Siltä se näyttää olevan viesteistä päätellen. Ei hyvä.
Onko sinkkuus poliittisesta suuntauksesta kiinni?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se on hyvä. Naiset viitoittavat Suomen poliittisen ilmapiirin.
Kenen housuja/hametta riisut, sen lauluja laulat.Rohkenen olla eri mieltä. Aikoinaan, edesmennyt naisystäväni kysyi, koska olin sitä mieltä että äänestäminen on tärkeää. Hän kysyi, sitten ketä äänestää.
Kerroin numeron ja äänestämästä tultuaan hän kysyi, ketä hän äänesti. Kerroin toki, mutta ei mielestäni saisi näin mennä, vaan jokaisen pitäisi tehdä oma päätös.
Mutta näillä mennään, kunnes olen diktaattori.- Anonyymi
TimoPohjanmaalta kirjoitti:
Rohkenen olla eri mieltä. Aikoinaan, edesmennyt naisystäväni kysyi, koska olin sitä mieltä että äänestäminen on tärkeää. Hän kysyi, sitten ketä äänestää.
Kerroin numeron ja äänestämästä tultuaan hän kysyi, ketä hän äänesti. Kerroin toki, mutta ei mielestäni saisi näin mennä, vaan jokaisen pitäisi tehdä oma päätös.
Mutta näillä mennään, kunnes olen diktaattori.Ei mies voi olla diktaattori.
Anonyymi kirjoitti:
Ei mies voi olla diktaattori.
Tiedän hyvin monta miespuolista diktaattoria. Se, että onko siellä nainen taustalla onkin jo eri asia.
- Anonyymi
Kyllä se taitaa olla luonteesta. Palstalla paljon katkeraa sakkia.
Nyt kirjoitat asiaa. Minä, jos jonkin luulisi olevan katkera, mutta ehei. Päinvastoin on käynyt. Sen takia minä olenkin hyvinkin suosittu naisten keskuudessa ja katkerat ätmit eivät ole.
Naisia ei vammaisuuteni haittaa yhtään. Myös tulojeni huomattava pieneminen (nykyään käteen sama kuin monella työläisellä) ei ole ongelma. Siis ätmien tekosyyt ovat juurikin tekosyitä.
Miten niin ei ole hyvä?
Hyvähän se on ettei öyhöttäjät lisääntymään pääse.,- Anonyymi
Kyllä se taitaa olla, ainakin miesten kohdalla.
Harvassa ovat naiset, jotka jaksavat katsella rysäpöksyissä sohvanpohjalla kaljaa ryystävää ja päivästä toiseen samaa p*skaa öyhöttävää persua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 164662
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial21625Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1061587Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2281096Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221068- 126889
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2846Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29817- 10815
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks47807