Muuten olis mellakoita ja ja hallitusta vaadittaisiin eroamaan.
Suomes ei ole rasismia
9
<50
Vastaukset
Sitten ei voi olla mitään muutakaan vääryyksiä.
- Anonyymi
Hallitus työnnetään mereen. Marin ekana. Kiusaamiskulttuuri on voimissaan, rasismia tai ei mutta vankilaan ei joudu vaan nuhteillä selvii usein. ja se onkin ongelma että pelkuri naiset hallituksissa eivät uskalla tehdä mitään.
- Anonyymi
Suomes on paljon rasismia ja ihan eduskunnassa asti.
- Anonyymi
Pitääkö muistuttaa minua siitä???? olen koko elämäni kärsinyt siitä että olen värillinen ihminen! koulussa kiusattiin hakattiin ja pilkattiin minua!! samoin teininä korostuu se suomalaisten ilkeä käytös minua kohtaan!! hyväksi käyttö ym.. sitten aikuisena taas jouduin rasisti käytöksestä kärsii!! viranomaiset ovat hyvin selväksi tehnyt minulle että värillinen ihminen ku olen niin minulla ei ole samoja oikeuksia kuin värittömällä!! mutta juuri sen takia mä oon joutunut itse pärjää elämässä! värittömällä ihmisellä on aina valtion viranomaisia tukemisessa joka asiassa!! joten ei kiitos tarvitse minua enemmän muistuttaa tästä paska valtiossa!! sinun takia olisin ollut valmis hyväksymään suomalaisia ja teidän kuvottavat laki pykälät mutta en enään edes halua tuntea yhtään ihmistä joka tämän maan lakeja noudattaa!! toisin sanoen voit painuu niitä suomalaisia nussimaan
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770