Mitä ihmettä

Anonyymi

Täällä suomessa naisista tuntuu olevan ehkä lähemmäksi vasta joka 10 nainen normaali mitoissa. Sit se normaali nainen on jo niin kusi päässä pilattu kehuilla. Kun ei täällä osata kehua eikä osata vastaanottaa kehuja terveellisellä tavalla.

Ei ihme että mun katse on kääntynyt enemmän jätkiin kuin naisiin :D kun vartaloita katselee.
Siis joo sisäisesti suomen naiset ovat yleisesti kivoja ja hyvä asenne jne..
Mutta tuo selluliitti kova rasva jo 20-25v!?
Se ei millään kiihota mua vaikka olisi miten ihana ja hauska avoin persoona sisältä päin.

Mä haluan sanoa ja kehua kumppania kuumaksi seksikkääksi ja haluan kiihottua hänestä.
Baltian maihin/Venäjällä ku oon käynyt niin mieli muuttuu kertaheitolla heterovoittoiseksi.

Tottakai pelkkä kuori ei tule riittämään suhteeseen!
Kumppanin pitää olla päältä ja sisältä myös toimiva ja kaunis.

Irtoseksi kuoren kanssa on fine. En tarvii kaunista sisältöä siihen.

Lopettakaa toi yhyyh geenit yhyyh söin salaattia.

Ruokaa pitää syödä mutta mitä ja kui paljon ja miten liikut.

Kyllä niitä miehiäkin löytyy tisseillä ja raskausmahoilla. Luoja Yök!

9

50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Osta sit menolippu sinne Baltiaan. Mua ei todellakaan kiinnosta kenekään mielipide raskausmahastani 😂😂

      • Anonyymi

        Miksi sä kirjoitat noin????? tiedät että sinulla on täydellinen vartalo naisen kehossa!!!!


    • Anonyymi

      Pitää tätä aloituksen tehnyttä palstan aktivoijaakin ymmärtää...

    • Anonyymi

      Suoraa puhetta.
      Miekin ihmettelen että eikö omalla nimellään toimivia miehiä ole kuin se sama määrä kuin timmejä mimmejä.
      Näissäkin omalla nimellä tekevillä miehillä on se puoli että päivänä puhuu toista ja seuraavana toista.
      Julkkiksia panneita neitsyt miehiä jne.. :D
      Sinkkukesät ja ohi kulkevat miehet. Kyl tuntuu että hetero suomesta on tuloa sinkkusuomi. Sen verran järjetöntä touhua.

    • Anonyymi

      Todella moni nainen kiihottuu kun miehellä on ÄO 800 ja/tai paksu lompakko ja vaikutusvaltaa tai toimitusjohtaja.
      Sit miestä on kiva esitellä tyttökavereille. Ei väliä onko valaan kokoinen.
      Mies taas esittelee mieskavereille ostettua naista.
      Noh makuasioita.
      Anyway kassalla työskentelevän naisen on helppo löytää perus normi mies jopa komeahko. Vaikka nainen olisi lihava.
      Sitten taas lihavalla kassamiehellä mahdollisuudet normaalipainoiseen naiseen hipoo 0!

      Joten olkaa te naiset mitä olette, teillä ei ole mitään hätää. Miehiä on yllinkyllin ja miehet tappelee eussa naisista kiitos politiikan joka sallii 90% vain miehiä meille muualta.
      Suosittelen hakemaan naisen ilman kusta päässä ulkomailta joka sopeutuu yhteiskuntaan nopeasti ja on samat arvot. Jolla ei ole ikuinen paino ongelma "oonko läski, oonko kaunis, en mahu näihin housuihin"
      Itsevarma, rento, huumorintajuinen ja lapsia rakastava nainen joka rakastaa omaa kehoa, namskis!

    • Anonyymi

      Meillä on joko tankit tai plösöt lilluvat.
      Normaalipainoiset 1%?

    • Anonyymi

      Mulle tää tilanne käy hyvin. Olen itse normaalipainoinen nelikymppinen. Se on niin harvinaista, että saa hyvin kilpailuetua monissa asioissa.

    • Anonyymi

      Olen nuori mies voin hyvin. Syön hyvin terveellisesti ei kiinnosta sokeri vehnämössöt herkut. Punainenlihakin harvoin.

      Liikun jonkin verran. Rasvaprosentti on matala ja lihakset näkyy. 194/89

      Usein vähän lihavat ja "normaalipainoiset" naiset pilkkaa mua. Vähän vitsinä hehe, stn!
      Oho miten laiha, taasko söit noin vähän iso mies, elätkö pyhällä hengellä.
      No mitä helv!!! Pidä pääs kii läski valas ja syö sitä sokeria ja ahmi sipsejä venytä sitä roikkuva kuoppsista mahaa ja nauti siitä!!

    • naisilla on helppoa parisuhdemarkkinoilla niin panostaa ei juurikaan tarvitse.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9789
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      402
      4226
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2936
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2845
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2614
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      212
      2613
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1823
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1667
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1610
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe