Sinkkuuden päämäärähän on tietenkin parisuhde. Parisuhteessa olevat taasen kohtaavat kriisejä sekä eripuraa. Heteroparien lapsikriisistä ja käsitämätömästä vaikeudesta en viitsi edes kirjoittaa.
Kun puolisot ovat vakiintuneet yhteen sen ensihuuman jälkeen, niin ryhtyy erimielisyydet ja mieltymykset tulemaan pikkuhiljaa esille.
Toki molemmat tekevät osaltaan kompromisseja, mutta lopulta ei enään ole jäljellä kuin katkeruus ja kauna.
Siinä vaiheessa monet parit erroavat ja aloittavat kaiken alusta. Jääräpäisimmät tai yhteisön painostamat jatkavat.
Loppupeleissä toinen tämän uskonnon tms. puoliso parhaassa tapauksessa hyväksyy alemmuutensa, kuten Lars Levin opetuslapset uskovat naisesta.
Kaikilla ei käy näin vaan tulee vaimon/miehen surmia. Miksi siis yritätte koska lopputulos on aina kuolema? Joissain lahkoissa se saattaa olla henkinen, mutta yhtä paska se on kuitenkin.
Sitäkö toivot lapsellesi? Miksi sitten aivopesit lapsesi? Jep, antakaa nyt tulla sitä lahkopaskaa, vastaan totuudella eli teleporttaavalla punaisella tomaatilla ja todistettavalla jumaluudella. Teillä ei sitä ole.
Sinkkuuden tarkoitus?
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Elämän tarkoitus ja päämäärähän on tietystikin lisääntyminen, mikä hoituu sinkkunakin vaivattomasti tätä nykyä. Jos naapurissa ei asustele raamikasta spermavarastoa, tilaus netin kautta tai rentouttava matka spermahoitolaan ja homma on hoidettu.
- Anonyymi
Miksi joidenkin ihmisten parisuhde paranee ajan myötä?
Väitteesi parisuhteen vääjäämättömästä huononemisesta ajan kuluessa on kestämätön.- Anonyymi
Olen samaa mieltä.
- Anonyymi
Itsestä vastuun ottaminen on kans hyvä sinkkuuden tarkoitus.
- Anonyymi
Se on vain egon kuolema.
Kun se kuolee, muiden ihmisten toiminta ei enää satuta.- Anonyymi
Meinaat, että vain nöyryyttämällä ihmisestä tulee vahva ja riippumaton? En allekirjoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaat, että vain nöyryyttämällä ihmisestä tulee vahva ja riippumaton? En allekirjoita.
Ei, vaan sillä, että ymmärtää oman arvonsa ja kävelee pois sellaisten ihmisten luota, jotka nöyryyttävät.
- Anonyymi
Sinkut pelkäävät oman vapauden menetystä.
- Anonyymi
Vapaus on huumaavaa.
Sinkkuus? Tarkoitus?
Mielen jalostuminen. Toinen tavallaan tilkitsee toisen ajattelumaailman sönköttämällä vieressä. Aivot eivät toimi yhdessä oikein. Yksin taas tuntuu terävältä ja viisaalta kun on vapaus ajatella.- Anonyymi
Aina vääränlaista seuraa?
- Anonyymi
Itsekkyys voi olla sinkkuuden tarkoitus monillekin ihmisille, koska eivät tarvitse toisia jne...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321