Miksi mies antaa pakit?

Anonyymi

Miksi mies antaa naiselle pakit? Olin aloitteellinen, pyysin miestä kahville ja sain kieltävän vastauksen. Mies ei ole naimisissa.

Eli miehet, listatkaa hypoteettiset syyt, miksi kieltäytyisitte naisen kahvikutsusta.

35

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen varattu tai nainen ei ole tarpeeksi kuuma

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta

    • Anonyymi

      Mistä tiedät ettei mies ole varattu tai suhteessa? Ei silloin lähdetä muitten kanssa kahville

    • Anonyymi

      Jos toinen sanoo, kiitos ei, mikset tyydy siihen?
      Sinä olet ollut aloitteellinen, ei hän. Miehellä on ollut kieltäytymiseen omat syynsä, ei hän ole sinulle millään tapaa velvollinen selittelemään kieltäytymisensä syitä.

    • Anonyymi

      Muutama syy:
      1. Mies on epävarma itsestään suhteessa sinuun, voit olla hänen silmissään ylemmällä tasolla, eikä mies katso antavansa sinulle sitä mitä ansaitset
      2. Mies on eronnut, ei halua uutta henkevää suhdetta vaan kevyempiä suhteita jotka eivät voi koskettaa
      3. Homo
      4. Mies ei ole kiinnostunut sinusta jostain muusta syystä

      AsianVierestä

    • Anonyymi

      Miksi itse olet naisena antanut miehille pakkeja?

      Niinpä: syitä on monia.

      Kaikki eivät vain kiinnostu kaikista. Ei siihen syväluotaavaa selvitystä tai edes yksinkertaista syytä tarvita.

    • Anonyymi

      Vaikea kuvitella (naisena), että lähtisin kenenkään kanssa kahville pyynnöstä jos ei olla aikaisemmin tavattu tai juteltu. Vaikka olisi mikä hottis ja vaikka olisikin kiinnostusta.

      • Anonyymi

        Ensin pitää selvittää miehen status ja vasta sitten voi lähteä kahville, jos status on korkea.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensin pitää selvittää miehen status ja vasta sitten voi lähteä kahville, jos status on korkea.

        Ei siinä statuksesta olisi kysymys, vaan koko tilanne olisi liian "tehty" .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei siinä statuksesta olisi kysymys, vaan koko tilanne olisi liian "tehty" .

        Toinen juttu tietysti nettitreffit.


    • Anonyymi

      Ehkä se ei tykkää kahvista.

    • Anonyymi

      Haluaa olla sinkku tai ei ole kiinnostunut sinusta. Kyllä minun mielestä voisi sanoa, miksi ei ole kiinnostunut, jos se on oikeasti syy. Moni haluaa välttää toisen loukkaamista ja sanoo, että etsii toisenlaista. Sekin on tietysti hyvä, että sanoo edes noin eikä vetoa tekosyihin. Tietysti jos haluaa sitten kuulla, millaista se toinen etsii, voi senkin kysyä tai ne syyt, miksi se toinen ei ole kiinnostunut.

    • Anonyymi

      Syitä voi olla monia eli lähet korjaan niitä niin seuraavalla kerralla onnistuu eli: olet liian lihava, olet ruma, olet epäviehättävä, olet liian typerä, liikut väärissä piireissä, olet liian hiljainen, olet liian äänekäs, olet liian kiltti tai olet liian tuhma. Jatketaanko vielä listaa.

      • Anonyymi

        Olisi rakentavaa kertoa ne syyt. Joitakin asioita voi muuttaa, joitakin ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi rakentavaa kertoa ne syyt. Joitakin asioita voi muuttaa, joitakin ei.

        Mies ei halunnut kanssasi mitään, ei edes kaveruutta, ja se siitä.
        Turha sun on tuosta tehdä hirveetä ongelmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi rakentavaa kertoa ne syyt. Joitakin asioita voi muuttaa, joitakin ei.

        Oletko itse joka kerta pakit antaessasi luovuttanut listan syistä, miksi et lähtenyt ulos?

        Kyllä sen EI:n tulee riittää, ihan jokaiselle. Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta kertoa toisille syitä pakkeihin. Ei on ei, ja sillä hyvä.

        Oma vika jos siitä jonkun valtaisan ongelman mielessään kehittelee. Josko tyytyisit siihen tietoon, että kysymäsi mies ei vaan yksinkertaisesti ollut juuri susta kiinnostunut, ja sillä hyvä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies ei halunnut kanssasi mitään, ei edes kaveruutta, ja se siitä.
        Turha sun on tuosta tehdä hirveetä ongelmaa.

        En tiedä, kenelle luulet vastaavasi. En ole aloittaja. Puhuin asiasta yleisellä tasolla. Miksi vastaat anonyymille noin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko itse joka kerta pakit antaessasi luovuttanut listan syistä, miksi et lähtenyt ulos?

        Kyllä sen EI:n tulee riittää, ihan jokaiselle. Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta kertoa toisille syitä pakkeihin. Ei on ei, ja sillä hyvä.

        Oma vika jos siitä jonkun valtaisan ongelman mielessään kehittelee. Josko tyytyisit siihen tietoon, että kysymäsi mies ei vaan yksinkertaisesti ollut juuri susta kiinnostunut, ja sillä hyvä.

        Nyt en oikeasti ymmärrä. Kuka kysymäni mies? En ole aloittaja. Vastasin randomisti edelliseen viestiin. Käytäthän järkeäsi, kun vastailet täällä anonyymeille. Sinun ei pitäisi tietää elämästäni yhtään mitään. Meitä on aika monta tässä ketjussa.

        Mikä ongelma? Ei ole mitään ongelmaa kenenkään kanssa. Onko sinulla ongelma, kun tunnistelet ihmisiä täällä randomisti? Mikä se ongelma voisi sinun mielestäsi olla itselläsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, kenelle luulet vastaavasi. En ole aloittaja. Puhuin asiasta yleisellä tasolla. Miksi vastaat anonyymille noin?

        Vastaan eilen klo 22:35 minua kommentoineelle tyypille.
        Lyhyt vastaukseni ei siis ollut riittävä joten vedetään pidemmän kaavan mukaan.

        Kun tai jos, asiasta halutaan keskustella "yleisellä tasolla", aloituksenkin tulee olla yleisluontoinen.
        Väännän ratakiskosta; "yleisellä tasolla" keskustellessa, aloitus ei ole "minä" muodossa!

        Kun aloittaja tekee aloituksen minä muodossa, sinä kommentoit = kerrot oman mielipiteesi. Sinun kommenttiisi vastataan niin kuin puhuttaisiin sinulle, ei enää aloittajalle. Pysytään aloituksen yksilö = minä-muodossa koko keskustelun ajan.

        "Yleisellä tasolla" keskustellessa ei ole olemassa "miesten" tai "naisten" selityksiä, ei miesten tai naisten logiikka.
        Esim. tässä aloituksessa, sukupuolellahan ei oikeasti ole väliä, joten aloituksen olisi voinut tehdä "yleisellä tasolla" muodossa.
        Syyt kieltäytymisen taustallahan ovat täysin samoja riippumatta siitä onko kieltäytyjä mies vai nainen, ja näitä syitä olisi listattavissa vaikka huru ja mycket.

        Sen lisäksi, tässä aloituksessa oleva maininta "mies ei ole naimisissa" on naurettava , suorastaan lapsellinen.
        Tuosta voi tehdä suoran päätelmän; "ei naimisissa olevat miehet" ovat vapaata riistaa ja heidän on suostuttava, jos joku heille jotain ehdottaa. Jos sanot ei, kun et kerran ole naimisissa, niin miehen pitäisi antaa joku selitys kieltäytymiselle, pelkkä ei ei riitä.
        Oikeesti, ei näin ajatella "yleisellä tasolla"!

        Luulisi tämän olevan jo itsestään selvää jokaiselle tänä päivänä, että niin mies kuin nainenkin voi olla sitoutunut toiseen ihmiseen vaikkei ole "naimisissa". Eivät kaikki kuuluta parisuhdestatustaan ympäri kyliä heti ensimmäisenä jokaiselle vastaantulijalle ja ehdottelijalle.

        Summa summarum; jos "yleisellä tasolla" olevaa keskustelua haetaan,
        poistakaa "miesten logiikka" ja "naisten logiikka" tehkää aloitus (ei minä-muodossa) ilman sukupuoli- ja siviilisääty-mainintoja!


    • Anonyymi

      No perkele minä en oo mikkään huviukko, minä en lähe minnekkään kahville!

    • Anonyymi

      Kyll maar mää luule jot sul o vähä liia paljo läskii ja lihhaa.

    • Anonyymi

      Kuitenkin se sormus on kahvikupin pohjalla...

    • Anonyymi

      Ehkä mies ajattelee asioita laajemmin ja pitkällä ajalla, ettei koe olevansa onnellinen suhteessa kanssasi, kun teidän odotukset ei kohtaa? Ei halua tuottaa sinulle pettymystä, jos mielenkiinto ei riittävä yhdessä ololle? Pelko, et voi omalla käytöksellään satuttaa sinua tai muuten vaan varovainen reakoimaan asioihin nopeasti? Ehkä mielessä pyörii joku toinen nainen ja siksi ei halua sotkea tilannettaan? Paljon voi olla syitä, kun ei tiedä toisen taustaa riittävästi? Kaikki eivät elä hetkessä niin kuin pelureilla on tapana. Nämä vain omia oletuksia.

      • tämä on pakko olla naisen vastaus - älkää naiset yrittäkö analysoida miehiä kun ei siitä tälleen tule yhtään mitään


      • Anonyymi

        Olen nainen, en ole aloittaja mutta itse juuri ajattelen asioita ennakoiden, varsinkin ihmissuhdekuvioissa. Otan vakavasti myös ihmissuhdeasiat, koska en halua tuhlata (enää) omaa tai toisten aikaa.

        Tämä intohimo on sellainen asia, että se joko on tai ei ole. Tosin joissain tapauksissa sekin voi ystävyyden pohjalta kasvaa. Kaikki suhteet eivät todellakaan ala salamarakastumisina. Kokonaisvaltaista intohimoa tarvitaan mutta niin tarvitaan myös realismia. Jos suhteelle on ihan selvät esteet, se ei tule toimimaan. Itse en voisi olla koskaan suhteessa rikollisen, päihteidenkäyttäjän, väkivaltaisen tai pettäjän kanssa. Nuo on kynnyskysymyksiä, joista en tingi, koska nuo toisella vaikuttaisi omaan turvallisuuteen ja hyvinvointiin ja koko parisuhteeseen. Jos ihmisellä on jotain tuollaista henkilöhistoriassa mutta jos on muuttunut pysyvästi ja käsitellyt asiat itsensä kanssa, sitten on toinen asia.


      • Anonyymi
        timitys kirjoitti:

        tämä on pakko olla naisen vastaus - älkää naiset yrittäkö analysoida miehiä kun ei siitä tälleen tule yhtään mitään

        Tämä oli varovaisen 50 miehen vastaus. Joka huomioi myös toista ja ei halua olla liian tunkeileva toista kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tämä oli varovaisen 50 miehen vastaus. Joka huomioi myös toista ja ei halua olla liian tunkeileva toista kohtaan.

        ylianalysointi ei aina ole oikea vastaus


    • Anonyymi

      Minä annan naisille aina pakit, nainen tarkoittaa yli 29 vuotta wanhaa naissukupuolista henkilöä.

      Jos tyttö, neitokainen tai neito on alle 30v ja hoikka/laiha ja nöyrän, kuuliaisen sekä tottelevaisen oloinen, niin en lainkaan pane vastaan.

    • Todennäköisesti syitä pakeille saattaa olla moni, se klassinen esim. ettei vaan kipinää synny, ja siirrytään seuraavaan ehdokkaaseen. Nykyään etsitään, etsitään ja etsitään koskaan mitään löytämättä, yleensä tulee kohdalle mikäli tullakseen, ilman etsintää.

      Tosi asia on kuitenkin se, ettei kaikille ole olemassa välttämättä sitä oikeaa, tässä elämässä, ehkä seuraavassa.

    • Anonyymi

      Kahteen pakkiin mahtuu enemmän kahvia.

    • Anonyymi

      Onko naisen kahvikutsu pelkkää kahvinjuontia varten vai sisältyykö siihen muutakin, esim. onko kahvittelu vain peitelty kuulustelu mahdollista kumppaninhakua varten?

      Kahvithan sinänsä saa ryypättyä kyllä yksinäänkin...

    • Anonyymi

      Yksille on kätsyintä.

    • Anonyymi

      No katso peiliin, oletko lihava?

    • Anonyymi

      Itse aikoinaan kieltäydyin treffeiltä kahdesta syystä

      1. kysyi kaljalle baariin, enkä ole innostunut baaritreffeistä

      2. oli tutun exä ja erosta alle viikko.

    • Anonyymi

      Olen antanut pakit useammalle ja aina samasta syystä; kyseiset hlöt eivät olleet missään mielessä kiinnostavia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1356
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe