Voi elämä tätä tyhmyyttä

Anonyymi

Oli nyt pakko avautua tänne kun en enää tiedä,m itä tekisin.Olen jo aika vanhakin mutta ihan sekaisin.Tapasin ihanan miehen lähes 6v sitten,aika nopsaan päätettiin muuttaa yhteen eli hän muutti mun luokse. Olin jo havainnut ,että hällä oli taloudenhoidon kanssa ongelmia.Kunne koko setti paljastui...luulin siis,että minulla on mies, joka on ahkera,tekee töitä ja raha-asiat on oikeasti kunnossa.No eipä olleet vaan ulosmittauksessa melkoinen määrä. Annoin anteeksi,ettei ollut puhununut ja jos mä yritin puhua niin sai raivarit. Pian sitten huomasinkin sen,että dissaa mua kaikessa,en jopa omaa työtäni osannut enkä sitten muutakaan eli narsistin kanssa kimpassa. Hän ajoi mut hulluuden partaalle ja sain voimia laittaa hänet ulos asunnostani.Nyt kuitenkin nähdään erään asian tiimoilta aika usein, ja mä kaipaan sitä hullua...MIten ihmeessä sen saa loppumaan? Olen jopa mustasukkainen jollain tavalla koska hänellä ilm on joku kierroksessa nyt. Tekisi mieli selvittää kuka ja kertoa,ettei nainen tee samaa virhettä kuin minä mutta siitä tuskin on hyötyä, päinvastoin.Mutta ne tunteet...pitääkö tässä muuttaa ulkomaille vai mitä kun ajatuksen pyörii sen ympärillä liikaa? Järki ja tunteet eivät todellakaan kohtaa.Lisäksi hän on tosi taitava, saa mut hyvälle tuulelle edelleen hetkessä ja sitten olenkin taas ilmaa....

1

163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onhan se ihan normaalia että tuollaisen jälkeen tunteet heittää häränpyllyä ja elämä tuntuu olevan vuoristorataa. Uskoit ja luotit löytäneesi elämänkumppanin ja kaikki osoittautui suureksi pettymytkseksi. Totta kai reagoit.
      On myös ihan normaalia että kun ja jos tunteita on ollut pelissä ei ne niin vain kuole. Pääasia kuitenkin on pitää pää kylmänä ja järki pelissä. Surra ja jopa ikävoida saa, on tärkeäkin käydä tunteet läpi ja antaa niitten tulla. Se on sitä surutyötä.
      Elämässä tulee tehtyä välillä tyhmiäkin päätöksiä, pääasia että niistä oppii ja jatkaa sitten elämää hieman viisaampana taas. Tunteita ei pidä yrittää paeta, ei ne mihinkään katoa. Ainoa tie on surra pettymys ja suru pois. Elämä valkenee vielä, usko pois! Ei se tähän kaadu. Hemmottele vaikka vähän itseäsi, suo itsellesi jotain ekstraa ja pidä huoli itsestäsi. Olet sen ansainnut!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      356
      4135
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      130
      3652
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2381
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      9
      2213
    5. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      147
      1845
    6. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      118
      1769
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1748
    8. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1389
    9. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1038
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      915
    Aihe