
t. viinamies- Anonyymi
Se ei vaadi viinan juontia, usko jo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain viinaa juomalla pääsee mukaan porukoihin ja tapaa naisia.
Raitis voi elää haavemaailmassa jossa kumppani muka tavataan jossain lenkkipolulla, mutta lopulta hän jää yksin.
t. viinamies - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos puolestapuhujalleni, sillä löytämäni ovat olleet absolutisti ja kohtuukäyttäjä. Minulle ei ole koskaan kelvannut viinan ja tupakan tuoksu. (onnellinen hymiö)
- Anonyymi
Vain viinaa juomalla mies löytää kumppanin baareista. Naiset käy baareissa jotta tapaisi siellä miehiä koska missään kaupassa tai rannalla miehet ei uskalla edes lähestyä naisia. Viinaa pitää juoda aina ja raitis mies kuvittelee että jostain tinderistä tulis osuama mutta ei tule.
T viinamies- Anonyymi
Jos mies yrittää tutustua naisiin muualla kuin yökerhossa niin sellainen mies on outo eivätkä naiset halua tutustua.
Kun viinamies juo yökerhossa viinaa, haluavat naiset tehdä tuttavuutta.
t. viinamies
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191148
- 36909
- 58870
- 65767
Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e39707Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78694Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14639Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel5614Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia23600- 17593