Jos ei tässä elämässä löydy naista

Anonyymi

Entä sitten kuolemanjälkeisessä elämässä?

12

56

Vastaukset

• Tarkoitatkai seuraavassa elämässä. Voi olla että elämäsi oppikouluksi olet valinnut yksinäisyyden polun. Seuraavassa voi olla ihan toinen läksy. Ennen rikkaat köyhinä.köyhät rikkaina. Tai että menetät kaiken tai saat kaiken.Miten elät. Mitä on sydämmesi siinä tai siinä elämässä. Tänne tullessa ei ole tärkeää raha tai naiset vaan saavutatko sen mitä tulit tänne opiskelemaan.esim. rehellisyyttä tai vastuunkantoa tai muiden huomiomista. Yleensä rohkeimmat ja oppimisnälkäisimmät valitsee vaikeampia kouluja. Ja joo. Ihan vapaaehtoisesti tänne tullaan suorastaan jonotetaan. Sepä tässä hassuinta onkin!🥺🧜‍♀️

• Monella on oppikouluna oppia hyväksymään ja rakastamaan itseään juuri sellaisena kuin on. Rumana kauniina yksinäisenä vanhana homona jne. Nähdä itsensä arvokkaana osana luojaa kaikkien eläväisten sisarina ja veljinä. Ketään arvostelematta uskontoon rotuun tai sukupuoleen riippumatta.
        Myös kaikkina ikävuosina. Hyväksyä vanheneminen ja iloita kaikesta! Iloita elämästä. Myös minun oppikouluni tämä.🧜‍♀️

• Anonyymi kirjoitti:

Monella on oppikouluna oppia hyväksymään ja rakastamaan itseään juuri sellaisena kuin on. Rumana kauniina yksinäisenä vanhana homona jne. Nähdä itsensä arvokkaana osana luojaa kaikkien eläväisten sisarina ja veljinä. Ketään arvostelematta uskontoon rotuun tai sukupuoleen riippumatta.
        Myös kaikkina ikävuosina. Hyväksyä vanheneminen ja iloita kaikesta! Iloita elämästä. Myös minun oppikouluni tämä.🧜‍♀️

Siinä on elämän tärkein asia opittavana, jos ei vielä ole sitä oppinut.

• Kuoleman jälkeen villit demonit hyökkäävät kimppuusi ja vaikka yrität taistella vastaan niitä on loppumattomasti. Kun kukistat yhden sata muuta tulee tilalle. Lopulta voimiesi lakattua ja kun et kestää enää niiden aiheuttamaa sietämätöntä tuskaa, viimeisenä epätoivoisena pakokeinona keksit jälleensyntyä materialistiselle tasolle ja toivot olevasi turvassa demoneilta edes hetken.

Vaikka elämä on usein paskaa, se mitä odottaa rajan takana on sata kertaa pahempaa, ja kaikki uskonnot ovat väärässä. Ihmisyys on viimeinen piilo- ja turvapaikkamme vihamielisiltä kosmisilta hirviöiltä jotka haluavat tuhota meidät. Kukaan ei tule meitä pelastamaan, eikä näitä hirviöitä voi millääntavoin miellyttää tai käydä kauppaa niiden kanssa.

• Niin tässä elämässä kuin tuonpuoleisessakin naisia tavataan silloin kuin juodaan viinaa.

Viinamies juo viinaa ja käy yökerhossa taivaassakin.
      Raitis mies istuu yksikseen pilven päällä vailla naisseuraa.

t. viinamies

• Elämä on nyt. Muusta ei ole tietoa.

Olipa ruma, kaunis, ujo tai rohkea, elämään on tartuttava nyt kun sitä vielä on. Muusta ei ole takeita.

Minkä voi tehdä tänään, ei kannata stmysätä huomiseen.

Itsestä kaikki on kiinni loppujen lopuksi. Ja jokainen ihminen on uniikin kaunis luonnon luomus. 😊 Sitä ei vaan itse huomaa välttämättä... joku muu voi huomata kyllä. 😊

• Ei löydy ...

Taitoo alkoo nyt uskonnot tappelemmään

Hirveetä...

Miten tässä juuta sanoo

Voi ei...tuokin ortotoksi

Lesta

Miten puhuis nyt jonkun ympäri vaihtamaan mulle lakanat

Jos minä oon juutalainen....

Minne MUN pitee männä!!

Nyt kun ois kotona kunnon roihut

Ois tulepalava kiire hakkoo

Jumalauta #####🤬♥️🤗😌 Ketsuppia

Tiiätkö minnä mänisin

No sinne Jumalanpalvelukseen
      Ortodoksikirkkoon mut tännään siällä ei ollunnä mitteen

Lääh...

Mä olin ihan onnellinen ett tänään ois jo liturgia

Oli myös keittiö kiinni

Ei ne milloin vain pidä sitäkään auki.

Oikeestaan piteis soittoo apua sieltä

Sielunhoitoo

Linjat on kyllä auki :

Täytyy kyllä tarkistoo milloin mutta apua sielulle sieltä sua.

• Meinaat jotta silloinkin lisäännyttäisiin suvullisesti...

• Tässä maassa ämmät on niin läskejä ja vielä vaativia.
      Sitten nämä normikokoiset kusi päässä ihan pilaantuneita kun miehet kehuu liikaa ja antaa huomiota. Johan nousee hattuun.
      Ja rahalla muuten saa usko tai älä :D
      Hoikan ja kauniin... Ootteko miettineet miksi?

• Mä uskon eläväni ainoastaan yhden kerran ihmisenä, siis parasta aikaa nyt. Ehkä mun elämäni jatkuu jossain muussa muodossa, elämän keirtokulussa. Maadun ehkä kuoltuani ja ravitsen maata, josta kasvaa kukka. Lintu syö kukan siemeniä, kissa syö linnun ja kettu kissan....jne....

Mutt varsinaisesti mun elämä päättyy ihmisenä; kuoltuani, jollei multa jää edes lapsia; ei mun geenitkään jää kierrättämään elämää. Muistotkin minusta häipyy vuosikymmenissä taatusti lopullisesti.
      Ihmiselämä on yksinkertaisesti ainutlaatuinen kokemus! Simppeli yhtälö vai mitä?
      trollikka

• "Mutta ne, jotka on arvollisiksi nähty pääsemään toiseen maailmaan ja ylösnousemukseen kuolleista, eivät nai eivätkä mene miehelle."

• Isot vanhemmat pojat ovat kertoneet, et jos elät pitkän elämän nuhteettomasti, toisia kunnioittaen myös itseäsi, saat tuonpuoleisessa elämässä 12 neitsyttä ja ylipäällikön viran? Eli positiivisin mielin tulevaan on hyvä asenne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääministeri Sanna Marinin menehtyneen Lauri-isän

rankka elämä - avautui ongelmistaan viimeiseksi jääneessä haastattelussaan: "Olin minä ihan hyväkin isä, kun Sanna oli pikkuinen" https://www.seiska.f
      Maailman menoa
      190
      10568
    2. Sofia muuttaa?!

Instan mukaan Sofia Berlöff muuttaa taas. Mutta minne tällä kertaa?
      99
      1860
    3. Martina oli alle vuorokauden Vicin kanssa

Eskon ja Martinan ig näkee, Vici tuli eilen illalla pitkästä aikaa Martinalle. Martina hyvä äiti laittoi aamulla videota, ovat ihan kaksin Vicin kanss
      Kotimaiset julkkisjuorut
      75
      1385
    4. Sanna Marinin hallituksen hanke tyrmistyttää:

1680 euron kuukausituloilla pitää maksaa 25000 euron remontti? https://www.kauppalehti.fi/uutiset/sanna-marinin-hallituksen-hanke-tyrmistyttaa-1680-eu
      Maailman menoa
      187
      1010
    5. Sohvi takaisin Eirassa

Riita tullut,yöllä lähti koiran kanssa,aamupäivitys eirasta,lakanoista tunnistin,samat mitkä vaihtoi silloin toukokuussa😅
      84
      948