https://yle.fi/uutiset/3-11317057
Analyysiä kerrakseen.
Aika kohillaan on tämä
3
147
Vastaukset
- Anonyymi
"Asiaa tutkinut Airaksinen toteaa joidenkin kuntien tarvitsevan kyläpäällikköä ja toisten toimitusjohtajaa. Tärkeintä, että kunta itse tietää mitä haluaa ja valitsee sen mukaan"
Kittilän johdossa pitäs olla palopäällikkö! Isolla letkulla vettä päin näköä niin että solisee.
Kyläpäälliköitä täällä riittää, ei ainuttakaan lisää.- Anonyymi
Oon kyllä ihan samaa mieltä! Kittilän johtoon tarvitaan joku pelastuslaitoksen pomo, kyllä ne asiat siitä sitten alkaa järjestymään ja sujumaan...
- Anonyymi
Ongelma tulee pikkukunnissa siitä että ns "oma ja veronmaksajien" edut ei kohtaa. Pikkukunnassa "kyläpääliköillä" on tarve suhmuroida omaksi, sukulaisien tai muiden tuttujen eduksi. Mikäli kunnanjohtaja, tai joku suoraselkäinen luottamushenkilö tai virkamies puutuu asiaan, soppa siitä syntyy.
Luottamushenkilöt ovat pikkukunnissa omaksuneet tämän "minulle ensin" politiikan paljon ennen demareita ja Trumppia. Tästä syntyy ristiriitoja demokratiassa. Näin on käynyt Kittilässäkin. Ympäristörikollinen suojelee reviiriään kaikilla keinoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712741
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1472150Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa752030Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2521674- 691433
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2991374- 771305
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää381196Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps1251115- 751017