Oletko joutunut vedätyksen kohteeksi?

12

1357

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eilen kävin Suomi24 - treffeillä. Menin miehen ehdotuksen mukaisen kaupan pihaan, jossa hän tuli jo vastaan ja alkoi heti törkeästi arvostella vanhaa autoani ja kehua itseään ja omaa uutta autoaan. Jäi heti huono mieli. Sitten piti mennä lenkille mutta en lähtenyt. Selkäni oli sen verran kipeä ja minua pelotti lähteä metsään hänen kanssaan kävelemään. Varoituskellot soivat päässäni ja sanoin ääneen että käännytään takaisin. Hän sanoi Jaa ei susta taida olla lenkkeilijäksi. Istuin läheiselle leikkipuiston penkille ja sanoin että ei tällä kertaa. Lapsiperhe oli lähellä ja toi minulle turvaa. Tiesin että saisin apua jos jotain pahaa tapahtuu.
      Hän hymähteli ja puhui jotain. Aina kun sanoin ahaa, juu tai jotain muuta, hän pilkallisesti matki sen ääneen. Tunsin itseni huonoksi hänen seurassaan. Kertoi itsestään mutta ei halunnut kuunnella minua. Aina kun sanoin jotain,hän alkoi tekemään pilkkaa minusta ja puhumastani asiasta. Pidin huolen, etten puhu kuin smalltalkia. Taisi haluta nähdä mut vaan sen vuoksi että sai jollain lailla loukata tai saada itselleen hyvänolon tunteen siitä, että saa loukata inhottavalla käytöksellään jotakuta herkkää naista. Lopulta sanoin hänen inhottavien puheidensa väliin että taidan mennä autolle.
      Näistä treffeistä jäi hyvin inhottava mieli.

• Maailmahan on täynnään psyykeltään vääntyneitä ihmisiä. Olen iloinen puolestasi, että ymmärsit olla menemättä hänen kanssaan metsään. Vaara oli todellinen. Hyvää kesää!🌹

• Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

Maailmahan on täynnään psyykeltään vääntyneitä ihmisiä. Olen iloinen puolestasi, että ymmärsit olla menemättä hänen kanssaan metsään. Vaara oli todellinen. Hyvää kesää!🌹

Kiitos. Samoin sinullekin☺

• Anonyymi

Naiset luottaa komeaan mieheen aina ja siten ne rikokset tapahtuu, raiskaukset ja muut hyväksi käytöt. Naisten mielestä komea mies on aina luotettava ja siksi lähtevät treffeillekkin aina.

• Anonyymi

Se on kyllä k&k-mies jolla kilahtaa useammin. Antisosiaaliset ja yksinäiset miehet juuri raiskailevat ja käyvät naisten päälle kun päässä kilahtaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on kyllä k&k-mies jolla kilahtaa useammin. Antisosiaaliset ja yksinäiset miehet juuri raiskailevat ja käyvät naisten päälle kun päässä kilahtaa.

Nimenomaan. Rumat ja puutteessa olevat miehet ovat vaarallisia.

• En tiedä mitä tarkoitetaan sillä että joku joutuu huijatuksi. Jos on niin tyhmä että uskoo kaikki. niin kärsiköön nahoissaan. Kaikenlaisia onnen onkijoita on liikkeellä
      se pitäisi tajuta ja seuloa jyvät akanoista. Tyhmyydestä sakotetaan.

• Anonyymi

Joo, mun on vaikea ymmärtää näitä esittäjiä, mikä on heidän motiivi. Miksi tulla keskustelupalstalle vedättää? Mä ite juttelin tyypin kanssa jonka kanssa tappaminen ei onnistunut mitä älyttömimmistä syistä. Mutta hauskaa meillä oli keskustellessa. Mutta siihen se sit jäi, koska jutella olis saanut maailman tappiin, mutta näkemään hän ei pystynyt.

• Anonyymi

* tapaaminen ei onnistunut.

• Anonyymi

Minulla ei tällaista sattunut, mutta nykyisellä miehelläni kyllä. Hänen tapaamansa Suomi 24 palstan nainen tuttu vei 15000e rahaa kaikenlaisilla väärillä anomuksilla. Milloin mikin tarve oli rahaan. Rakkaudesta ei ollut puhettakaan , mutta mies luotti kun oli niin hyvän näköinen mimmi, pitää antaa rahaa että pysyy maisemissa. Auervaara Kirsti oli tää. Rikosilmoitusta suunnitellaan nyt, kun minä olen vaimona hänelle.
      Onko muilla ollut tällaisia rahan pyytäjiä?

• Anonyymi

Rikosilmoitusta vaan tekemään!

• Anonyymi

Huijareita netissä aina löytyy, valistusta tehty netin alusta asti.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      85
      6284
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3783
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3130
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      369
      1696
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1388
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1320
    7. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      936
    8. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      46
      929
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      870
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      849
    Aihe