On maanantain 4.4. tarjouksena tuollainen vempain :
http://www.lidl.fi/fi/index.nsf/pages/c.o.oow.20050404.p.Cross_Trainer-kuntolaite
Cross Trainer-kuntolaite, jossa useita tietokoneohjattuja ohjelmia, pulssi mitataan kämmensitä, 3-v. takuu. Verkkovirtamuuntaja kuuluu kauppaan, toimii myös paristolla (?).
Uskaltaiskohan ostaa? Kait siellä LIDL:ssä on 30 vrk palautusoikeus, mutta vempain lienee melkoisen painava, ainakin > 50 kg, joten ei viitsisi ihan huvikseen raahata sitä ees-taas...
Netistä ei paljoa toetoa moisesta laitteesta ole löytynyt, mutta noin muuten cross trainer on monipuolisempi kuin kuntopyörä...
Niin, halvin investointi olisi kävelysauvat... tiedetään.
Mutta kun toi hinta on todella edullinen verrattuna liki vastaaviin (erilaisia tietokoneohjattuja vaihtoehtoja mukaellen erilaisia maastoja) esim. Tunturi tai Ketller, niin pistää miettimään...
Onko ajatuksia/kokemuksia....?
Tarve on lähteä nostamaan ihan peruskuntoa nollatasosta ja yrittää sulattaa ruokavaliomuutoksilla ja lisätyllä liikunnalla kymmenisen kiloa... :(
Ulos kävelylle ei tule lähdettyä, jos sää on epäsuosiollinen ja pukeakin pitäisi... siis ihmismäisesti :)
Nyt kotona on vanha kuntopyörä, mutta sen polkeminen tuntuu yksitoikkoiselta ja kuulema siinä istuessa alaraajojen suuret verisuonet turhaan ahtautuvat...
Uskaltaako kukaan ostaa Lidlistä
6
3164
Vastaukset
- misu
ostanut lidlistä paljon tavaraa eikä ole tarvinnut palauttaa mitään, hyvin ovat toimineet. ja jos kolmen vuoden takuun lupaavat, niin mikäs siinä sitten?
- npng
kaikkea juoksemiseen ja pyöräilyyn liityvää olen ostanut LIDListä ja kaikki ok,paitsi hinta halvempi kuin urheiluliikeissä,sehän saattaa olla este trendipettereille.Kolmen vuoden takuuta et saa kyllä muualta.Tämä ei ole mainos.
- npng
npng kirjoitti:
kaikkea juoksemiseen ja pyöräilyyn liityvää olen ostanut LIDListä ja kaikki ok,paitsi hinta halvempi kuin urheiluliikeissä,sehän saattaa olla este trendipettereille.Kolmen vuoden takuuta et saa kyllä muualta.Tämä ei ole mainos.
Itse olen pettynyt näihin kotikuntoilu välineisiin,ei niillä meikäläinen tule tehdyksi kuin alku hurmiossa.Minulla on ollut:spinning-pyörä,painot,leuanvetotanko ja kaikki jäänyt käyttämättä.Itse ainakin tarvitsen visuaalista nautintoa myös,ja sitä en saanut polkemalla pyörää sisällä ja tuijottamalla seinää.Samoin kuntosalilla käynti on ihan erillaista ilmastoiduissa tiloissa,kuin hikoilla kotona.
- misu
npng kirjoitti:
Itse olen pettynyt näihin kotikuntoilu välineisiin,ei niillä meikäläinen tule tehdyksi kuin alku hurmiossa.Minulla on ollut:spinning-pyörä,painot,leuanvetotanko ja kaikki jäänyt käyttämättä.Itse ainakin tarvitsen visuaalista nautintoa myös,ja sitä en saanut polkemalla pyörää sisällä ja tuijottamalla seinää.Samoin kuntosalilla käynti on ihan erillaista ilmastoiduissa tiloissa,kuin hikoilla kotona.
itse olen myös joskus miettinyt kotikuntolaitteen hankkimista, mutta mahtaisi se jäädä loppujen lopuksi pölyttymään. kyllä raitis ilma aina sisäilman voittaa! mutta kukin tyylillään tässäkin asiassa!
- Anonyymi
Minulla kuntoilulaitteet ovat makuuhuoneen lappeen alla ja helposti tulee aina jotain tehtyä samalla kun huone tuulettuu.
Se mitä mietin, että onko valemainos/tarjous vai totta tuo mikä ilmestyy Facebookin sivuosaan, jossa on todella alhaisin hinnoin laitteita? - Anonyymi
Ihmettelin, kun linkki ei toiminut, mutta onkin näköjään ollut ja mennyt jo 20 vuotta sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä392155Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2021774- 981455
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421245- 1151167
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351072Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251038- 74970
- 70930
- 250886