https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/581f6372-b8e0-4999-9510-4b904f998e20
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/773389d6-6db6-427a-9c43-4c78b3b227c4
Kohta on meno kuin jossain wlaking deadissa, ajelet rauhassa ja sitten alkaa konepellille hyppelehtiminen, zombit mölisee BLM-iskulauseitaan.
Anarkiaa ja väkivaltaa jo Suomessakin
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi
Lähde välillä kalaan.
- Anonyymi
Äläs nyt. Harmi odottaa tätä anarkiaa jo hyvinkin kiihottuneena, ei siinä tilassa saa matoa koukkuun, voi tulla pipi sormeen.
- Anonyymi
Siinä pitäs lähteä peräkammarista ulos.
Höh.
Mene maalaamaan kiviä.- Anonyymi
Heh 😝
- Anonyymi
Jotain öyhöttäjiä joilla on ruuvit löysällä.
- Anonyymi
Njää, viinamiehet on vaan päässeet koronakevään jälkeen vähän irrottelemaan.
Ja tuo taksihomma johtuu siitä, että se parin vuoden takainen taksiuudistus on ihan oerceestä! En ole sen jälkeen hesois taksia käyttänyt, länsi-Suomessa olen kyllä. - Anonyymi
Normi meininki. Ihmiset alkavat olee väkivaltaisia kun juovat viinaa.
Kyllä se on niin ilmi selvä, ettei väkivalta ole kenellekään hyväksi,
Käytöstavat unohtunut.
Ei osata jonottaa.- Anonyymi
kuunnelkaa hyvä laulu yooutubesta sleepy sleepers anarkiaa karjalasta laulu ja siinä sanotaan eestin metsässä runkkaamassa ja käkikin kukkuu siellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831029
- 73862
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4526- 29523
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61515Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508