Voiko parisuhteeksi sanoa suhdetta josta seksi loppunut kokonaan?
Viimeisestä kerrasta n 3.5 vuotta aikaa. Itse miehenä sitä toivoisin paljon ja kysynytkin vaimolta sitä ( enää en ole viitsinyt kysyä kun tullut monta kertaa torjutuksi). 5 vuotta oltu yhdessä ja ensimmäiset 1.5 vuotta seksiä oli paljon, sitten se vain hiipui.
Parisuhde ja seksi
10
174
Vastaukset
- Anonyymi
Olimme onnekkaampia kun seksi-iloa kesti melkein 15 vuotta ennen kuin se loppui. Teidän tapauksenne lienee lähempänä tilastollista keskiarvoa. Toisin sanoen puolisosi on terve ja normaali ja arvatenkin rakastaa sinua syvästi.
Turha maanitella. Kun naisen kiinnostus loppuu, se ei enää herää saman miehen kanssa. Uusi ihastus tulee kuorimaan puolisostasi entistä innokkaamman seksipedon.
Seksi kuuluu elämän isoihin asioihin. Jos teillä ei ole lapsia, sinun kuuluu erota teidän molempien tähden. Älä kiristä äläkä painosta äläkä kuuntele lupauksia muutoksesta, koska hän ei kuitenkaan pysty lupauksia lunastamaan. - Anonyymi
Riippuu siitä mitä suhteelta odottaa ja mitkä ovat todelliset tarpeet. Jotenkinhan ne purkautuvat.
Joutuessani aloittamaan eturauhasen supistavan lääkityksen sitä seurasi noin 6:n viikon impotenssi jakso. Käsittämättömän kamalaa aikaa. Onneksi vaimoni ei painostanut vaan osoitti täydellistä ymmärrystä vaikka noina viikkoina en reagoinut mihinkään.
Olemme nyt ikiemme puolesta riskiryhmäläisiä ja siirtyminen seksittömään elämään vaatisi totuttelua mutta luultavasti siihenkin mukautuisi. Eihän tämäkään pari viikkokertaa finaaliiin jatku loputtomasti. - Anonyymi
Näkemyksiä on erilaisia, kyllä meillä ainakin suhde toimii aika lailla normaalisti vaikka seksiä ei ole ollut noin 1.5 vuoteen. Kun kysyin syytä puoliso sanoi ettei kaipaa tai halua enää eikä voi vaatia naista harrastamaan seksiä, jos ei halua niin ei. Mulla ei tulis mielenkään erota ja kun puolison mielipidettä kysyy naisellakaan mitään ero haluja ole. Kyllä sitä muutakin on kuin seksi. Tulihan sitä naiskenneltua noin 28 vuotta jos tarkkoja ollaan, suhde alkoi 92.
- Anonyymi
Aika nopeesti on teillä hiipunut, meillä hiipui tai väheni vasta jälkikasvun syntymän jälkeen jolloin oltiin oltu 6 vuotta. Senkin jälkeen seksiä oli mutta annoin puolison tehdä aloitteet kun mun lähentelyt tuli torjutuksi lähes aina. Toiset sitä naiskentelee ties kuinka kauan toisilla voi hiipuu nopeestikin. Puoliso ei ole edes koskaan halunnut oikeen puhua haluttomuudestaan, se vain tuli jäädekseen se tila.
- Anonyymi
Sit jos nukutaan jo eri huoneissa eikä toista näy juuri muutenkaan voi unhtaa kokonaan missä on ja kenen kanssa elelee saman katon alla ja kun näkee kysyy kukas sää oot. Seksin puuttuminen on taas luonollista monelle naiselle.
ei voi.
- Anonyymi
Kyllä se parisuhde silti on. Itse olen seurustellut aikuisella iällä nyt 10 vuotta, mutta n. 5 vuotta sitten seksi loppui. En enää halunnut tylsää, mielikuvituksetonta jyystämistä. Miehen kuntokin heikkeni runsaan alkoholinkäytön myötä ja sai oman petipuuhasteluni loppumaan. Onneksi miehellä on rahaa, kunhan vaan lakkaisi pihistelemästä.
- Anonyymi
Kyllä minäkin katson parisuhteeksi kun naisen kanssa asuu saman katon alla ja tuota naista on tullut kateltua pian kolkytä vuotta, seksiä ei ole enää ollut pariin vuoteen naisen toiveesta mut ei se tunnu haittaavan.
- Anonyymi
Mulla vähän sama homma, lähinnä toi yhdessäpysyminen liittyy tuohon naisen rahatilanteeseen, kun sillä rahaa on ja sitä saa mikäs siinä.
- Anonyymi
Vaimo ei nauti seksistä kanssasi - siksi se "vain hiipui".
Yleisesti seksihaluttomuus ja -ongelmat eivät johdu seksistä, vaan vuorovaikutusongelmista. Ei "osata olla" eli tiedetä mistä toinen tykkää, ei huomioida riittävästi. Rentous ja ilo puuttuu. Tilalla torjuminen, kireys.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455120Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1161618Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella151429Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481339- 131163
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171037Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v41030Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59805Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27783