Hyvä ABC/Esko nafta yli 1,25 e-- tankkasin Kolarissa ol 15 senttiä halvempi kun tankkasin TB :llä
Kyllä asiakasomistajat kiittää ja turistit ajavat ohi
Poltoaineen hinta
6
171
Vastaukset
- Anonyymi
Köyhät ne katsoo polttoaineen hintoja, minä koitan tankata aina kalliilla, silloin saa kunnon polttoainetta.
- Anonyymi
Kaikille kela ei maksa kotia kehuskelumisesta rahoilla jota ei ole
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikille kela ei maksa kotia kehuskelumisesta rahoilla jota ei ole
Tankkaan TB llä vaikken ole huuhkaja ☺️
- Anonyymi
Meinaatko että venäläisten öljy olisi Saudien tai Nigerian öljyyn verrattuna jotenkin huonompilaatuista. Heh heh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meinaatko että venäläisten öljy olisi Saudien tai Nigerian öljyyn verrattuna jotenkin huonompilaatuista. Heh heh.
Kalliimpi on aina parempi laatuista, sen nyt tietää kaikki joiden ei tarvitse senttejä venyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kalliimpi on aina parempi laatuista, sen nyt tietää kaikki joiden ei tarvitse senttejä venyttää.
Kyllä sinua kustaan silmään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193134Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622832Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o672648Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä322542Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582088Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181609Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121602- 491599
- 791589
- 571489