...että minä olen vastannut jokaiseen viestiin, ja näette, että milloin. Laatikon oikea alareuna. Vastaaja ja kellonaika. 👍
Lailailai! Nyt näette...
9
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olet sinä kyllä aikamoinen nainen kun jaksat jokaiselle vastata, jopa minulle.
Kumartaa...
AsianVierestämisspönttöuuni kirjoitti:
Ei siunailla ja päiväillä siellä 😁
Kiitos pirteästä esiintymisestä. Ehkä minäkin jaksan kirjoitella tänne, vaikka tuo uudistus tuntuu niin hankalalta. Minä en kyllä vastaile ihan kaikille vaan heille, joille tunnen tarvetta vastailla.
Hyvää juhannusta näin muutama päivä ennen sitä.
Tuo oikea alakulma on oikeasti hyvä.
Sinäkö sen sait aikaan?- Anonyymi
En. Minä olen kasvimaalla ja puutarhaletkuttamassa. Huomautin vain, että nyt näkyy! 🌱🍃
-Pönttis
- Anonyymi
Olet kertonut täällä netissä, että sinulla on astma. Minkä ikäinen olit, kun olet diagnoosin saanut oikealta lääkäriltä?
Minulla on tupakansavusta hengenahdistus. Jos toinen polttaa, ja tuoksuukin savulle, minulta loppuu henki...alan yskiä ja tukehdun. Se on oikeasti kamalaa. Niin mitä sitten? Eikö tämä ole siihen väärä ketju?
- Anonyymi
Huhuu, vedättäjätrolli, sinulta on kysytty kysymys!
Nyt vain keksimään ja sepittämään, kuten aina ennenkin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2811133- 498677
- 1375415
- 1443714
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353574- 403298
- 572618
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak532190- 281826