Miten saan nopeasti selluliitin pois takapuolesta ja taka reisien ylä osasta?? olen kokeillut kaikkia punttisalia kyykkyjä ja juoksua mutta ei mikään unnu auttavan!! olen muuten erittäin hoikka painoindexi on alle 18 mutta en voi pukeutua uimapukuun tai bikineihin tämän takia niinkuin muut kaverini tekevät!!
vaivana selluliitti
5
2911
Vastaukset
- ton
Jos olet niin hoikka ja selluliittiä esiintyy, niin suosittelen lämpimästi Clarinsin uutta Total Lift Minceuria, aamuin illoin pienin jumppaliikkein niin varmasti kahden putkilon jälkeen näkyviä tuloksia. Olen itse kokeillut tuotetta ja on erittäin hyvä.
- Minä
kun en ole hoikka? Voiko sitä käyttää myös lihavat? Tehoaako?
- halukas kokeilemaan
missä tätä myydään
- 20v
olen 20v ja reisien ulkosivuissa on selluliittiä samoin pepussa.. olen normaalipainoinen.
Miten ihmeessä 18-25 vuotiaillekin voi tulla selluliittiä, eikös se oli n.40-> vuotiaiden vaiva yleisesti.
En voi mennä ensi kesänä uimaan julkisesti tämän takia.. jätkät tuijottaisivat ja nauraisivat..- 14v
Voi kuule kun selluliittia voi esiintyä ihan päiväkoti-ikäisilläkin... muistan tämmöisen tapauksen, pojan itseasiassa omalta päiväkotiajaltani.. ja nyt selluliittia löytyy omastakin ahterista ja ikäähän on 14v sekä olen normaalipainoinen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2822574Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001379- 1081251
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831241Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi971188Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581185- 441042
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi71946Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22890- 33797