Millä niistä pääsee eroon?
Palstalle pesiytynyt ätnejä
45
<50
Vastaukset
Onko? En ole huomannut. Mutta et kai sinä oikein voi kuin omaan toimintaasi vaikuttaa 🤔
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Anonyymejä ryökäleitä. Ovat 10 kertaa pahempia kuin ätmit.
Ah, ihanaa. Viimein joku antaa tunnustusta!
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Anonyymejä ryökäleitä. Ovat 10 kertaa pahempia kuin ätmit.
Mikään ei ole pahempaa kuin te rumat ätmit, pelkällä olemassaolollanne halvennatte meitä oikeita miehiä.
Anonyymi kirjoitti:
Mikään ei ole pahempaa kuin te rumat ätmit, pelkällä olemassaolollanne halvennatte meitä oikeita miehiä.
Katso peiliin.
- Anonyymi
No siten että poistut palstalta.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Olin täällä ensin.
Mistäs tiedät?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Olin täällä ensin.
Minä olen ollut täällä vuodesta 2003!!!
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen ollut täällä vuodesta 2003!!!
Anna joku nimimerkki, niin katsotaan muistanko sinua.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Anna joku nimimerkki, niin katsotaan muistanko sinua.
En anna. Olen nyt anomuumi.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
No niin. Eli olet joku uusi nyyppä.
No en ole. En edes muista mitä nimimerkkiä käytin v. 2003. Jos silloin piti jotain käyttää. Enemmän taisin kyllä silloin olla chateissä.
Anonyymi kirjoitti:
No en ole. En edes muista mitä nimimerkkiä käytin v. 2003. Jos silloin piti jotain käyttää. Enemmän taisin kyllä silloin olla chateissä.
Eli et edes ollut sinkuissa. Nyyppä.
- Anonyymi
Männistön Venla se kirjassa sekä elokuvassa oli,mutta onhan niitä panokavereita edustavan talon oppineella pojalla toki muitakin ollut....
Partakaweri kirjoitti:
Olin täällä ensin.
Sitten sä oletkin ollut täällä jo tarpeeks kauan..
👉💨🧔Wwuwuw kirjoitti:
Sitten sä oletkin ollut täällä jo tarpeeks kauan..
👉💨🧔Yksi ätni ilmoittautunut.
- Anonyymi
Yksi vähemmän j1
- Anonyymi
mä tykkään ätneistä eli tavallisista kunnon naisista
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Puhut nyt ketneistä. Ätnit ovat katkeria pahan suopia petolinnun perseitä.
ätnit on kunnon naisia ammattikoulun käyneitä työläisnaisia eli kyllä he kivoja on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ätnit on kunnon naisia ammattikoulun käyneitä työläisnaisia eli kyllä he kivoja on
En o käyny ammattikoulua. Olen kauppaopiston nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En o käyny ammattikoulua. Olen kauppaopiston nainen.
sama asia
Pitää vain odottaa ja että ne alkaa transuilemaan ja muuttavat identiteettinsä miehkkäämmäksi, sitten eivät ole ätnejä vaan äthejä, älemman tason henkilöitä.
- Anonyymi
Sielukasta
- Anonyymi
Mulla kasvaa jo "teiniviikset" ja vähä o partakarvojaki.
- Anonyymi
Ettei äithejä? Jotkut naiset saavat jopa lapsia.
- Anonyymi
Onko p.eppis antanut eeppisesti pakit kun olet noin katkera?
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
En minä ole katkera 🤣. Olen vain saanut perskärpäsen.
Tommone perskärpäs homma on näin helleaikaan vähän arveluttavaa. Hikinen pershe, hyi!
Anonyymi kirjoitti:
Tommone perskärpäs homma on näin helleaikaan vähän arveluttavaa. Hikinen pershe, hyi!
Ja silti niitä riittää.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
En minä ole katkera 🤣. Olen vain saanut perskärpäsen.
Anonyymin perskärpäsen? Helle on saanut nuppisi pehmenemään ja luulet anonyymien olevan yksi ja sama persoona perässäsi. Tsemppiä. Kyllä se siitä...taas viilenee.
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymin perskärpäsen? Helle on saanut nuppisi pehmenemään ja luulet anonyymien olevan yksi ja sama persoona perässäsi. Tsemppiä. Kyllä se siitä...taas viilenee.
Puhuinko sinulle? En. Ole siis hiljaa.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Tuuleen huutelit.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Sano Lipponen eduskunnassa.
- Anonyymi
Kaikkea ei voi saada. Mutta onneksi peppulit ovat sekaisin uudistuksesta ja vähentyneet. Ei täällä alinta kastia kaivata.
- Anonyymi
Makuasioistahan ei voi kiistellä. :D
- Anonyymi
Mutta onhan se alin kasti, eli ätmipersukset edustettuina vieläkin, vai heitäkö peppuleilla tarkoitit kun monet ovat homppeleita?
- Anonyymi
Ai muuten joo, sinkkupalstalla oli hompahtava? aloitus, että haluaisi partakawerin tms., mutta se oli jo jokin aika sitten. Olisiko sama tyyppi, en tiedä.
- Anonyymi
Kun oikein muistelen, niin siinä sanottiin jotain, että jos ei olisi hetero ja olisi miehistä kiinnostunut tms. niin haluaisi partakawerin tai jotain sinnepäin. Ja että on ollut kaikenlaista vääntöä partakawerin kanssa palstalla mutta (kiima on kova).
- Anonyymi
Ei sunlaisella ätmillä ole vara valittaa.
- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Aina on vara valittaa.
Tyhjästä on huono nyhjästä.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2241958Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541216Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801055Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89844- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784