Savossa yksin kallion kolossa savusaunan keskellä
ääniä vieraita kuuntelen
autot ei pysähdy
ratti vasemmalla
nöyryys lukee kelloa
mittaa aikaa
taksi voi tulla vieläkin
jono voi kestää
ikävä ihollesi tinder
kaipaus kiinni sinuun
tahtoo tajuntaasi
tarve tahdotuksi
ikävä ihollesi
viettää vierellesi
vainoharha seinälle pirua piirtää
lerpat ja senssut kummittelee
varma pahimmasta jo
sydän jyskyttää
vaiti pysyy puhelin
lehti kolahtaa
ja kaupunki takana ikkunan alkaa elää
ja pelko pieluksella
valvon yötäni pois
aamulla taas kirjoitan
tunti kerrallaan
odotan aikaa pois
ikävä ihollesi
viettää vierellesi
Pattaya on paratiisi
Pattayan rakkaalla ikävä iholle.
5
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En nyt juuri saata muistaa miksi ostin kannettavan sävellysaparaatin, olinko menossa viides päivä jonnekin en saata nyt äkkiseltään muistaa.
Kyllä tässä on ollu ihoa ikävä, sillä kaatusisin naamalleni juhannus koggoon hoivapirtin takabihalla.
- Anonyymi
Umpitollokin on päättänyt vaikuttaa palstalla, päivittäin 24/7-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Umpitollokin on päättänyt vaikuttaa palstalla, päivittäin 24/7-
Mitä yrität?
Se tuntuu aina jännältä kun hoitaja laittaa ryppy reikään salvaa. vip-tason salvaa. Tulehtuu tosi herkästi sieltä se pypyn seutu kun aina on vähän kakaskaa siinä ärdyneellä iholla. Resut joutuu maksaa ihokosketuksesta ja joudutte maksamaan myös mun ihokosketukset, nääs ku nää menee verommaksajien selgä nahasta. heheh!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898176
- 896268
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344771- 423256
- 503245
- 442799
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740- 482712
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572672