Yksi tartunta paikassa Ylitornio??
Koronaaaaa
11
1259
Vastaukset
- Anonyymi
Kuinkahan nuo työpaikat onnistuu noissa koronan torjunta asioissa? Nythän näyttää että terveydenhuolto on viruksen levittäjänä? Onko ote jo löysännyt vuotaako katto?
- Anonyymi
Me kuollaan taas kaikki!!!
- Anonyymi
Omat säännöt siellä on kaikissa asioissa,varsinkin hoito puolella.
Erehtyvät varmaan omissa päätöksissään monissa asioissa. - Anonyymi
Minun mielestä raja pitäspanna ehdottomasti kiini ,niin kauoksi aikaa että tauti rauhottuu .oli vähällä loppua .mutta alkoi uudestaan ,levitä valitettavaa
- Anonyymi
Tuo rajavalvonta on aivan turhaa,kaikki saa kulkea. Syitä löytyy aina ja hurrit käyvä kaupoissa koko ajan. Suomen passi oikeuttaa vaikka käytännössä kotimaa on ruotsi. Suomalaisia kulkee,päästä puuttuu niilläki jotaki. "Ko mulla on oikeus"
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo rajavalvonta on aivan turhaa,kaikki saa kulkea. Syitä löytyy aina ja hurrit käyvä kaupoissa koko ajan. Suomen passi oikeuttaa vaikka käytännössä kotimaa on ruotsi. Suomalaisia kulkee,päästä puuttuu niilläki jotaki. "Ko mulla on oikeus"
Muka jotaki matkustus rajoituksia ja suosituksia!
Täällä ei tosiaankaan ymmärretä mitä se tarkottaa, hurreiltahan sitä ei voi edes vaatia eihän ne käsitä eivätkä välitä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei tosiaankaan ymmärretä mitä se tarkottaa, hurreiltahan sitä ei voi edes vaatia eihän ne käsitä eivätkä välitä.Ylitorniolla 1 uusi tartunta. Nyt lääkärit vaativat rajoituksia. Eikös nämä lääkärit itse olleet keväällä Levin viruslingossa levittämässä tautia muualle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei tosiaankaan ymmärretä mitä se tarkottaa, hurreiltahan sitä ei voi edes vaatia eihän ne käsitä eivätkä välitä.Ei muutako länsirajan alue eristyksiin, niinko oli Uusimaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä ei tosiaankaan ymmärretä mitä se tarkottaa, hurreiltahan sitä ei voi edes vaatia eihän ne käsitä eivätkä välitä.Minkä takia ylläpito poistaa asialliset viestit? Asiat ovat niin kuin ne on kirjoitettu.
- Anonyymi
Herra päättää kenen päivät päättyvät Koronaan. Niinkun näette, moni ylpeä ja pöyhkeä ihminen on sen saanut. Joten varokaa vain..
- Anonyymi
jumalan käsi on pitkä ja tuomitsee väärintehneet.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1683142
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541809Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1461774Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1571628- 771554
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3361448Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m771271The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201258- 1581092
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251075