Voiko mie tehdä näin?

Anonyymi

Voiko mies alkaa kantaa naista sänkyyn ja sanoa naiselle, että sänkyyn nyt mennään eikä vessaan?

7

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi kai. Mutta miksi mies niin tekisi? Miksei nainen itse päätä meneekö vessaan ja koska menee sänkyyn? Omin jaloin.

• Anonyymi

Ajattelin, että se mitä kysyin, ei kuulosta kovin romanttiselta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ajattelin, että se mitä kysyin, ei kuulosta kovin romanttiselta.

Heh, no voi kai tuon romanttisestikin tehdä. Vaatii vähän tilannetajua, eikä minun mielestä välttämättä tarvitse sanoa edes ettei nyt mennä vessaan vaan sänkyyn. :)

Eiköhän kehonkieli puhu puolestaan ja silmät katsoessaan toisen silmiin. Kyllä se kipuna siellä silmissä näkyy, että haluaa viedä toisen sänkyyn jne.

• Anonyymi

Jos ei pääse nukkumaan omin jaloin, voi boy, silloin pitää lainata toisilta jalkoja, vuokratakin vaikkka.

• Anonyymi

Jos näin tekee niin nainen alkaa sängyssä kiljua.

• Typerä kysymys. Sehän riippuu täysin siitä onko nosturi- ja turvallisuuskorttia. Tottakai jos valasta ryhtyy kantamaan, niin täytyy olla myös hygieniapassi, mikäli aikoo lipaista jossain vaiheessa.

Itse siirto täytynee kuitenkin tehdä trukilla (myös vaatii kortin) ja on osattava laillinen sekä kestävä sidonta. Sekin muuten vaati kortin.

Tietenkin olisi moisessa pimppioletetun siirrossa käytettävä inhimillistä ns. kustikesukkaa isoimpien taitteiden/solmujen kohdalla.

Kustikesukka vaatii kuumailmapuhaltimen toimiakseen joten taasen täytyy olla mielellään tulityökortti.

Loppukaneettina voidaan todeta kysymykseesi, että ihan pienellä koulutuksella se ei tosiaan käy.

• Anonyymi

Kummelin Perintöä odotellessa sketsissä pappa ja nainen siirtyi makuuhuoneeseen hääyönä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe