Laatuaikaakin..

Anonyymi

Elämme kaukosuhteessa joissa molemmilla lapset tehtyinä. Toisella nuorempia ja pesästä lentäneitä, toisella teini-ikäisiä.
Toimeentullaan, mutta välillä korventaa kun teini-ikäiset rajojen suhteen saaneet elää kuin pellossa. "Komentaminen" sujuu näppärimmin vaikka tekstarilla... no joo, kuulemma nuoret on nuoria ja oppii kasvaessaan.. Punainen vaate tämä välinpitämättömyys, varsinkin kun vastuuta paetaan töihin!
Eikä siinä mitään, vähemmän toisessa kodissa säästää hermoja. Nyt sinne on ilmestynyt toisen nuoren seurustelukumppani, jolla on myös ihan oma asunto, mutta majailee täällä poikaystävällään suurimman osan ajastaan. Lapsikin löytyisi, mutta sijoitettuna tms. Olen nätisti pyytänyt, voisiko tätä nuorta naista pyytää olemaan välillä omassa kodissaan, kun kumppani poissa kotoa töissä, näin meilläkin olisi omaa rauhallista laatuaikaa edes muutama tunti, kun nuoriso töissä/menoillaan.
Minun pitäisi kuulemma olla vain aikuinen ja sietää. Olisi se kiva, kun yhteinen aika on kortilla, viettää edes välillä aikuisten oikeesti vähän rennommin.. ;)
En kaipaa asiattomia kommentteja, mutta olisi kiva kuulla onko joillakin vastaavanoloista kokemusta ja miten ratkaistu.

7

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikö kotona ole opetettu, ettei yyhoihin kannata sekaantua

    • Anonyymi

      Sun täytyy pitää mulle uudestaan ne keskustelut!!!!! ja oikeesti mä olen tosissani!!! teini ikäinen lapsi on rasittavaa mutta voisit kyllä antaa ohjeita mulle niin tiedän miten mun kuuluu toimia!!! tiedostan kyllä että minussa on vika koska olen oikeasti erittäin väsynyt ja sen takia en ole välittänyt mistään muusta kuin siitä että saan päivän kuuluu nopeesti

    • Anonyymi

      Ja oikeesti mä haluisin että me asutaan yhdessä ja sinä saat päättää kaikista asioista!!! ja meidän lapset ovat meidän kanssa asumassa vaikka olisivat joskus muualla kuten lomalla viikon ajan!! mutta en halua että yksikään meidän lapsi asuu muualla ja tiedät kyllä että ketä tarkoitan!!! hän on myös perhettä!!!

    • Anonyymi

      Ja meillä on joka päivä omaa aikaa esimerkiksi päivät lapset koulussa ja tarhassa ja yöt on meidän yhteinen aika myös!! ja rakas kyllä meidän arki asiat sujuvat!!! voidaanko jutella siitä että missä on meidän yksi lapsi????? siihen en oo koskaan saanut mitään järkevää vastausta!!!! terapia tarha ym!!!! haluan vain tietää että miksi sinä olet antanut jonnekin muualle hänet?????? ja tietenkin tiedät että en hyväksy että lapsia jätetään!!!!!!se kuuluu sun kanssa asuu ei niiden vieraiden kanssa!!!

      • Anonyymi

        Kiitos, mutta keskustelisitko sieppasi kanssa, mä en se ole.
        Sen verran vanhoja ollaan kihlatun kanssa, ettei tarhaikäisiä paimennettu kumpikaan vuosiin ja toisekseen meillä ei edes ole yhteisiä lapsia. Se sijoitettu lapsikin on sen yhden tyttöystävän, ei meidän puolison kanssa. :D


    • Anonyymi

      Miksi rikoit toisten perheet? Kuten huomaat ja tietysti tiedätkin sen että väliin meneminen ei tuo ongelmia kuin sinulle itsellesi. Pysy kaukana toisten perheistä ja etsi vapaita miehiä, heitä on keäsin puistot täynnä.

      Sinulle ei kuulu mitä miehen lapset tekee kunet edes asu sen miehen kanssa, ilmeiseti tuon sun asenne vamman takia, ei huoli. Paras pysyä loitolla. Sulla ei ole sanomista siitä mitä miehen l apset tekee hoida vaan omat lapset ja komenna niitä niin paljon kun sielu sietää, ja käske niitä tuomasta kavereita kotiinsa olkoot kadulla.
      Viemällä toisen miehen, olet idiootti.

      Tiedätkö laatuaikaa ei ole jos sen jotenkin käsittä niin se on oman perheen yhteistä eikaa ei sinne ulkopuoliset tule, siis sinä et kuulu siihen. Onneksi saat saman takasin mitä veitkin ilkeyden ja koston.

      Mitä oikein ajattelit, kivaa huoletonta ja laiskottelu loppuelämää miehen rahoilla? Hih eipä onnistunut, mene töihin ja elä listä laatuaikaa ihan yksinäsi, kunhan kekkaat sille merkityksen.

    • Anonyymi

      Itsellänikin on kaukosuhde. Omat on jo lentäneet pesästä, eivätkä edes käy katsomassa. Kiitos äidin *kasvatuksen.* Mut se siitä.

      Rakkaallani on teini-ikäinen poika. itse ja pelkäsin draamaa hänen osaltaan. Äiti kuitenkin kehui poikaansa. Ei tule ongelmia.

      Vastassa oli nuori herrasmies. Hän on rento, kohtelias, hauska.

      Jos menemme ulos syömään, hän tietenkin lähtee mukaan.

      Missään nimessä, hän ei saa tuntea itseään ulkopuoliseksi.
      Päinvastoin. Haluan että hän tuntee myös minulle olevan tärkeä. Uskon tunteen olevan molemminpuolinen.

      Vieraitakin ramppaa, kutsuttuna ja kutsumatta, katsomassa *maailma parasta miestä* .

      Rakkaani on myös aktiivinen hyväntekeväisyydessä, lasten hyväksi. Tietenkin menen mukaan. Hän kyllä osaa nakittaa hommia. Yleensä meillä on hyvin hauskaa.
      Kotiin päästyämme, hänen mielestään minut *täytyy rentouttaa* , koska olen ollut ahkera.

      Mielestäni kaikki yhteinen aika on laadukasta.

      Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu, mutta kaikki tapahtumat on hyviä.
      Empiä ei ennätä. Tähän suhteeseen heittäydytään täysillä.

      Kaksinkeskeistä aikaakin on riittävästi. Hän kyl huolehtii, tyytyväisyydestäni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe