Tropiikki valtaa idän!

7

<50

Äänestä

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jos olet ennalta viisas, hankit tänään tuulettimen.

• Ei kuulosta parhaalta mahdolliselta pusikonraivaus ilmalta, sellaista kuitenkin meinaan harrastaa. Jos minusta ei ole havaintoja palstalla, niin olen hyytynyt pusikkoon

• Anonyymi

Nyt kulta kerro onko se häätö juttu totta jos on niin on sanomattakin selvää että mun luokse! ja saat oman huoneen!!mun täytyy sanoa niille tutuille että pidän kesä loma!! ja sen jälkeen muodon vuoksi kerran viikossa pari tuntia mutta se ei ole meille ongelma kun voit mennä esimerkiksi toiseen huoneeseen tai esimerkiksi käymää kaupassa

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt kulta kerro onko se häätö juttu totta jos on niin on sanomattakin selvää että mun luokse! ja saat oman huoneen!!mun täytyy sanoa niille tutuille että pidän kesä loma!! ja sen jälkeen muodon vuoksi kerran viikossa pari tuntia mutta se ei ole meille ongelma kun voit mennä esimerkiksi toiseen huoneeseen tai esimerkiksi käymää kaupassa

Haluan 2 huonetta

• Ei ole mitään uuttaa trooppinen yö Itä-Suomessa. Heinäkuun lopulla 2010 Joensuussa oli päivällä 36,8 astetta virallisella mittauspisteellä ja runsaat puoli kilometriä Liperin puolella Joensuun lentokenttällä 37,2 (Suomen ennätys). Epävirallisesti katsoi netistä noin kello 1, että lämpötila oli 25 astetta yöllä. Se oli todella trooppinen vuorokausi Itä-Suomessa, sillä ulkona oli tumma ja tulinen trooppinen yö, jossa kosteustaso ei kyllä muistuttanut tropiikkia.

• Anonyymi

Ne tuulettimet on oikeasti pakko ostaa kun tässä talossa on huono ilman vaihto!!! ja tietenkin minä haluan että muutat minun kanssani vaikka et minua huolisi suhteessa mutta en anna sinun olla vieraitten kanssa kun olet humalassa tai lääkkeistä!! mä kuitenkin olen tuttu ja turvallinen ja voit ihan vapaasti sammuu en todellakaan ole mikään raiskari sen tiedät oikeesti!!!en koskaan ahdistelevasti käyttäytynyt sinulle IRL muutenkaan!!!! haluan että meillä on läheiset välit ja pystytään aina olee ystävät!!! ja tietenkin minä haluan sinut kokonaan mutta KUNNIOITAN sinun valintaa jutellaan rakas siinä IRL viesteihin ennen kuin me nähdään jotta kumpikin voi luottaa siihen että meillä on välit kunnossa eikä mitään kosto ajatuksia!!! sopiiko se sinulle rakkaus?

• Anonyymi

Tuo ennuste ehtii vielä vaihtumaan paukku pakkasiin 😉 "Jyrkkä käännös säässä" otsikoita on tavattu ennenkin

-palstahessu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa

Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t
      Maailman menoa
      75
      964
    2. Kuuleppas

ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää
      Ikävä
      227
      823
    3. Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?

Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️
      Ikävä
      71
      791
    4. Mitä näät

Siinä miehessä?
      Ikävä
      49
      664
    5. On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja

Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien
      Kemijärvi
      60
      585
    6. Olet mieleni päällä edelleen, J

En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞
      Ikävä
      30
      538
    7. Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?

Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      538
    8. Olet aika julma minua kohtaan

Antaisit vähän armoa.
      Ikävä
      46
      517
    9. Oletko miettinyt

Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä
      Ikävä
      29
      509
    10. Olisitko valmis

Siihen?
      Ikävä
      36
      502
    Aihe