Lappeenrannassa on ollut fiksuja. Nurmikoita on ihan turha leikella golf-kenttien näköisiksi. Kukkaniitty on paljon kauniimpi. Lisäksi perhoset ja pörriäisetkin kiittäävät
https://yle.fi/uutiset/3-11420355
Nurmikoiden tilalle kukkaniittyjä
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Kukkaniityt on homoille!
- Anonyymi
ihanaa, kun ajattelet myös seksuaalivähemmistöjen parasta!
- Anonyymi
Punkit kiittävät!
- Anonyymi
Ja käärmeet
- Anonyymi
Asfalttiviidakkojen tilalle voimme laittaa
golf-kenttiä, kaupungit maan tasalle vain ja väylien viheriöiden tieltä!
Tölväise, ällyytä ja rienaa kanssaihmisiäsi. - Anonyymi
Nuoriso ja muu roskaväki rikkoo kaikki istutukset ja vastaavat, joten hieno oivallus ettei kannata nähdä vaivaa. Jos räkänokat haluavat repiä istutuksia tai ajaa krossipyörillä ylitse, niin kukkaniityllä saa vapaasti poimia tai pyöräillä jos siltä tuntuu.
Samaa kannattanee myös soveltaa muuhunkin kaupunkirakentamiseen, ettei kaiken paskaksi potkiville ja graffitteja piirteleville räkänokille mitään ladon seinää kummempaa kannata edes rakentaa. - Anonyymi
Turussa oli joskus Ruissalon puolella Auringonkukka pelto, josta kaupunkilaiset saivat hakea kukkia kotiinsa maljakkoon. Muutamat hyväkkäät sitt keräsivät ämpärittäln kukkia ja myivät iltatorilla papernarulla sidottuja nippuja ihmisille. Rahat meni kaljoitteluun jokirannassa ja puistoissa ja missä millonkin.
Aina niitä löytyy lusmuja jotka pilaa hyvän idean, hyödyntäen jotain ilmaista omaksi hyödykseen. Samoin kävi myös sen hernepellon kanssa, kun tarkoitus oli ett muutaman litran saa kerätä kotiin vietäväksi, tai syödä pellolta suoraan.
Turhauttavaa yrittää jotain piristystä järjestää kaikkien iloksi.- Anonyymi
Periskö laajensi liimetoimintaansa kukkien torimyyntiin?
Olen samaa mieltä; v...tuun golfkentät!
Maa tarvitsee ketoja. Myös kaupunkeihin. Vaarallisin asia maapallolla on mehiläisen katoaminen. Tietäkääpä se.https://www.hunaja.net/mehilaiset-ja-muut-polyttajat/mehilaisten-merkitys/ Hyönteispölytys on arvioitu 153 miljardin arvoiseksi rahassa, ja elämisen tärkeydessä sitä ei voi millään kultaharkoilla edes mitata.
misspönttöuuni kirjoitti:
https://www.hunaja.net/mehilaiset-ja-muut-polyttajat/mehilaisten-merkitys/ Hyönteispölytys on arvioitu 153 miljardin arvoiseksi rahassa, ja elämisen tärkeydessä sitä ei voi millään kultaharkoilla edes mitata.
Maailman ravinnontuotanti on pörriäisten tassuissa. Käykääpä alkulähteillä tutkimassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1424664Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1033921Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513320
- 533188
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest322620Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232246
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201898Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351755