https://www.iltalehti.fi/saauutiset/a/d2c36934-9197-45f6-8a3b-3c9cba15a41a Trooppiset yöt...Kunhan ei vain ole anakonda puussa... 🐍 Kuka tiristyy?
Vastaukset 7
Jos olet ennalta viisas, hankit tänään tuulettimen.
Ei kuulosta parhaalta mahdolliselta pusikonraivaus ilmalta, sellaista kuitenkin meinaan harrastaa. Jos minusta ei ole havaintoja palstalla, niin olen hyytynyt pusikkoon
- Anonyymi
Nyt kulta kerro onko se häätö juttu totta jos on niin on sanomattakin selvää että mun luokse! ja saat oman huoneen!!mun täytyy sanoa niille tutuille että pidän kesä loma!! ja sen jälkeen muodon vuoksi kerran viikossa pari tuntia mutta se ei ole meille ongelma kun voit mennä esimerkiksi toiseen huoneeseen tai esimerkiksi käymää kaupassa
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kulta kerro onko se häätö juttu totta jos on niin on sanomattakin selvää että mun luokse! ja saat oman huoneen!!mun täytyy sanoa niille tutuille että pidän kesä loma!! ja sen jälkeen muodon vuoksi kerran viikossa pari tuntia mutta se ei ole meille ongelma kun voit mennä esimerkiksi toiseen huoneeseen tai esimerkiksi käymää kaupassa
Haluan 2 huonetta
Ei ole mitään uuttaa trooppinen yö Itä-Suomessa. Heinäkuun lopulla 2010 Joensuussa oli päivällä 36,8 astetta virallisella mittauspisteellä ja runsaat puoli kilometriä Liperin puolella Joensuun lentokenttällä 37,2 (Suomen ennätys). Epävirallisesti katsoi netistä noin kello 1, että lämpötila oli 25 astetta yöllä. Se oli todella trooppinen vuorokausi Itä-Suomessa, sillä ulkona oli tumma ja tulinen trooppinen yö, jossa kosteustaso ei kyllä muistuttanut tropiikkia.
- Anonyymi
Ne tuulettimet on oikeasti pakko ostaa kun tässä talossa on huono ilman vaihto!!! ja tietenkin minä haluan että muutat minun kanssani vaikka et minua huolisi suhteessa mutta en anna sinun olla vieraitten kanssa kun olet humalassa tai lääkkeistä!! mä kuitenkin olen tuttu ja turvallinen ja voit ihan vapaasti sammuu en todellakaan ole mikään raiskari sen tiedät oikeesti!!!en koskaan ahdistelevasti käyttäytynyt sinulle IRL muutenkaan!!!! haluan että meillä on läheiset välit ja pystytään aina olee ystävät!!! ja tietenkin minä haluan sinut kokonaan mutta KUNNIOITAN sinun valintaa jutellaan rakas siinä IRL viesteihin ennen kuin me nähdään jotta kumpikin voi luottaa siihen että meillä on välit kunnossa eikä mitään kosto ajatuksia!!! sopiiko se sinulle rakkaus?
- Anonyymi
Tuo ennuste ehtii vielä vaihtumaan paukku pakkasiin 😉 "Jyrkkä käännös säässä" otsikoita on tavattu ennenkin
-palstahessu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ny se loppuu ( Kuhmo)
Yhtiö on myyty. Notta yyteet meleko äkkiä, notta. Pelastautukoon ken voi. Notta se on tuulista pian.511323Parikymppinen hakkasi nelikymppisen kriittiseen tilaan
Ja ihminen jäi junan alle lautiosaaressa...paljon on taas sattunut ja tapahtunut. Ketähän nämä uhrit mahtaa olla 🤔 htt171031- 93987
- 77673
- 37668
- 27470
- 26451
Nainen, miten suhtautuisit
Jos mies ehdottaisi tapaamista? Entä siihen, jos mies kertoisi tapaamisessa tunteistaan ja haluaisi seurustella?53450Kaivattusi tärkein ulkoinen tuntomerkki
Onko jokin muu kuin yleinen kuten kaunis, laiha. hyväkroppainen jne.15439Voitko kirjoittaa mulle tänne mies?
Jos täällä käyt? Ihan kaverimielessä, jos ei muuten? Haluaisin jutella sinun kanssa. Mulla on edelleen jotenkin niin h30423