https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/581f6372-b8e0-4999-9510-4b904f998e20
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/773389d6-6db6-427a-9c43-4c78b3b227c4
Kohta on meno kuin jossain wlaking deadissa, ajelet rauhassa ja sitten alkaa konepellille hyppelehtiminen, zombit mölisee BLM-iskulauseitaan.
Anarkiaa ja väkivaltaa jo Suomessakin
10
<50
Vastaukset 10
- Anonyymi
Lähde välillä kalaan.
- Anonyymi
Äläs nyt. Harmi odottaa tätä anarkiaa jo hyvinkin kiihottuneena, ei siinä tilassa saa matoa koukkuun, voi tulla pipi sormeen.
- Anonyymi
Siinä pitäs lähteä peräkammarista ulos.
Höh.
Mene maalaamaan kiviä.- Anonyymi
Heh 😝
- Anonyymi
Jotain öyhöttäjiä joilla on ruuvit löysällä.
- Anonyymi
Njää, viinamiehet on vaan päässeet koronakevään jälkeen vähän irrottelemaan.
Ja tuo taksihomma johtuu siitä, että se parin vuoden takainen taksiuudistus on ihan oerceestä! En ole sen jälkeen hesois taksia käyttänyt, länsi-Suomessa olen kyllä. - Anonyymi
Normi meininki. Ihmiset alkavat olee väkivaltaisia kun juovat viinaa.
Kyllä se on niin ilmi selvä, ettei väkivalta ole kenellekään hyväksi,
Käytöstavat unohtunut.
Ei osata jonottaa.- Anonyymi
kuunnelkaa hyvä laulu yooutubesta sleepy sleepers anarkiaa karjalasta laulu ja siinä sanotaan eestin metsässä runkkaamassa ja käkikin kukkuu siellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga1241791Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️91867Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja149840- 60800
Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35772Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔47702Lidilikö Suomussalmelle
Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat42647- 71644
Upeaa Google!
Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö257639Ei makeat pimut sytytä
sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol33587