Pello autot

Anonyymi

Ei kelpaa viranhaltijoille. Ajetaan omilla autoilla ja laskut kunnalle. Kunnanhallitus ei uskaltanut puuttua väärin perustein maksettuihin laskuihin. Siellä alla kun on kunnanjohtajan allekirjotus. Simppa oli taas oikeassa.

15

88

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi voi sinua pientä raukkaa, kun et ole saanut omalla autolla merkitä isoja kilometrikorvauksia. Nyt pitää sitten naapureita kytätä, ettei tule kilometrimäärän ylimääräistä ajoa kunnan autoilla.

      Jos seuraavana aamuna on ajo porukalla kaupunkiin koulutukseen, niin auto täytyy kirjata työpäivän päätteeksi itselle.

      • Anonyymi

        Sinne ne kunnan rahat mennee. Aivan p..ska kunnanhallitus. Sitte vielä tarkastuslautakunta.


    • Anonyymi

      Simppa oli kyllä väärässä. Älkää uskoko kaikkea.

      • Anonyymi

        taas vuotaa kuin vanha pärekatto, aika on ohittanut entisen hyvän keskustalaisen aatteen, nyt keinottelijat hääräävät hillopurkilla


    • Anonyymi

      Tekivät kulmungit 😃

      • Anonyymi

        Hyvähän se on maksattaa kalliit autot,kukapa ei tekis kun kukaan ei valvo kilometri tehtailijoita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvähän se on maksattaa kalliit autot,kukapa ei tekis kun kukaan ei valvo kilometri tehtailijoita

        Ei sole poka mithään. Tänne on tullu muualta virkaa tekeviä jokka kouluttaa itteänsä kunnan piikhiin. Ovva harvoin ees töissä mutta palkka juoksee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sole poka mithään. Tänne on tullu muualta virkaa tekeviä jokka kouluttaa itteänsä kunnan piikhiin. Ovva harvoin ees töissä mutta palkka juoksee.

        Totta,eikö kj ole tuonut jo kolme turistia kläppien kans tänne asuun,seuraamme kun naapurissa asuu,viattoman näköisiä pakolaisia ovat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta,eikö kj ole tuonut jo kolme turistia kläppien kans tänne asuun,seuraamme kun naapurissa asuu,viattoman näköisiä pakolaisia ovat

        Tuossa se on ympyrää kävellyt,joku volvo mies kävi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta,eikö kj ole tuonut jo kolme turistia kläppien kans tänne asuun,seuraamme kun naapurissa asuu,viattoman näköisiä pakolaisia ovat

        Eikö teillä muuta tekemistä kun kytätä ja seurata muita ihmisiä ja uusia asukkaita, kertoo kyllä paljon sinun sielun elämästä ja pään sisäisestä tilasta. Surkeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö teillä muuta tekemistä kun kytätä ja seurata muita ihmisiä ja uusia asukkaita, kertoo kyllä paljon sinun sielun elämästä ja pään sisäisestä tilasta. Surkeaa.

        Met elämä omilama, kunnan palkkalistoila on elättejä tarpheeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Met elämä omilama, kunnan palkkalistoila on elättejä tarpheeksi.

        Ala ihmeessä ehdokkaaksi ensi vaaleissa, niin poistat ne elätit ja porskutat omilla... Mitä sie täällä kitiset kun kerran tiät nuin hyvin asiat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ala ihmeessä ehdokkaaksi ensi vaaleissa, niin poistat ne elätit ja porskutat omilla... Mitä sie täällä kitiset kun kerran tiät nuin hyvin asiat

        Sinne ne menevät sinunkin veroeurot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne ne menevät sinunkin veroeurot.

        Kyllä ne menee kaikkeen hyvään ne verot kouluihiin, terveydenhuoltoon yms. Ilolla maksamme suomen hyvinvointiin veroja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ne menee kaikkeen hyvään ne verot kouluihiin, terveydenhuoltoon yms. Ilolla maksamme suomen hyvinvointiin veroja

        Menee ne keinottelijoitten oman auton käyttökorvauksiinkin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      125
      2058
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      245
      1836
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      59
      1423
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      113
      1281
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1238
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      104
      1095
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      950
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      65
      907
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      45
      847
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      821
    Aihe