moi onko rovaniemellä puistoja tai puutarhoja
ainakin oli joskus aikoinaan Arktisen puutarha en tiiä onko sitä enään hoidettu ja onko se tosiaan puutarha
onko rovaniemellä puistoja tai muuta
6
<50
Vastaukset
Olisi kiva nähdä eskimoita luonnossa. Ovat kuulemma lyhyitä ja paksuja
- Anonyymi
museot on hyviä niihin pääsee museokortilla jos sellanen on se museo kortti on rahansa väärti jos käy museoissa esim 4--8 museota kun on käyny on jo hintansa haukkunu esim jos käy arktikumissa vuodessa 4 kertaa niin onjo haukkunu hintansa melkein ja jos käy muissakin museoissa niin tulee nopeasti hyöty siitä viime vuonna mä kävin museoissa suomessa 19--40 kertaa museoissa nuista osa oli museokortti kohteita en muista tarkaan koska kaikki eivät olleet museokortti museoita tänä vuonna olen jo käyny musekortti museoissa 2 olisin varmaan käyny jo useammassa jos tuo viirus juttu ei olisi niitä sulkenu ens kuussa aattelin käydä oulussa ja rovaniemellä myös ja ehkä muallakin jossa on museokortti kohteita ja haluaisin joskus käydä Outokummun kaivosmuseo ja onhan niitä paljon muitakin missä haluis käydä mut kun asuu lapissa ja kaikki on kaukana ja jos jossakin käy niin pitäs yöpyminenki varata (ainoastaan rovaniemi ja oulussa voi päveseltään käydä ne ei oo liian kaukana)
- Anonyymi
Täällähän on kaikki rannat yhtä puistoa, olkaa hyvät
- Anonyymi
Tälle yhdelle komistukselle: Tulehan katsoon, kun kerrankin näet lyhyitä ja paksuja. kasvoista päätellen itse olet hyvin komea, pitkä ja hoikka. Ja vielä kaiken lisäksi, kun sinun pitää viisaana sekaantua joka palstalle, että Kiitos riittää jo.
- Anonyymi
Riittää jo ja , kun klikkaat nimimerkkiä näet suurennoksen
kauniista kasvoistani .
- Anonyymi
Täältähän hävitetään kaikki puistot, puut vaan nurin ja roskitetaan joka paikka. Rovaniemi on muuttunu betonikyläksi viimesen 10v. Aikana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619574Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493040Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422821- 602621
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2002042- 1041944
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251883Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531440Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121276- 281241