Ero on aina uuden alku. Miten päästää irti exästä ja jatkaa elämää? Blogissamme vinkkejä erosta selviytymiseen https://deittailu.treffit24.fi/2020/06/24/irti-exasta/
Mikä on auttanut sinua eteenpäin eron jälkeen?
Ero tuli. Miten päästä irti exästä?
4
2042
Vastaukset
kannattaa aloittaa joku projekti joka vie aikaa ja joka vie ajatukset muualle
Onhan siinä erilaiset lähtökohdat tulevaisuuden rakentamiselle kumpi jätti ja kumpi tuli jätetyksi. Itse olin aloitteen tekijä eroon ja laitoin sen vireille, joten tiesin ja olin varautunut siihen mitä tuleman pitää.
Uuden sopivan kumppanin löytyminen ei olekaan niin yksinkertaista kuin luulisi.
Liikun kyllä melko aktiivisesti ihmisten ilmoilla näiden koronarajoitusten jälkeen, mutta ei ole vielä natsannut kohdilleen. Toivoa on niin kauan kuin on elämää 😊
Olen suomi24 treffisivuilla, myös Tinderissä ja vaihtelevalla menestyksellä. Sen voin sanoa että joidenkin kohdalla kuva saattaa valehdella enemmän kuin 1000 sanaa ja se ei tunnu mukavalta itsestä eikä myöskään siitä jonka kanssa on treffit sovittu. Eipä siinä mitään elämä on seikkailua eikä näistä kannata lannistua.
Ehkäpä tapaan tulevan kumppanin ihan livenä, vaikka kaupan kassajonossa, lenkillä, karaokessa, kunhan pidän vaan silmät auki 🤔
Suosittelen exän poistamista esim. Facebook -kavereista, koska silloin voin ilmaista itseäni aivan vapaasti eikä tarvitse miettiä sitä että exä seuraa tekemisiäni ja saattaa tulla siitä pahalle mielelle.
Terveisin Timo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412775Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4312329Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens222185Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau182050Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1411779Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1381723Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat221246Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,11164- 741069
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.67987