Tämäkö ystävyyttä???

Anonyymi

Olen 2 vuotta tuntenut yhden ystävän..käymme läpi molempien murheita, mutta vaikka menetin lähiomaisen, tehtävä oli puida hänen uuden, kauniimman asunnon etsimistä.
Hän valittaa asioistaan usein minulle ja sain kuulla yhteiseltä ystävältämme hänen heittäytyneen marttyyriksi joka joutuu vain minun ongelmia käymään läpi. Todellisuus on toinen. Myös valehtelee yhteiselle kaverillemme asioita itseään kaunistellen ja minua sortaen. Yhteinen ystäväni paljasti tämän todisteellisesti.

Mikä tämä ihmistyyppi oikein on? Kasvotusten niin paras ystävä halaillen, mutta samana päivänä jo mustamaalaa eteenpäin. En ymmärrä. Hänelle ei voi tästä puhua, vetoaa ettei häntä pidä syyllistää tai ettei suostu keskustelemaan edes tämänkaltaisista asioista. Auttakaa nyt, mitä ihmettä tämä on. Kyseessä on keski-ikäinen, hyvin älykäs, koulutettu nainen.

8

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Otappa henkistä hajurakoa ystävääsi. Ts. et kerro hänelle yhtä ainutta henkilökohtaista asiaasi, ohitat hänen kysymyksensä jotka sivuavat sinun yksityisyyttä.
      Maailmassa tapahtuu valtavasti joka sekuntti asioita joista voi keskustella ja vaihtaa ajatuksia vaikka viikkokausia yhteenpötköön!.
      Sinun ei tarvitse osallistua enää hänenkään yksityiselämään, tavatessanne varmista että keskustelette vain mielenkiintoisimmista oman- navan-ulkopuolisista asioista. Hänen ehdottaessaan valitsemaan huonekaluja asutoonsa, sinulla on muuta menoa.

• Anonyymi

Kiitos, hyvin kirjoitit. Olen päättänyt ottaa henkisen hajuraon ja hitaasti jättää hänet pois tuttavistani. Kuulen viikottain kuinka olen huonommin koulutettu, taitamaton, kokematon ja ainoa toiveeni että yritän päästä eteenpäin elämässäni. Elämäniloni katosi tämän kaveruuden myötä.
        Hän on ex-miehensä kertoman mukaan narsisti, voin jo lähes ymmärtää mistä hän on puhunut.
        Kiitos kun vastasit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, hyvin kirjoitit. Olen päättänyt ottaa henkisen hajuraon ja hitaasti jättää hänet pois tuttavistani. Kuulen viikottain kuinka olen huonommin koulutettu, taitamaton, kokematon ja ainoa toiveeni että yritän päästä eteenpäin elämässäni. Elämäniloni katosi tämän kaveruuden myötä.
        Hän on ex-miehensä kertoman mukaan narsisti, voin jo lähes ymmärtää mistä hän on puhunut.
        Kiitos kun vastasit.

Kannattaa myös muistaa, että narsismi on parantumaton riesa, jolle ihminen itse ei mahda mitään, ja että nykyään sitä sanaa käytetään myös haukkumasanana ihmisistä, jotka eivät oikeasti ole mitään narsisteja, vaan esim. vain ilkeitä tai ajattelemattomia tms.

• Anonyymi

Tämä.

• Anonyymi

Olet aivan samanlainen kuin kaverisi erottamattomat paita ja peppu. Perus ämmien vääntöä.

• Anonyymi

Tais osua narsistiseen mieheen tää kirjoitus hyvin :) hah hah

• Anonyymi

Me olemme täysin erilainen!minä en ikinä tekisi niin että juoruun hänen asioistaan muille mutta olkoon sitten siinä luulossa mitä kirjoittaa minusta!!en jaksa edes vastata näihin kysymyksiin! Kun jos hän ei minua tunne millainen olen niin olkoon tutstumstta

• Anonyymi

Ystävät voi valita. Älä anna jonkun myrkyttää mieltäsi. Todennäköisesti tälläinen ihminen hakee statuksestaan huolimatta itselleen hyväksyntää ja huomiota. Olen joskus pudottanut tällaisen ihmisen maanpinnalle vain sanomalla, riitän itselleni mutten ilmeisesti sinulle.
      Kaikki ihmissuhteet ei tarvitse olla pysyviä, ei varsinkaan itselle haitalliset. Elämä on lyhyt, miksi emme viettäisi sitä niiden ihmisten seurassa, jotka meidät hyväksyy ja jotka meitä arvostaa. Se on monen ihmisen onnen salaisuus, myrkyttäjien poistaminen elämästä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      4030
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      82
      2081
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      549
      1647
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      94
      1366
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      67
      1117
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      1038
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      216
      916
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      883
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      854
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      828
    Aihe