Osani onko
sietää luopumista ja ikävää? Osani onko kestää kaipaustani
kipeää??
Haluan sinun jäävän, en taas katoavan pois..
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mie oon vaan kaupassa, tuun kohta kotiin rakas.
- Anonyymi
Hyvä kulta Tuo mulle suklaata, se helpottaa tätä kaipausta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kulta Tuo mulle suklaata, se helpottaa tätä kaipausta.
Tuonko ruusujakin?
- Anonyymi
Ei muuta kuin uutta putkeen niin helpottaa.
- Anonyymi
Ei ole totta. Tuo tuo vain lisää tuskaa. Mulle ei käy. 😫
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole totta. Tuo tuo vain lisää tuskaa. Mulle ei käy. 😫
Ihana kulta mussuliini en jätä sinua niin kauan, kun henki minussa pihisee!
- Anonyymi
Kun katsonkin sinua menen niin sekaisin, etten tiedä haluisinko vaan katsoa kauniita silmisäsi ja helliä sinua vaiko riisua vaatteet päältäsi ja kantaa sinut makkariin.
Olin vain pelkuri kun halusin lähteä pois. Olet niin täydellinen, että pelkään menettämistäsi ja luulin että vähemmän sattuisi, kun lähden enkä odota kun jätät minut. En ole arvoisesi, mutta jos vielä huolit minut, niin haluan palata takaisin <3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202970Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3612653Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o482410Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä302390Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181479Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121472- 721393
- 571349
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?141321