Voi elämä tätä tyhmyyttä

Anonyymi

Oli nyt pakko avautua tänne kun en enää tiedä,m itä tekisin.Olen jo aika vanhakin mutta ihan sekaisin.Tapasin ihanan miehen lähes 6v sitten,aika nopsaan päätettiin muuttaa yhteen eli hän muutti mun luokse. Olin jo havainnut ,että hällä oli taloudenhoidon kanssa ongelmia.Kunne koko setti paljastui...luulin siis,että minulla on mies, joka on ahkera,tekee töitä ja raha-asiat on oikeasti kunnossa.No eipä olleet vaan ulosmittauksessa melkoinen määrä. Annoin anteeksi,ettei ollut puhununut ja jos mä yritin puhua niin sai raivarit. Pian sitten huomasinkin sen,että dissaa mua kaikessa,en jopa omaa työtäni osannut enkä sitten muutakaan eli narsistin kanssa kimpassa. Hän ajoi mut hulluuden partaalle ja sain voimia laittaa hänet ulos asunnostani.Nyt kuitenkin nähdään erään asian tiimoilta aika usein, ja mä kaipaan sitä hullua...MIten ihmeessä sen saa loppumaan? Olen jopa mustasukkainen jollain tavalla koska hänellä ilm on joku kierroksessa nyt. Tekisi mieli selvittää kuka ja kertoa,ettei nainen tee samaa virhettä kuin minä mutta siitä tuskin on hyötyä, päinvastoin.Mutta ne tunteet...pitääkö tässä muuttaa ulkomaille vai mitä kun ajatuksen pyörii sen ympärillä liikaa? Järki ja tunteet eivät todellakaan kohtaa.Lisäksi hän on tosi taitava, saa mut hyvälle tuulelle edelleen hetkessä ja sitten olenkin taas ilmaa....

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan se ihan normaalia että tuollaisen jälkeen tunteet heittää häränpyllyä ja elämä tuntuu olevan vuoristorataa. Uskoit ja luotit löytäneesi elämänkumppanin ja kaikki osoittautui suureksi pettymytkseksi. Totta kai reagoit.
      On myös ihan normaalia että kun ja jos tunteita on ollut pelissä ei ne niin vain kuole. Pääasia kuitenkin on pitää pää kylmänä ja järki pelissä. Surra ja jopa ikävoida saa, on tärkeäkin käydä tunteet läpi ja antaa niitten tulla. Se on sitä surutyötä.
      Elämässä tulee tehtyä välillä tyhmiäkin päätöksiä, pääasia että niistä oppii ja jatkaa sitten elämää hieman viisaampana taas. Tunteita ei pidä yrittää paeta, ei ne mihinkään katoa. Ainoa tie on surra pettymys ja suru pois. Elämä valkenee vielä, usko pois! Ei se tähän kaadu. Hemmottele vaikka vähän itseäsi, suo itsellesi jotain ekstraa ja pidä huoli itsestäsi. Olet sen ansainnut!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3155
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      47
      2381
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      125
      1730
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      100
      1573
    5. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1087
    6. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      169
      954
    7. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      44
      921
    8. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      866
    9. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      71
      811
    10. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      14
      784
    Aihe