Ero tuli. Miten päästä irti exästä?

4

2274

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kannattaa aloittaa joku projekti joka vie aikaa ja joka vie ajatukset muualle

• uutta koukkuva kun vanaha ei tehhoo. Ja mato pittää liikkuva!

• Eroa sovussa ja oottele. Elämä järjestyy kyllä.

• Onhan siinä erilaiset lähtökohdat tulevaisuuden rakentamiselle kumpi jätti ja kumpi tuli jätetyksi. Itse olin aloitteen tekijä eroon ja laitoin sen vireille, joten tiesin ja olin varautunut siihen mitä tuleman pitää.
      Uuden sopivan kumppanin löytyminen ei olekaan niin yksinkertaista kuin luulisi.
      Liikun kyllä melko aktiivisesti ihmisten ilmoilla näiden koronarajoitusten jälkeen, mutta ei ole vielä natsannut kohdilleen. Toivoa on niin kauan kuin on elämää 😊
      Olen suomi24 treffisivuilla, myös Tinderissä ja vaihtelevalla menestyksellä. Sen voin sanoa että joidenkin kohdalla kuva saattaa valehdella enemmän kuin 1000 sanaa ja se ei tunnu mukavalta itsestä eikä myöskään siitä jonka kanssa on treffit sovittu. Eipä siinä mitään elämä on seikkailua eikä näistä kannata lannistua.
      Ehkäpä tapaan tulevan kumppanin ihan livenä, vaikka kaupan kassajonossa, lenkillä, karaokessa, kunhan pidän vaan silmät auki 🤔
      Suosittelen exän poistamista esim. Facebook -kavereista, koska silloin voin ilmaista itseäni aivan vapaasti eikä tarvitse miettiä sitä että exä seuraa tekemisiäni ja saattaa tulla siitä pahalle mielelle.
      Terveisin Timo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      147
      7029
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5926
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      125
      5096
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      46
      4659
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4028
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      67
      3208
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      55
      3140
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2872
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      45
      2420
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      16
      2323
    Aihe