https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/581f6372-b8e0-4999-9510-4b904f998e20
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/773389d6-6db6-427a-9c43-4c78b3b227c4
Kohta on meno kuin jossain wlaking deadissa, ajelet rauhassa ja sitten alkaa konepellille hyppelehtiminen, zombit mölisee BLM-iskulauseitaan.
Anarkiaa ja väkivaltaa jo Suomessakin
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Lähde välillä kalaan.
- Anonyymi
Äläs nyt. Harmi odottaa tätä anarkiaa jo hyvinkin kiihottuneena, ei siinä tilassa saa matoa koukkuun, voi tulla pipi sormeen.
- Anonyymi
Siinä pitäs lähteä peräkammarista ulos.
Höh.
Mene maalaamaan kiviä.- Anonyymi
Heh 😝
- Anonyymi
Jotain öyhöttäjiä joilla on ruuvit löysällä.
- Anonyymi
Njää, viinamiehet on vaan päässeet koronakevään jälkeen vähän irrottelemaan.
Ja tuo taksihomma johtuu siitä, että se parin vuoden takainen taksiuudistus on ihan oerceestä! En ole sen jälkeen hesois taksia käyttänyt, länsi-Suomessa olen kyllä. - Anonyymi
Normi meininki. Ihmiset alkavat olee väkivaltaisia kun juovat viinaa.
Kyllä se on niin ilmi selvä, ettei väkivalta ole kenellekään hyväksi,
Käytöstavat unohtunut.
Ei osata jonottaa.- Anonyymi
kuunnelkaa hyvä laulu yooutubesta sleepy sleepers anarkiaa karjalasta laulu ja siinä sanotaan eestin metsässä runkkaamassa ja käkikin kukkuu siellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079