Uusia ystäviä?

Anonyymi

Moikka! Alan olla aika täynnä tätä yksinäisyyttä. Uusien kavereiden saaminen on osoittautunut yllättävän vaikeaksi. Missä on kaikki herkät, huumorintajuiset, empaattiset, luotettavat ja aidot tyypit? Onko näitä samoja luonteenpiirteitä omaavia enää tässä maassa? Joka puolella tuntuu olevan vaan perus "pintaliitäjäporukkaa", pitäis olla tietyn näköinen, kokoinen jne, että tyypit hyväksyy. Kysyisin siis, että mistä löydät sä ystävän? :-D Ja joo, töistä, koulusta, harrastuksista, baarista ym, mutta entäs sitten, jos ei opiskele, ole työelämässä, ei harrasta mitään mikä maksaa, ei ravaa kapakoissa? Julma tämä maailma.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä oon sun mukana kun tutustut uusiin ystäviin!!!!! yksin ei todellakaan onnistu olet minun rakas vain minun rakkaani!!!!

    • Anonyymi

      No mä oon täällä Tampereella! Tuu tänne niin tutustutaan.

      • Anonyymi

        Tietenkin sää oot nääs Tampereen Näsin neulassa!kyl kai mää sen nään sun sijainnista!tuus ny nusasee muoki välillä!!


    • Anonyymi

      ja mää kans yksinäinen ämmä treelta

    • mitä annetavaa ihmisellä on jos hän ei tee elämässään mitään

      • Anonyymi

        Just tollasten ihmisten takii sitä mieluummin onkin yksin. Kaikkee ei voi aina valita. Paljon johtopäätöksiä vedät yhdestä kirjotuksesta, esimerkiks sen, että oletat aloittajan olevan jatkuvasti työtön? Vain töissä käyvillä on maailmalle annettavaa? :'D mielenköyhyyttä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Just tollasten ihmisten takii sitä mieluummin onkin yksin. Kaikkee ei voi aina valita. Paljon johtopäätöksiä vedät yhdestä kirjotuksesta, esimerkiks sen, että oletat aloittajan olevan jatkuvasti työtön? Vain töissä käyvillä on maailmalle annettavaa? :'D mielenköyhyyttä.

        mielenköyhyyttä on kuluttaa elämänsä kotona tekemättä mitään


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        mielenköyhyyttä on kuluttaa elämänsä kotona tekemättä mitään

        Kuka sanoi että on kotona tekemättä mitään?


    • Anonyymi

      On paljon asioita joita voi harrastaa, oli rahaa tai ei!

      Ulkona liikkuminen on ilmaista (en tarkoita maratooneihin treenausta enkä voimakävelyä).
      Näyteikkuna ostokset ova ilmaisia.
      Ilmaiset luennot tarjoavat paikan joissa tutustua muihin.
      Museokortti (kantsii sijoittaa muutama kymppi siihen!) laskee sinut ilmaiseksi sisään näyttelyihin, luentoihin, retkiin jne. jne. jne.
      Osta parilla kympillä käytetty polkupyorä, tai googeloi-ehkä loydät ilmaisen! ja aloita fillarikerho. supermarkettisi ilmoitustaululle lappu jossa kerrot "lähteväsi klo...... polkupyorälenkille joka tiistai ja torstai: TULE MUKAAN!"

      Tule 4.n seinän sisältä auttamaan avun tarpeessa olevia! Kaikki (varsinkin vanhemmat) tuntevat ihmisiä jotka saattavat kiinnostaa sinua ja voitte vaikka ystävystyä.

      Muista aina että ilmaista lounasta ei ole olemassa.
      Kaikkeen, mitä haluat, on nähtävä vaivaa. Ystäviäkään ei tarjota kotiovellesi hopeatarjottimella.
      Sinun täytyy nähdä vaivaa etsiä heitä!

      • Anonyymi

        Lisäys vielä: kun tulet tapaamaan erilaisia ihmisiä ( sinähän et ole ikä-, rotu-, vähemmisto-, uskontorasisti. Ethän!) heistä voit itse valita kenet haluat ystäviksesi!


    • Anonyymi

      Hei haluatko ystävää olen Tampereella
      0458888844

    • Anonyymi

      Missä asut aloittaja? täällä myös yksinäinen... :D ja oon myös huomannut miten vaikeaa on löytää kavereita. Olen vielä aika suvaitsevainen kaikkea kohtaan, enkä katso ikää tai ihonväriä valitessa juttuseuraa.

      Itse olen työelämässä, mutta työkaverit on erakkoja jotka eivät halua työaikana puhua nähtävästi.

    • Anonyymi

      Ihmisiä ja juttuseuraa löytyy kyllä kaikkialta, missä muita ihmisiä on. Mutta eipä niitä ystäviä tai kumppaneita siltikään vaan löydy, vaikka kuinka suunsa avaisi turuilla ja toreilla.

      Vaikka olen kyllä aika ronkeli sen suhteen, kenet elämääni ja kotiini päästäisin ja miksi. Vain samanhenkisiä, samat elämänarvot omaavia hyväksyisin arkeeni. Muunlaisten kanssa voi olla lähinnä hyvän päivän -tuttuja.

    • Anonyymi

      Täälä myös yksinäinen 35 v mies Vantaalta joka kaipais kavereita. En tiedä mistä nykyää löytää. Työtön olen, mutta kaipaan kavereita.

    • Anonyymi

      Löysin googlailun jälkeen samasta kaupungista ystävän suomalaiselta sivustolta, joka on tarkoitettu kaverien hakemiseen. Aluksi sain viestejä vain seuranhakijoilta, vaikka ei ole sitä varten. Muutaman kuukauden jälkeen tärppäsi, kun vastasin sopivaan ilmoitukseen.

      • Anonyymi

        Minulla on ollut kohta viikon ilmoitus kaverinhakupalstalla, ja yksi vastaaja on ottanut yhteyttä. Ei siis joudu mitenkään kovasti miettimään kenen kanssa lähtee kaveriksi, kun ei edes tiedusteluja ole muilta tullut.

        Tosin tämä yksi vastaaja on vähän salamyhkäinen, joten vielä joutuu odottelemaan / selaamaan toisten ilmoituksia.


    • Anonyymi

      En minäkään tiedä mistä löytyisi. T. Nainen, 33 v Vantaa.

    • Anonyymi

      Vakava ongelma Suomessa.

    • Anonyymi

      Kyvyttömyys ongelmana

    • Anonyymi

      Onko täällä joku oikeasti valmis tutustumaan? Itse olen kolmekymppinen nainen Pirkanmaalta. Savuton ja alkoton, eläinrakas ja luonnossa viihtyvä mustan huumorin ystävä. Mennään yhdessä lenkille tai katsomaan stand-uppia?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5225
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3267
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1820
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe