Kylmä appelsiini on raikasta

Laitan jääkaappiin kylmymään kuoritun ja paloitellun appelsiinin, hyvää helteellä

27

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • On ja se kokonainen pallomeloni :)

Laittakaa vesikannuun limeä :)

• Viime aikoina olen juonut paljon c-vitaminoitua appelsiinituoremehua. Aika edullista k-kaupassa, jotain 1,23€ litra

• Onko niitä kantikkaitakin? No mulla tässä sitten on pallomelonia, kävin hakemassa siivut kun kerran mainitsit.

• pujotteIija kirjoitti:

Viime aikoina olen juonut paljon c-vitaminoitua appelsiinituoremehua. Aika edullista k-kaupassa, jotain 1,23€ litra

Se on hyvä myös talvella. Jos on mehutehtaita paikkakunnalla, ne myy omia tuotteitaan suht matalalla hinnalla.

• Harmaaritari kirjoitti:

Onko niitä kantikkaitakin? No mulla tässä sitten on pallomelonia, kävin hakemassa siivut kun kerran mainitsit.

Tsäh...kantikkaita on kun herra on hyvä ja leikkaa pallon :)

Mutta kun niitä myydään välillä valmiiksi viipaloituna, ja nyt on ollu vaan isoja palloja ja niitä ei aina saa autolle asti. En saanut viimeksi melonia mukaan. Se oli just pallo.

• misspönttöuuni kirjoitti:

Se on hyvä myös talvella. Jos on mehutehtaita paikkakunnalla, ne myy omia tuotteitaan suht matalalla hinnalla.

Katoin tölkistä....Kuopiossa valmistettu, ilmeisesti lähempänä sinua kuin minua?

• pujotteIija kirjoitti:

Katoin tölkistä....Kuopiossa valmistettu, ilmeisesti lähempänä sinua kuin minua?

Eepä lähetä arvuuttelemmaan mehuloissa 🧃

Eepä lähetä arvuuttelemmaan mehuloissa 🧃

Tuskin mitään mehukasta ois paljastunut :D

Tsäh...kantikkaita on kun herra on hyvä ja leikkaa pallon :)

Mutta kun niitä myydään välillä valmiiksi viipaloituna, ja nyt on ollu vaan isoja palloja ja niitä ei aina saa autolle asti. En saanut viimeksi melonia mukaan. Se oli just pallo.

Jaa, olisit pyörittäny, kyllähän se pyörylä pyörii kun antaa vauhtia. Joo, ite otin semmosen minivesimelonin mutta tais sekin pari kiloa painaa, siitä ny eilen syöny ja tänään ja vielä pariks iltaa on kun on puolikas tähteellä vielä.

• pujotteIija kirjoitti:

Tuskin mitään mehukasta ois paljastunut :D

🍉🍇

• Harmaaritari kirjoitti:

Jaa, olisit pyörittäny, kyllähän se pyörylä pyörii kun antaa vauhtia. Joo, ite otin semmosen minivesimelonin mutta tais sekin pari kiloa painaa, siitä ny eilen syöny ja tänään ja vielä pariks iltaa on kun on puolikas tähteellä vielä.

Ne oli jo räjähteet vasussa. Ostaja oli soseessa kun ohi käveli.

No niin, se tekee hyvää sulle. :)

🍉🍇

Onkohan muutes vesimelonimehua?

• pujotteIija kirjoitti:

Onkohan muutes vesimelonimehua?

On varmasti, ainakin virvoitusjuomissa on ollu.

On varmasti, ainakin virvoitusjuomissa on ollu.

Täytyy katella jos löytyis, mukava ois sellaistakin maistella

• Anonyymi

Syötkö sitä, vain siivuittain, taidat olla nautiskelija. Kokeilen, ei turhia kaloreita. Suolakin pitäisi saada helteellä

• Oliko tää kysymys minulle? En syö aina siivuittain, joskus halkaisen neljään osaan ja syön kuorimatta

• Anonyymi

Ootko päässyt jo pöntön aittaan?

• Olen, pimiää ja yksinäistä oli :D

• Anonyymi
        pujotteIija kirjoitti:

Olen, pimiää ja yksinäistä oli :D

Appelsiini on hyvä matkapjahoinvointiin ,yleensä matkalla lapsillekin , siivutettuma

• Anonyymi kirjoitti:

Appelsiini on hyvä matkapjahoinvointiin ,yleensä matkalla lapsillekin , siivutettuma

Aijaa, tuo olikin uutta tietoa

• Nami. Minä tykkään pakastaa punaisia viinirypäleitä ja syödä ne jäisinä. Maistuvat mehujäältä. 😋🍇

• Juuri eilen söin punaisia, pakastamatta, ei olleet niin hyviä kuin aiemmin ostamani Etelä-Afrikkalaiset

• pujotteIija kirjoitti:

Juuri eilen söin punaisia, pakastamatta, ei olleet niin hyviä kuin aiemmin ostamani Etelä-Afrikkalaiset

Ai, no minäkin katson kyllä yleensä vähän niitä rypälelajikkeita että ostanko, mutta vielä on ollut tosi hyviä kyllä.

• Lillis2020 kirjoitti:

Ai, no minäkin katson kyllä yleensä vähän niitä rypälelajikkeita että ostanko, mutta vielä on ollut tosi hyviä kyllä.

Huonommat oli Egyptiläisiä, jopa muutamia nahistuneita oli rasiaan eksynyt

• pujotteIija kirjoitti:

Huonommat oli Egyptiläisiä, jopa muutamia nahistuneita oli rasiaan eksynyt

Oi, höh. No harmi. Minulla on Chileläisiä rypäleitä tällä hetkellä. Sellaisen vinkin voisin antaa, että katso että se rypäletertun varsi on vihreä, ei ruskea ja kuivunut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      408
      5984
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      81
      5323
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4344
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3931
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      52
      3719
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      165
      3429
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      107
      3188
    8. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      53
      3173
    9. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      43
      2279
    10. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49