Halvin ilmastointihuolto?

Anonyymi

Missä Torniossa olisi halvin ilmastointihuolto? Korjaamoiden nettisivuilla on heikosti hintoja. Vain Tornion Akuilta löytyy hinta 89€. Naapurista Kemistä löytyy Kemin akku ja rengas 49€ sis. 100g täyteainetta. Itse ajattelen niin, että jos hinnat eivät ole esillä, niin ne ovat tosi kalliit. Niinpä onko Tornion akun 89€ myös halvinkin Torniossa?

Motonetin korjaamo ei ole kuin Motonet kauppa. Motonetin varaosat ovat hintoineen netissä, mutta sen korjaamolta ei löydy mitään hintatietoa mistään asiasta ja nettisivut tosi kehnot. Ihan kuin em. korjaamo ei edes etsisi asiakkaita.

12

2359

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tornion akuilla ainakin paikkakunnan kallein ilmastointihuolto. Myös huomattavasti kalliimmat akut kuin muilla, sen takiahan heille tuli Kemistäkin lähdöt, kun yrittivät myydä tuplahinnalla.

• Anonyymi

Nyt on Tornion Akuilla ilmastointihuoltohinta 89€ kyltillä esillä tienvarressa. Lienee ainoa, joka kertoo reilusti hinnan ilman, että pitää mennä tiskille saakka kysymään.

• Anonyymi

Miksi huoltaa jos toimii ???

• Anonyymi

Älkää ihmeessä menkö vaihdatuttamaan niitä vanhoja kunnon toimivia kylmäaineita näihin nykyajan "ekolookisiin" litkuihin.
      Näillä eko-kylmäaineilla ei tee mitään, mutta hintaa sitten onkin heti rutkasti enemmän.
      Ilmastointia täytyy käyttää säännöllisesti päällä talvellakin, muuten tiivisteet pääsee kovettumaan ja kylmäaineet karkaa.

• Anonyymi

Kylmäaineet karkaa letkujen kautta

• Anonyymi

Olen ajanut kahdella saksalaisella ilmastoiduilla autoilla yht. 15 vuotta.
      Minkäänlaista ilmastointihuoltoa eikä -remonttia ei ko. aikana ole autoihin tehty.
      Ilmastointi toimii molemmissa edelleen erinomaisesti.
      Käytän joskus talvellakin päällä ilmastointia ja kesällä vain kun on "pakko"

• Anonyymi

Valehtelet

• Anonyymi

Samaa mieltä.
        Jotain on rikki jos niitä kylmälitkuja pittää sinne lisäillä.

• Anonyymi

Ihmettelin aikoinani, kun vein 8v vanhan Skodan ilm.huoltoon. Uutta ainetta meni vain minimaalisen vähän lisää. En olis vienyt huoltoon, mutta sanottiin, että ilmastointia ruukataan huoltaa. En muista mitkä aineet tuolloin pantiin sisään, kun en ole enää vienyt toimivaa ilmastointia huoltoon autolehtien "tuoretta voitelua" tarvitsevasta kompressoripelotteluista huolimatta.

• Anonyymi

Kuhan ei vie peräpohjolan nysvääjille hajottava vielä senki

• Anonyymi

Kyllä minä niin mieleni pahoitan kun ruokakaupatkaan ei banaanin hintaa ilmoita selkeästi tien varrella, taitavat olla todella kalliita

• Anonyymi

Arvon hohonauksella alkaa ilima kulukeen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      41
      7054
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      32
      3958
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      47
      3391
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      40
      2959
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2736
    6. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2238
    7. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2206
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      41
      2173
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2127
    10. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      40
      2078
    Aihe