Kaikilla oli kavereita ja omat tyttöystävät. Mä juhlin juhannusta yksin enkä tietenkää saanut naista. Yksinäisenä on kurjaa ku ei kelpaa naisille...
Olipa taas yksinäinen juhannus.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Yksin mäkin olin juhannuksen. Mut mä kiipesin torniin. Ulkokautta ja oli hienot näkymät.
T: Jerome - Anonyymi
Rumat miehet ei kelpaa naisille. Kannattaa käydä huorissa kohottamassa mielialaa kerran tai pari.
- Anonyymi
Josko sitten vihdoin ja viimein alkaisit hoidattaa mt-ongelmiasi kuntoon, niin ehkä jonain päivänä vielä saisit niitä kavereita. Ei tarvitsisi sitten enää ihmetellä miksi ihmiset viihtyvät kavereidensa kanssa. Saattaisit myös ymmärtää miksi kavereidensa kanssa pyörivät ihmiset eivät välitä seurueeseen tunkevista pillunvonkaajista.
- Anonyymi
Niin, itsehän haluaisin olla yksin. Aina. Mutta ei, aina pitää jonkun naisen luokse mennä, ettei se änkeä mun kämppään.
Sen nyt kestäisi jotenkuten, mutta kun sitten joutuu harrastamaan yhdyntää. Tai eihän se pakko olisi, mutta kun en kehtaa kieltäytyäkkään, mikäli toisella tekee mieli.
Jokaisella meillä on ristinsä kannettavana. Näin se elo vain menee. Yrittäkäämme siis sietää surkeita olojamme sekä pyrkikäämme tekemään hyviä tekoja lähimmäisillemme.
Kyllä herramme, teleporttaava punainen tomaatti palkitsee meidät sitten tuonpuoleisessa. c",)
>Simiti< - Anonyymi
Helkkaristi meni viinaa kun piti juoda 4 päivää putkeen, tänään kädet täräjää ja on muutenkin sellaine olo kun olis jäänyt jyrän alle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708