Miten saan nopeasti selluliitin pois takapuolesta ja taka reisien ylä osasta?? olen kokeillut kaikkia punttisalia kyykkyjä ja juoksua mutta ei mikään unnu auttavan!! olen muuten erittäin hoikka painoindexi on alle 18 mutta en voi pukeutua uimapukuun tai bikineihin tämän takia niinkuin muut kaverini tekevät!!
vaivana selluliitti
5
2948
Vastaukset
- ton
Jos olet niin hoikka ja selluliittiä esiintyy, niin suosittelen lämpimästi Clarinsin uutta Total Lift Minceuria, aamuin illoin pienin jumppaliikkein niin varmasti kahden putkilon jälkeen näkyviä tuloksia. Olen itse kokeillut tuotetta ja on erittäin hyvä.
- Minä
kun en ole hoikka? Voiko sitä käyttää myös lihavat? Tehoaako?
- halukas kokeilemaan
missä tätä myydään
- 20v
olen 20v ja reisien ulkosivuissa on selluliittiä samoin pepussa.. olen normaalipainoinen.
Miten ihmeessä 18-25 vuotiaillekin voi tulla selluliittiä, eikös se oli n.40-> vuotiaiden vaiva yleisesti.
En voi mennä ensi kesänä uimaan julkisesti tämän takia.. jätkät tuijottaisivat ja nauraisivat..- 14v
Voi kuule kun selluliittia voi esiintyä ihan päiväkoti-ikäisilläkin... muistan tämmöisen tapauksen, pojan itseasiassa omalta päiväkotiajaltani.. ja nyt selluliittia löytyy omastakin ahterista ja ikäähän on 14v sekä olen normaalipainoinen..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952747Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83042673Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy442355Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591424Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171132Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481106- 57812
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j11801- 19709
- 55702