Anna anteeksi kulta...... olen erittäin pahoillani mutta en voi unohtaa sinua koskaan!!!!!!!!! olet maailman kaunein ja seksikkäin nainen!!!!! ja rakastan sinua todella paljon!!!se ei ole sinun vika jos sinulla on ollut vaikeuksia elämässä!! rakas mä ymmärrän että ne hirviöt on ollut niin sikojš sinua kohtaan että ei mikään ihme jos sun pää ei kestä selvinpäin! mutta vittu sentään kun et anna mun olla sun tukena! ymmärrä Jo että mä en oo mikään vieras sinulle!! ja löydän sinut ja annan pusun!! anteeksi rakas! tiedän että ei saa vaan tulla antaa pusun mutta halin Anakin saan antaa?? anteeksi kun olen hiukan päuihtuuu Nyt muuyta joutuu siitä kun on ikävä sinua ja ärsyttää kun en pystynyt estämään sitä tilannetta!! mutta rakas lupaa minulle että huolehfit sinusta ja tytöstä!!olet rakas minulle aina! ja jos luulit että minä olisin hylännyt sinua menneiden tekojen vuoksi nii en olisi ikinä hylännyt sinua!!mä olen oikeasti erittäin rakastunut sinuun!! ja tiedän että en kelpaa sinulle edes ystäviä niin siltikin minä rakastan sinua todella paljon aina!!!olet aina minulle rakas!!! anteeksi että olen odottanut liikaa!! ikävä on!
RAKASTAN SINUA AIDOSTI KULTA AINA JA IKUISESTI OLEN SINUN
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kulta missä olet nyt ja kenen kanssa asut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770