Miehen kiukkukohtaukset

Anonyymi

En tiedä mistä minä aloittaisin. Siis Meillä on suhdetta vuosi takana ja on ollut aikamoista myllerrystä. Mies on hirmu dramaattinen,huomionhakuinen ja "aina oikeassa"
Minusta on alkanut tuntua että olen väärän ihmisen kanssa. Esimerkkitilanne: Sanon että noita pahvilaatikoita on pienempääkin kokoa. Mies ärähtää ei ole. Ja ettii internetistä tietoa että hän on oikeassa kunnes huomaa olevansa väärässä, sitten keksii jonkun asian pahvilaatikoihin liittyen mistä oli oikeassa. Hankala selittää. Ja mies nauraa jos vaikka kaadun, sanon väärin tai en tiedä jotain. Jos nauraisin hänelle hän vetäisi kiukkukohtauksen. Olen sellainen riitelijä että mietin ensin sanon sitten. Tämä miestä ärsyttää. Hän jankkaa ja jankkaa jos olen omassa rauhassa että pitää heti selvittää riita mutta todellisuudessa hän vain riidassakin haluaa olla oikeassa ja hakee minusta vikoja eikä halua myöntää tehneensä väärin. Eli jos selvitetään riitaa kun mies on kiukkuinen tilanne vaan pahenee. Esim. Jos sanon miehelle että ei tuollatavalla saa sanoa minulle (sanoisi vaikka jonkun haukkumasanan) Hän kääntää asian itseensä että joo sinä taas et hyväksy minun koiraa. Siis täysin adian vierestä keksii jonkun asian missä minä olen tehnyt väärin. On raskasta kun en saa keskusteltua näitä tilanteita. Halusin vaan purkaa kun ei ole ketään kelle puhua ja mies itse ei kuuntele.

11

90

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jatkan omaa tekstiä. Miehellä on lapsi edellisestä parisuhteesta. Hänen aiempi puoliso lähti toisen matkaan. Mies syyttää miten en hyväksy hänen lastaan. Mainitsee tästä joka riidassa. Itse en ymmärrä tuota väitettä. Olen kerran nähnyt hänen lapsensa koska mies peruu joka tapaamisen viime tingassa ja hänen tulonsa (lapsen) Ja meillä meni se yksi tapaaminen tosi hyvin lapsi oli koko ajan minun sylissäni, halusi leikkiä minjn kanssa ja luon hänelle iltasatujakin koska tyttö niin halusi.
      Mies joka riidassa sanoo "sinä et hyväksy minun lasta" Olen pyytänyt vähän perusteluja mutta mitään selkeää ei tule. Jos huomion omaa poikaank vertailee esim. Kumpa itsekki voisin halata omaa tyttöä niinkuin sinä poikaasi. Mies vietti juhlan meillä ja alkoi "voi kun minäkin voisin viettää aikaa oman tytön kanssa" Joo ymmärrän jos ikävä mutta tuntuu että on kiko ajan negatiivinen, ja on käynyt siellä usein missä tyttö asuu eikö ole edea mennyt tapaamaan häntä vaikka ikävä, vaan mennyt kavereiden kanssa juhlimaan. Esim jos viettää tytön asuinpaikalla viikon, niin käy tyttöä tapaamassa vika päivänä korkeintaan 2h. Minun mielestä hänen pitäisi viettää tytön kanssa aikaa enemmän kuin muiden kerta siellä asti käy. Jotenkin tuntuu että haluaa vain huomiota tolla asialla. Itse ei tee asian eteen mitään.

      • Anonyymi

        Mies uhkailee usein itsemurhalla jos erotaan mies kuulemma tekee niin. Olen sanonut ettei sellaisen sanominen ole mitään kevyttä. Sitä ei saa huvikseen sanoa. Pelkään että hän tarkoittaa sitä ja en uskalla edes harkita eroa tai no kyllä harkitsen koko ajan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies uhkailee usein itsemurhalla jos erotaan mies kuulemma tekee niin. Olen sanonut ettei sellaisen sanominen ole mitään kevyttä. Sitä ei saa huvikseen sanoa. Pelkään että hän tarkoittaa sitä ja en uskalla edes harkita eroa tai no kyllä harkitsen koko ajan.

        Mies on kauhean mustasukkainen ja suuttuu herkästi. Olen hirmu pelleilijä mutta mies suuttuu vitseistäni. Eilen mies rupesk sanomaan etten saa kuunnella tietynlaista musiikkia koska hän ei tykkää. Kun sanoin asiasta mies sanoi ettei kuulemma olekkaan kieltänyt.


    • Anonyymi

      Kannattiko rikkoa perhe? Tuollasta se on pakotetaan lähtemään hyvästä liitosta, rikkoja saa aina syyt niskoilleen ja tieytsti aiheesta. Ei pidä rikoa muiden perhettä. Ihan oikein että että mies reagoi tuolla tavoin. Olen huonompi kuin hänen ex.

      • Anonyymi

        Mitä sekoilua tämä nyt on


    • Anonyymi

      Mitähän jos jâttäisit alkoholin kokonaan pois elämästäsi.
      Sitten vasta, selvin päin alkaisit hakemaan mielipiteitä keskustelupalstalta.

    • Anonyymi

      Kumppanisi kuulostaa hyvin epävakaalta ja kyvyttömältä keskustelemaan.

    • Anonyymi

      Niin alkoholi pois aloittaja ja reippaasti kohti uusia tuulia. Kyl uusia sussuja läytyy kun vaan etsii, niitä on kaikkialla, puistoissa nyt kesällä on tungosta. Sieltä vois läytyy vapaa ja lapseton kenties?

    • Anonyymi

      Sitä se tekee kun hyppää toisten avioliittoon ja vei miehen. Miksi ei etsitä vapaata miestä, ei olisi ongelmia joita on itse taahtonut.

      Kun jättää mieraat varatut miehet sikseen, ja etsii oman vapaan niinkaukki hoituu.

      Ei ole kenestäkään kivaa jos joku tulee ja rikkoo perheen, siinä mies kärsii eniten kun joutuu hylkäämään lapset ja vaimon ja kaiken koko suvun. Kukaan ei enää ota miestä takasin joka on lapsensa hylännyt jonkun epämääräisen eukon takia.

      Kannattaa iettiä ennenkun seuraavan kerra varastaa toisen mienen ja toisten lasten isän.

    • Anonyymi

      kiitos aloituksesta. Se oli lähes täydellinen.

      Selittelet kuinka mies haluaa olla aina oikeassa, mutta selität kuinka hän on aina väärässä.
      Hyökkäät kuin yleinen syyttäjä ja loukkaannut kun mies puolustautuu.
      Ilmeisesti tykkäät riidellä. Sellaisen kuvan sai avautumisestasi.

      Mies hakee huomiotasi, mut uhkaat erolla. Ihmettelet mikä on pielessä?
      Riidan sopiminenkin pitäisi mennä sinun aikataulusi mukaan.
      Selität miehesi on dramaatinen, itse esitit melkoisen draaman.
      Mietit itse ensin riidan valmiiksi pienessä päässäsi, miehen pitäisi antaa vastaus samantien. Syytät miestäsi siitäkin.
      Tätä voisi jatkaa, vaikka kuinka. Mut kerron mielummin omasta rakkaastani.

      Olemme olleet muutamia vuosia yhdessä. 1 riita. Aiheena oli: Voinko mennä eräässä suurimmassa maailman metropolissa yksin ulos yöllä? lopputulos menimme yhdessä. selvitimme palattuamme asian, ennen nukkumaan menoa, koska molemmilla oli pahamieli. Asiaa hankaloitti se, että meillä on eri äidinkieli ja etninen tausta.
      Mistään muusta asiasta emme ole riidelleet.

      Tiedän saavani kaiken mahdollisen halutessani. Hän myöskin saa kaiken mahdollisen. Meillä on eri toiveitakin suhteeltamme. Mutta yleensä on melko helppoa ymmärtää kummalle asia on tärkeämpi?
      Minäkin olen huomion kipeä. Saan ihan niin paljon huomiota kuin haluan. Ei tarvitse kerjätä.
      Koskaan emme syytä, kuin suuresta rakkaudesta, toista. Ei tarvitse puolustautuakaan.
      Hän on usein oikeassa, mut se ei tarkoita minun olevan väärässä. Silläkään ei mitään väliä.
      Hän on nerokas keskustelija. Ihmettelen usein, miten hän osaa valita sanansa niin taitavasti? Toki rakkaus auttaa ymmärtämään hänen tarkoittavan hyvää, negatiivisiakin asioita sanoessaan. Voin ne myöntää, kun ei syytetä, vaan mietitään miten ne korjataan?

      Tiedän, näen ja tunnen olevani rakastettu joka päivä, ei ole vaikea myöskään päättää suostunko hänen toiveisiinsa?
      Hän on yltiöromanttinen ja tykkää hyvästä huumorista. Joten meidän suhdekin on draaman sijaan romanttinen komedia.
      Hänen rakkautensa rauhoittaa minua paljon. Suhteemme ei siis kiristä pinnaa, vaan on se rauhoittava ehtymätön voimavara.

      Jos nyt huonon puolen haluaa oikein löytää, niin Suomessa ei oikein hyvällä katsota onnellista hymyilevää miestä. Se on jotenkin sopimatonta.

    • Jaa-a en kyllä näe ongelmaa asiassa normaalia on minusta erehtyä ja sinun pitää muistuttaa asiasta ettei se mitään näitä sattuu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      16
      1419
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe