Voi elämä tätä tyhmyyttä

Anonyymi

Oli nyt pakko avautua tänne kun en enää tiedä,m itä tekisin.Olen jo aika vanhakin mutta ihan sekaisin.Tapasin ihanan miehen lähes 6v sitten,aika nopsaan päätettiin muuttaa yhteen eli hän muutti mun luokse. Olin jo havainnut ,että hällä oli taloudenhoidon kanssa ongelmia.Kunne koko setti paljastui...luulin siis,että minulla on mies, joka on ahkera,tekee töitä ja raha-asiat on oikeasti kunnossa.No eipä olleet vaan ulosmittauksessa melkoinen määrä. Annoin anteeksi,ettei ollut puhununut ja jos mä yritin puhua niin sai raivarit. Pian sitten huomasinkin sen,että dissaa mua kaikessa,en jopa omaa työtäni osannut enkä sitten muutakaan eli narsistin kanssa kimpassa. Hän ajoi mut hulluuden partaalle ja sain voimia laittaa hänet ulos asunnostani.Nyt kuitenkin nähdään erään asian tiimoilta aika usein, ja mä kaipaan sitä hullua...MIten ihmeessä sen saa loppumaan? Olen jopa mustasukkainen jollain tavalla koska hänellä ilm on joku kierroksessa nyt. Tekisi mieli selvittää kuka ja kertoa,ettei nainen tee samaa virhettä kuin minä mutta siitä tuskin on hyötyä, päinvastoin.Mutta ne tunteet...pitääkö tässä muuttaa ulkomaille vai mitä kun ajatuksen pyörii sen ympärillä liikaa? Järki ja tunteet eivät todellakaan kohtaa.Lisäksi hän on tosi taitava, saa mut hyvälle tuulelle edelleen hetkessä ja sitten olenkin taas ilmaa....

1

135

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan se ihan normaalia että tuollaisen jälkeen tunteet heittää häränpyllyä ja elämä tuntuu olevan vuoristorataa. Uskoit ja luotit löytäneesi elämänkumppanin ja kaikki osoittautui suureksi pettymytkseksi. Totta kai reagoit.
      On myös ihan normaalia että kun ja jos tunteita on ollut pelissä ei ne niin vain kuole. Pääasia kuitenkin on pitää pää kylmänä ja järki pelissä. Surra ja jopa ikävoida saa, on tärkeäkin käydä tunteet läpi ja antaa niitten tulla. Se on sitä surutyötä.
      Elämässä tulee tehtyä välillä tyhmiäkin päätöksiä, pääasia että niistä oppii ja jatkaa sitten elämää hieman viisaampana taas. Tunteita ei pidä yrittää paeta, ei ne mihinkään katoa. Ainoa tie on surra pettymys ja suru pois. Elämä valkenee vielä, usko pois! Ei se tähän kaadu. Hemmottele vaikka vähän itseäsi, suo itsellesi jotain ekstraa ja pidä huoli itsestäsi. Olet sen ansainnut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2443
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1271
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      917
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      136
      859
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      841
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      817
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      786
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      765
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      742
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      694
    Aihe