Ero tuli. Miten päästä irti exästä?

4

2456

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa aloittaa joku projekti joka vie aikaa ja joka vie ajatukset muualle

• uutta koukkuva kun vanaha ei tehhoo. Ja mato pittää liikkuva!

• Eroa sovussa ja oottele. Elämä järjestyy kyllä.

• Onhan siinä erilaiset lähtökohdat tulevaisuuden rakentamiselle kumpi jätti ja kumpi tuli jätetyksi. Itse olin aloitteen tekijä eroon ja laitoin sen vireille, joten tiesin ja olin varautunut siihen mitä tuleman pitää.
      Uuden sopivan kumppanin löytyminen ei olekaan niin yksinkertaista kuin luulisi.
      Liikun kyllä melko aktiivisesti ihmisten ilmoilla näiden koronarajoitusten jälkeen, mutta ei ole vielä natsannut kohdilleen. Toivoa on niin kauan kuin on elämää 😊
      Olen suomi24 treffisivuilla, myös Tinderissä ja vaihtelevalla menestyksellä. Sen voin sanoa että joidenkin kohdalla kuva saattaa valehdella enemmän kuin 1000 sanaa ja se ei tunnu mukavalta itsestä eikä myöskään siitä jonka kanssa on treffit sovittu. Eipä siinä mitään elämä on seikkailua eikä näistä kannata lannistua.
      Ehkäpä tapaan tulevan kumppanin ihan livenä, vaikka kaupan kassajonossa, lenkillä, karaokessa, kunhan pidän vaan silmät auki 🤔
      Suosittelen exän poistamista esim. Facebook -kavereista, koska silloin voin ilmaista itseäni aivan vapaasti eikä tarvitse miettiä sitä että exä seuraa tekemisiäni ja saattaa tulla siitä pahalle mielelle.
      Terveisin Timo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      28
      2420
    2. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      60
      2292
    3. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      75
      2045
    4. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      68
      1804
    5. Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua

Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle
      Maailman menoa
      194
      1717
    6. Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue

"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel
      Maailman menoa
      83
      1638
    7. Nainen rakas

Mulle on alkanut tulla sellainen olo että meistä tulee ehkä pariskunta vielä 😌
      Ikävä
      129
      1575
    8. Pyyntö Teelle

Voisitko nyt vaan ystävällisesti laittaa viestin?
      Ikävä
      105
      1272
    9. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      8
      1146
    10. Martina haluaa tasoisensa miehen

Seiskassa juttu minkälaisen miehen Martina haluaa. Kumppanin pitää tuoda hänen herkkyytensä ja vahvuutensa esiin sekä ol
      Kotimaiset julkkisjuorut
      248
      1119
    Aihe