Mikä ajatus tulis ensimmäisenä mieleenne

Anonyymi

Jos tyttöystävä tai vastaavasti puoliso olis sellainen normaaliseksin kanattaja, rauhaslista yhdyntää muutamissa asenoissa ei mitään rynkytystä tai pervoilua. Kun lapsikin syntyi seksi jatkui normaalisti. Noin vuosi lapsen syntymästä puoliso sanoi et haluu kovempia otteita ja rajumpaa naintia. Yht äkkiä muutos, olin vähän hämillään, nainen joka nautti rauhallisista hetkistä ja sit lusikka pohjaan, pikku pervoilutkion tuli kuvaan. Mietin ja mietin ja sit välähti kuin salama, vittu sentään muija oli lukenut jotain naistenlehtiä joita löysin sattumalta, niissä oli jotain eroottisia juttuja ja naisten/vaimojen fantasioita esim, vieraiden käsissä tai kimppaseksistä. Sit alkoi vaimon kyselykausi, outoja kysymyksiä meidän parisuhteesta tai seksiin liittyvistä jutuista, olenko tyytyväinen haluisnko olla vieraan naisen kanssa jne. Sit vaimokin paljasti et on fantasioinut kimppaseksistä mut mä en varmaan suostu katselee ja vaimohan ajatteli et se toteutuis kahden vieraan kanssa sovitusti ja vaimo sanoi että ei halua mun tietämättä koska ei halua pettää. No en lähtenyt mukaan ajatukseen ja vaimokin sanoi et antaa olla kunhan kertoi mitä päässä liikkuu ja lopetti sit niiden lehtienkin lukemisen. Yksilöitä ollaan kaikki mut en ois heti uskonut mitä hienostelevan nuoren äidin pääsä liikkuu, kun lapsi syntyi vaimo oli 24 ja kaks vitosena alakoi himot jyllätä

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen sitä mieltä että jos hän haluaa irto suhteen ei missään nimessä onnistu että hän nussii muita!! mutta jos esimerkiksi hän haluaa kimppa kivaa niin mun tutut miehiä siis niin silloin se onnistuu mutta ei mitään netistä löydettyä eikä varsinkaan suomalaisia!! hygienia on minulle erityisen tärkeää!!!

• Anonyymi

Olen kahdenkeskisen seksin ja rakastelun kannattaja. Jos puoliso alkaisi ehdotella "kimppakivaa" (lainausmerkit koska se ei ole kivaa) niin hän olisi tehnyt vakavan virhearvion minusta. Sellainen kumppani ei houkuta.

• Anonyymi

Saat päättää kaikista asioista mutta vain pettäminen on ainut jota en koskaan hyväksy!! jos haluat että meidän kanssa olisi joku kolmas siinä hetkessä vaikka joskus.nii onnistuu kunhan yhdessä päätetään kuka!! ja rakas sun kanssa mä haluan vain seksiä en muiden kanssa! ja mulla on ihan sama mitä seksiä haluat suostun kaikkeen mutta en anna kenenkään nussia sinua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat päättää kaikista asioista mutta vain pettäminen on ainut jota en koskaan hyväksy!! jos haluat että meidän kanssa olisi joku kolmas siinä hetkessä vaikka joskus.nii onnistuu kunhan yhdessä päätetään kuka!! ja rakas sun kanssa mä haluan vain seksiä en muiden kanssa! ja mulla on ihan sama mitä seksiä haluat suostun kaikkeen mutta en anna kenenkään nussia sinua

Minusta on paljon parempi että oma "rakas" nussii muita ihan itsekseen - tai vaikka kimpassa. Kunhan minua ei sotketa mukaan noihin touhuihin.

"mulla on ihan sama mitä seksiä haluat suostun kaikkeen mutta en anna kenenkään nussia sinua

Sinulla on se vika, ettet ajattele yhtään itseäsi. Olet alistuja. Toisen vallassa. Kunhan tämä vaan ei nussi muita.

• Anonyymi

Ihmiset muuttuu. Myös seksihalut voivat muuttua. Toisille kelpaa vuodesta toiseen samanlainen seksi, osa kaipaa vaihtelua. Monesti ihmiset löytävät ne "omat juttunsa" vasta reilusti yli parikymppisinä. Vanhempana sitä usein uskaltaa kokeilla avoimemmin uusia asioita, eikä häpeile enää omia fantasioitaan niin paljon.

• tuo hiljaa pimeässä peiton alla on sitä normaalista poikkeavaa seksiä.

"pervoilu" on sitä normaalia seksielämää.

• Anonyymi

Moni pitää jo suihinottoa ja peppupanoja epä normaaleina. Mun ajatus mikä on normaalia mikä ei jos molemmat haluu ei kai siinä ole mitää rajoja sen kumemmin. Itse olen saanut puolisolta kaikenlaista mutta rajat vaimollakin. Suuhun ei ole sopinut tulla vartalolle kyllä ja sekin on vaihtelua pimpin sijan.

• Anonyymi kirjoitti:

Moni pitää jo suihinottoa ja peppupanoja epä normaaleina. Mun ajatus mikä on normaalia mikä ei jos molemmat haluu ei kai siinä ole mitää rajoja sen kumemmin. Itse olen saanut puolisolta kaikenlaista mutta rajat vaimollakin. Suuhun ei ole sopinut tulla vartalolle kyllä ja sekin on vaihtelua pimpin sijan.

ei pidä alkaa suhteeseen rajoittuneen ihmisen kanssa

• Kaikkein tavallisinta seksiä on rauhallinen ja erityisiä kokemuksia tavoittelematon seksi puolison kera. Emme vaimoni kanssa olisi missään tapauksessa kieltäytyneet yhtä tavallisesta heteroseksistä myös yhtäväpariskunnan kanssa, mutta niin ei tapahtunut.

Kun avioliitossa on vain yksi ihmissuhde, ystäväpariskunnan kanssa on jo kuusi (!). Ei se ole ollenkaan helppoa ja todennäköistä, koska välttämätöntä on, että kumpikin pariskunta on erityisen hyvissä keskinäisissä väleissä.

Kuitenkin kahden samanmielisen pariskunnan välillä on vähintäänkin luonnollista, että ystävyys laajenee myös seksin alalle, mutta mitään avioliitosta poikkeavaa ei ole syytä odottaa. Niin kuin avioliitossakin on kiihkeän alun jälkeen odotettavissa pitkä tasainen kausi.

Mutta se juuri onkin miellyttävää, rutiinia ilman ponnisteluja, voisiko sanoa ystävyyteen kuuluvaa lepoa. 🌹

• Anonyymi

Tunnen polyamorisia pareja. Esim. neljässä kolme paria, kimppoja ei harrasteta. Ei ole helppoa sekään.

Kirjoituksessa osui silmään " rauhallinen ja erityisiä kokemuksia tavoittelematon seksi". Se kuulostaa eettiseltä. Luin kirjan eettisestä (vastuullisesta) polyamoriasta, tuli siitä mieleen.

Olisi varmasti hyvä, jos ihan tavalliset parisuhteetkin olisivat vähän eettisempiä ja vastuullisempia. Seksikin voisi olla vaan ihan tavallista. Ei mitään filmiteollisuuden tarjoamia asentosarjoja ym.

• Anonyymi kirjoitti:

Tunnen polyamorisia pareja. Esim. neljässä kolme paria, kimppoja ei harrasteta. Ei ole helppoa sekään.

Kirjoituksessa osui silmään " rauhallinen ja erityisiä kokemuksia tavoittelematon seksi". Se kuulostaa eettiseltä. Luin kirjan eettisestä (vastuullisesta) polyamoriasta, tuli siitä mieleen.

Olisi varmasti hyvä, jos ihan tavalliset parisuhteetkin olisivat vähän eettisempiä ja vastuullisempia. Seksikin voisi olla vaan ihan tavallista. Ei mitään filmiteollisuuden tarjoamia asentosarjoja ym.

Siinähän se on, että toiset metsästävät kokemuksia, toiset arkea. Tuntuu vain siltä, että kokemusten metsästäjät eivät koskaan saa kyllin, aina jää jotain puuttumaan.

• Anonyymi
        kynä.M kirjoitti:

Siinähän se on, että toiset metsästävät kokemuksia, toiset arkea. Tuntuu vain siltä, että kokemusten metsästäjät eivät koskaan saa kyllin, aina jää jotain puuttumaan.

Toiset haluuvat lukkiutua siihen tavalliseen, eikä siinä mitään jos molemmille se on hyvä, toiset kaipaa vaihtelua ja kun toinen ei halua alkaa vaikeudet.

• Anonyymi kirjoitti:

Toiset haluuvat lukkiutua siihen tavalliseen, eikä siinä mitään jos molemmille se on hyvä, toiset kaipaa vaihtelua ja kun toinen ei halua alkaa vaikeudet.

Tilanne on sama kuin muissakin asiossa ylöspäin pyrkivällä. Korkeimmallakaan tasolla oleva ei voi olla tyytyväinen, koska kyse ei ole saavutetusta tasosta, vaan synnynnäisestä halusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      85
      4614
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      110
      3830
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      175
      3620
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      58
      2052
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      129
      1114
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      140
      1050
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      963
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      882
    Aihe