https://www.iltalehti.fi/suhteet/a/6561b00d-db1a-453f-99ca-15fcbc1ed0a8
"ryhmästä kertovissa lukuisissa lehtijutuissa hehkutetaan poikkeuksellisen hyvää ilmapiiriä, avoimia keskusteluja ja yhteishenkeä – sekä tietenkin ryhmästä rakkauden löytäneitä pareja."
Tuonne pitää tämän palstan trollien mennä mukaan, eiköhän se siitä sitten pilaannu.
Miehiä kaipaavat:
" Tässä olisikin hyvä mainita, että ryhmässä on tilaa miehille. Nyt heille olisi niin sanotusti markkinat! Toivon todella, että miehiäkin tulisi ryhmään lisää, sillä olen niin monen kuullut harmittelevan, ettei potentiaalisia kumppaneita tapaa missään, ja täällä se olisi oikeasti mahdollista. Lämpimästi tervetuloa katsomaan meininkiä!"
Korona-ajan sinkut, vastaveto tinderille
6
<50
Vastaukset 6
Ei nuokaan naiset sitten osaa kunnolla nauttia sinkkuelämästä, vaikka korona-aika luonut sille ihanteelliset olosuhteet.
Jaa, en tiedä (muista) trolleista, mutta kyllähän tuo huutaisi mukaan ainakin yhtä NALLia, joka kertoisi naisille heidän kunniansa.Aattelit sitten pilata tonkin paikan..
Sinne pitäisi kirjautua, eipä taida niin paljon napata. Tosin jos tekisi Harmaaritari -facebook profiilin voisihan siellä sitten käydä vähän latelemassa totuuksia.
Jaa että olisi sielläkin tilaa. Kuulemma olisi tilaa myös paritanssikursseilla ja mahdollisesti myös ehkä perustettavasta miesten ringetteporukasta. Mikähän kysyntäpiikki nyt on liikkeellä.
Tuo kyllä vaikuttaa ihan asialliselta formaatilta mutta kun nyt on jo muutamassa ryhmässä niin melkoiseksi sillisalaatiksi koko fb-sivu taitaa mennä. Luulisi että samanhenkiset löytävät toisensa jo niille vihkiytyneillä sivuilla. Purjehtijat omillaan, kokkaajat virtuaalilieden äärellä ja urheilijat omien lajiensa äärellä.
Nyt lähden juhannukseksi vaeltamaan ja tilaa varmaan on sielläkin. Rauhaisaa juhannusta.- Anonyymi
Eivät mainitse että vain komeat miehet kelpaa vanhoille akoille.
En minä...
Ei kiinnosta. Mukavampi olla kasvotusten kuin kirjoitella etsintämielessä mitään. Mieluummin näyttää suoraan elämänsä kuin chattaa metriäkään nettitilassa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831029
- 73862
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101586- 43585
- 46557
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4526- 29523
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61515Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.164513Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t136508