Kaikilla oli kavereita ja omat tyttöystävät. Mä juhlin juhannusta yksin enkä tietenkää saanut naista. Yksinäisenä on kurjaa ku ei kelpaa naisille...
Olipa taas yksinäinen juhannus.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yksin mäkin olin juhannuksen. Mut mä kiipesin torniin. Ulkokautta ja oli hienot näkymät.
T: Jerome - Anonyymi
Rumat miehet ei kelpaa naisille. Kannattaa käydä huorissa kohottamassa mielialaa kerran tai pari.
- Anonyymi
Josko sitten vihdoin ja viimein alkaisit hoidattaa mt-ongelmiasi kuntoon, niin ehkä jonain päivänä vielä saisit niitä kavereita. Ei tarvitsisi sitten enää ihmetellä miksi ihmiset viihtyvät kavereidensa kanssa. Saattaisit myös ymmärtää miksi kavereidensa kanssa pyörivät ihmiset eivät välitä seurueeseen tunkevista pillunvonkaajista.
- Anonyymi
Niin, itsehän haluaisin olla yksin. Aina. Mutta ei, aina pitää jonkun naisen luokse mennä, ettei se änkeä mun kämppään.
Sen nyt kestäisi jotenkuten, mutta kun sitten joutuu harrastamaan yhdyntää. Tai eihän se pakko olisi, mutta kun en kehtaa kieltäytyäkkään, mikäli toisella tekee mieli.
Jokaisella meillä on ristinsä kannettavana. Näin se elo vain menee. Yrittäkäämme siis sietää surkeita olojamme sekä pyrkikäämme tekemään hyviä tekoja lähimmäisillemme.
Kyllä herramme, teleporttaava punainen tomaatti palkitsee meidät sitten tuonpuoleisessa. c",)
>Simiti< - Anonyymi
Helkkaristi meni viinaa kun piti juoda 4 päivää putkeen, tänään kädet täräjää ja on muutenkin sellaine olo kun olis jäänyt jyrän alle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2464041Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822006- 1411481
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37940- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8857J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62780