Uskaltaako kukaan ostaa Lidlistä

Elliptistä crosstraineria?

On maanantain 4.4. tarjouksena tuollainen vempain :

http://www.lidl.fi/fi/index.nsf/pages/c.o.oow.20050404.p.Cross_Trainer-kuntolaite

Cross Trainer-kuntolaite, jossa useita tietokoneohjattuja ohjelmia, pulssi mitataan kämmensitä, 3-v. takuu. Verkkovirtamuuntaja kuuluu kauppaan, toimii myös paristolla (?).

Uskaltaiskohan ostaa? Kait siellä LIDL:ssä on 30 vrk palautusoikeus, mutta vempain lienee melkoisen painava, ainakin > 50 kg, joten ei viitsisi ihan huvikseen raahata sitä ees-taas...

Netistä ei paljoa toetoa moisesta laitteesta ole löytynyt, mutta noin muuten cross trainer on monipuolisempi kuin kuntopyörä...

Niin, halvin investointi olisi kävelysauvat... tiedetään.

Mutta kun toi hinta on todella edullinen verrattuna liki vastaaviin (erilaisia tietokoneohjattuja vaihtoehtoja mukaellen erilaisia maastoja) esim. Tunturi tai Ketller, niin pistää miettimään...

Onko ajatuksia/kokemuksia....?

Tarve on lähteä nostamaan ihan peruskuntoa nollatasosta ja yrittää sulattaa ruokavaliomuutoksilla ja lisätyllä liikunnalla kymmenisen kiloa... :(

Ulos kävelylle ei tule lähdettyä, jos sää on epäsuosiollinen ja pukeakin pitäisi... siis ihmismäisesti :)

Nyt kotona on vanha kuntopyörä, mutta sen polkeminen tuntuu yksitoikkoiselta ja kuulema siinä istuessa alaraajojen suuret verisuonet turhaan ahtautuvat...

6

3330

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • misu

ostanut lidlistä paljon tavaraa eikä ole tarvinnut palauttaa mitään, hyvin ovat toimineet. ja jos kolmen vuoden takuun lupaavat, niin mikäs siinä sitten?

• npng

kaikkea juoksemiseen ja pyöräilyyn liityvää olen ostanut LIDListä ja kaikki ok,paitsi hinta halvempi kuin urheiluliikeissä,sehän saattaa olla este trendipettereille.Kolmen vuoden takuuta et saa kyllä muualta.Tämä ei ole mainos.

• npng
        npng kirjoitti:

kaikkea juoksemiseen ja pyöräilyyn liityvää olen ostanut LIDListä ja kaikki ok,paitsi hinta halvempi kuin urheiluliikeissä,sehän saattaa olla este trendipettereille.Kolmen vuoden takuuta et saa kyllä muualta.Tämä ei ole mainos.

Itse olen pettynyt näihin kotikuntoilu välineisiin,ei niillä meikäläinen tule tehdyksi kuin alku hurmiossa.Minulla on ollut:spinning-pyörä,painot,leuanvetotanko ja kaikki jäänyt käyttämättä.Itse ainakin tarvitsen visuaalista nautintoa myös,ja sitä en saanut polkemalla pyörää sisällä ja tuijottamalla seinää.Samoin kuntosalilla käynti on ihan erillaista ilmastoiduissa tiloissa,kuin hikoilla kotona.

• misu
        npng kirjoitti:

Itse olen pettynyt näihin kotikuntoilu välineisiin,ei niillä meikäläinen tule tehdyksi kuin alku hurmiossa.Minulla on ollut:spinning-pyörä,painot,leuanvetotanko ja kaikki jäänyt käyttämättä.Itse ainakin tarvitsen visuaalista nautintoa myös,ja sitä en saanut polkemalla pyörää sisällä ja tuijottamalla seinää.Samoin kuntosalilla käynti on ihan erillaista ilmastoiduissa tiloissa,kuin hikoilla kotona.

itse olen myös joskus miettinyt kotikuntolaitteen hankkimista, mutta mahtaisi se jäädä loppujen lopuksi pölyttymään. kyllä raitis ilma aina sisäilman voittaa! mutta kukin tyylillään tässäkin asiassa!

• Anonyymi

Minulla kuntoilulaitteet ovat makuuhuoneen lappeen alla ja helposti tulee aina jotain tehtyä samalla kun huone tuulettuu.

Se mitä mietin, että onko valemainos/tarjous vai totta tuo mikä ilmestyy Facebookin sivuosaan, jossa on todella alhaisin hinnoin laitteita?

• Anonyymi

Ihmettelin, kun linkki ei toiminut, mutta onkin näköjään ollut ja mennyt jo 20 vuotta sitten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      112
      6972
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      639
      4756
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3104
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      136
      1301
    5. 50
      1275
    6. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      116
      1018
    7. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      49
      960
    8. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      50
      909
    9. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      854
    10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      27
      843
    Aihe