En kestä jatkuvaa juttelua, sitä parisuhteessa joutui sietämään. Saman katon alla oliso siis rasittavaa..Aikanaan kun mulla oli ns kumppani,en voinut sietää,että toinen pitää vessaa varattuna. Nyt saan herätä hiljaisuudessa, juoda kahvit yksin rauhassa. Aivan ihanaa. Ystäviä on ja voidaan extempore lähteä ja mennä ja tulla. Aiemmin puolisolle piti raportoida ja tuntui kuin olisi riippakivi matkassa,pallo jalassa...Seksiä en harrasta nykyään,voisin kyllä sopivan sattuessa,vaikka yhden illan jutun,mutta en kaipaa edes niitä. Niin paljon elämässä mukavia asioita. Seksikin oli suhteessa usein pakkopullaa...Että tämmöistä. Terveisin vapaaehtoisesti vapaa😀🌞
Syitä miksi haluan olla sinkku
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Minäkin olen sinkku jos ei löydy itselleni sopivaa, mutta ei ole mitään pakkoa asua yhdessä. Sitten kun tullaan vanhoiksi voisi siirtyä yhteisasumiseen. Seksi ei ole niin tärkeää, että sen takia pitäisi joku saada. Nyt asun lapseni kanssa vielä varmaan muutaman vuoden.
- Anonyymi
Ihan hyvä komentti. Taidat olla ns. angrodyyni? Minä henkilökohtaisesti vain ajattelen kaikista ihmisistä huolehtivasti. Olemmeko lopuksi kovinkaan erilaisia?
- Anonyymi
Niin. En tunne sinua joten en voi tietää olemmeko samanlaisia vai erilaisia, mutta onhan se mahdollista kun ajattelee kuinka monta ihmistä Suomessa on.
- Anonyymi
Olet ymmärtänyt hyvän ja stressittömän elämän määritteen. Parisuhde ei ole kaikille avain onneen ja itsenäisyyden merkitys vieläpä korostuu iän myötä.
Toki tämä ei sovi kaikille ja kukin tietysti tekee ja elää juuri niin kun tykkää.- Anonyymi
Liittyy aika paljon omaan luonteeseen ja siihen kun jo kokenut parisuhteessa olemisen. Nyt kun on ollut vuosia yksin niin on huomannut kuinka helppoa se on, vaikka en ole elämäni aikana asunut yksin kuin vähän aikaa, koska minulla on lapsia. Lapsi ei ole enää pieni ja viihtyy omissa oloissaan joten saa elää niin kuin haluaa.
- Anonyymi
No oikeestaan mullakin vähän sama asia
En minäkään sitä puhumista jaksa ja se toiselle selittäminen on raskasta
Kun ei edes ymmärrä ihan kaikkea niin vaikee mitään onnistua saamaankaan.
Oon valinnu hyvissä ajoin kuitenkin tämän sinkkuuden mutta monta asiaa ois pitänä tapahtua jo mullekkin mutta kun vaan ei.
Miettinyt kaikenlaista ihan oikeestikiin jopa keinohedelmöitystä koska mun keho toimii normaalisti.
Silti en halua miestä enkä perhettä.
Ne on mulle jo alkujaan ollu selvänä.
Se oli jotenkin outo pakonomainen pako vaan lähteä pois tutusta ja turvallisesta mutta se kesti silti liian kauan vaikka paljoa ei oltu viimeks oltu edes yhdessä.
Olin epäonninen monessa mielessä ..
Mutta jos itsekseen sua olla tuntematta itteensä oudoksi,tämä on mun valinta minkä tiesin jo vuonna....
No
Toistakymmentävuotta sitten kumminnii
Mielet on muuttuneet monella muullakin kuin minulla eikä se ole epätavallista mutta kärsimys sinänsä ,,,,,..
Epävakaus
Minusta ei vain ole suhteeseen
En jaksa olla koko ajan vain yhden kanssa mutta ei ole kyllä tarkoitettu olemaan monienkaan
Se ei tunnu hyvälle kummastakaan ,vaikka olen sinkku niin silti tuntuisi kuin pettäisi jotakin jos on sillälailla toisen miehen kanssa
Se jopa sairastuttaa enemmän. - Anonyymi
Oletko nainen kun seksi oli pakkopullaa?
Mulla on kyllä hieman sama juttu. Voi keskittyä itseään kiinnostaviin asioihin ilman että toinen napisee kun ei millään esim. viitsi lähteä mäkkäriin 10s lauantai peräkkäin. Tai muuta vastaavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää422210Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten652078Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211940HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363921696Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1041655Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241484Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821102Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75935
- 27899