Voiko mies alkaa kantaa naista sänkyyn ja sanoa naiselle, että sänkyyn nyt mennään eikä vessaan?
Voiko mie tehdä näin?
7
<50
Vastaukset
Voi kai. Mutta miksi mies niin tekisi? Miksei nainen itse päätä meneekö vessaan ja koska menee sänkyyn? Omin jaloin.
- Anonyymi
Ajattelin, että se mitä kysyin, ei kuulosta kovin romanttiselta.
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin, että se mitä kysyin, ei kuulosta kovin romanttiselta.
Heh, no voi kai tuon romanttisestikin tehdä. Vaatii vähän tilannetajua, eikä minun mielestä välttämättä tarvitse sanoa edes ettei nyt mennä vessaan vaan sänkyyn. :)
Eiköhän kehonkieli puhu puolestaan ja silmät katsoessaan toisen silmiin. Kyllä se kipuna siellä silmissä näkyy, että haluaa viedä toisen sänkyyn jne.
- Anonyymi
Jos ei pääse nukkumaan omin jaloin, voi boy, silloin pitää lainata toisilta jalkoja, vuokratakin vaikkka.
- Anonyymi
Jos näin tekee niin nainen alkaa sängyssä kiljua.
Typerä kysymys. Sehän riippuu täysin siitä onko nosturi- ja turvallisuuskorttia. Tottakai jos valasta ryhtyy kantamaan, niin täytyy olla myös hygieniapassi, mikäli aikoo lipaista jossain vaiheessa.
Itse siirto täytynee kuitenkin tehdä trukilla (myös vaatii kortin) ja on osattava laillinen sekä kestävä sidonta. Sekin muuten vaati kortin.
Tietenkin olisi moisessa pimppioletetun siirrossa käytettävä inhimillistä ns. kustikesukkaa isoimpien taitteiden/solmujen kohdalla.
Kustikesukka vaatii kuumailmapuhaltimen toimiakseen joten taasen täytyy olla mielellään tulityökortti.
Loppukaneettina voidaan todeta kysymykseesi, että ihan pienellä koulutuksella se ei tosiaan käy.- Anonyymi
Kummelin Perintöä odotellessa sketsissä pappa ja nainen siirtyi makuuhuoneeseen hääyönä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069