Ja jostain syystä olen enemmän kiinnostunut itseäni nuoremmista kuin ikäisistäni naisista.
Olen aikuinen mies
20
65
Vastaukset
Haittaako se? Kunhan ovat täysi-ikäisiä, niin anna mennä vaan.
- Anonyymi
En sentään lapsista oo kiinnostunu.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa aikuinen?
- Anonyymi
Niinpä. Onko myös henkisesti...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä. Onko myös henkisesti...
No ehkä hiukan lapsellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä hiukan lapsellinen.
Eli on lapsia. Tämä kirjattu ylös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli on lapsia. Tämä kirjattu ylös.
Ei mulla oo lapsia vaan oon mieleltäni vähän lapsellinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mulla oo lapsia vaan oon mieleltäni vähän lapsellinen.
Kaikki on kiinnostunu vrt iso-D
- Anonyymi
Me ei maalata kiviä yhdessä.
- Anonyymi
Hypergamiaa.
- Anonyymi
Apn kanssa sama mieltymys 20v nuorempiin tyttöihin.
M3120 v nuorempiin - ja olet "M31"? Toivoittavasti oli vain vitsi, etkä oikeasti haaveile 11-kesäisistä lapsista...
- Anonyymi
palstalutka kirjoitti:
20 v nuorempiin - ja olet "M31"? Toivoittavasti oli vain vitsi, etkä oikeasti haaveile 11-kesäisistä lapsista...
30 mä oon ja oon kiinnostunu yli 20-vuotiaista naisista.
- Anonyymi
Marvelist aon tullut kulttuurimarxilaista wokepaskaa, kun disney osti sen. Sama juttu kuin sw.
- Anonyymi
Haloskaa vanhemmat näin kirjootteleepi.
- Anonyymi
Pedo, ilmoitettu poliisille
- Anonyymi
Pedofiileja on paljon enemmän mitä luulisi. Suurin osa ymmärtää olla toteuttamatta suuntautumistaan ja hakee jopa apua asiantuntijoilta.
Sitten on se oikeasti sairas osa porukasta, jotka haluavat oikeuttaa himonsa ja tekonsa. Onneksi ovat vähemmistössä.
Arvostukseni ja tukeni heille, jotka ymmärtävät olla toteuttamatta lapsiin kohdistuvia halujaan. Kaikki pedifiilitkään eivät siis ole pahoja.
xLiner
- Anonyymi
En usko, olet lapsukainen eli mustang-auton omistaja :D
Huvittaa itseäni nämä Galactica-jutut, jos nimenä on jollain aluksella taisteluplaneetta, niiin varmasti on ase-arsenaaliakin sitten pikkaisen :D - Anonyymi
Niin olet ketä kiinnostaa?
- Anonyymi
Luulee että vanhempia naisia harmittaa. Muut eivät kuitenkaan menetä tuollaisessa yhtään mitään 😂
xLiner
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1337290Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.142660Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2671290- 1001059
Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729421711000Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih71945En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137940Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.79794Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j13773Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com18741