onko rovaniemellä puistoja tai muuta

Anonyymi

moi onko rovaniemellä puistoja tai puutarhoja
ainakin oli joskus aikoinaan Arktisen puutarha en tiiä onko sitä enään hoidettu ja onko se tosiaan puutarha

6

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisi kiva nähdä eskimoita luonnossa. Ovat kuulemma lyhyitä ja paksuja

• Anonyymi

museot on hyviä niihin pääsee museokortilla jos sellanen on se museo kortti on rahansa väärti jos käy museoissa esim 4--8 museota kun on käyny on jo hintansa haukkunu esim jos käy arktikumissa vuodessa 4 kertaa niin onjo haukkunu hintansa melkein ja jos käy muissakin museoissa niin tulee nopeasti hyöty siitä viime vuonna mä kävin museoissa suomessa 19--40 kertaa museoissa nuista osa oli museokortti kohteita en muista tarkaan koska kaikki eivät olleet museokortti museoita tänä vuonna olen jo käyny musekortti museoissa 2 olisin varmaan käyny jo useammassa jos tuo viirus juttu ei olisi niitä sulkenu ens kuussa aattelin käydä oulussa ja rovaniemellä myös ja ehkä muallakin jossa on museokortti kohteita ja haluaisin joskus käydä Outokummun kaivosmuseo ja onhan niitä paljon muitakin missä haluis käydä mut kun asuu lapissa ja kaikki on kaukana ja jos jossakin käy niin pitäs yöpyminenki varata (ainoastaan rovaniemi ja oulussa voi päveseltään käydä ne ei oo liian kaukana)

• Anonyymi

Täällähän on kaikki rannat yhtä puistoa, olkaa hyvät

• Anonyymi

Tälle yhdelle komistukselle: Tulehan katsoon, kun kerrankin näet lyhyitä ja paksuja. kasvoista päätellen itse olet hyvin komea, pitkä ja hoikka. Ja vielä kaiken lisäksi, kun sinun pitää viisaana sekaantua joka palstalle, että Kiitos riittää jo.

• Anonyymi

Riittää jo ja , kun klikkaat nimimerkkiä näet suurennoksen
        kauniista kasvoistani .

• Anonyymi

Täältähän hävitetään kaikki puistot, puut vaan nurin ja roskitetaan joka paikka. Rovaniemi on muuttunu betonikyläksi viimesen 10v. Aikana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      40
      3061
    2. Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!

Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle
      Loviisa
      4
      1861
    3. Mitä aktiviteettia harrastaisit

kaivattusi kanssa? 🏕️
      Ikävä
      126
      1676
    4. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      310
      1665
    5. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      62
      1204
    6. Ulkoilureitin Pitämä-Lomakylä talvikunnossapidon lopetus

Millaisia tunteita herättää?
      Suomussalmi
      73
      1155
    7. Kun satutin sinua

Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk
      Ikävä
      34
      1143
    8. "Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi

älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis
      Maailman menoa
      135
      1117
    9. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      70
      1050
    10. Koetko koskaan kohdanneesi

oikean ihmisen väärään aikaan tai väärässä paikassa?
      Ikävä
      41
      917
    Aihe