https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/2020-07/TEUVO&STEPHANIE_1.jpg
Jos nainen olisi tuhrinut itseensä tatuoointeja ja/tai lävistyksiä, pukeutuisi miehekkäästi ja muutenkin epäsiististi esiintyisi, ei hän kyllä ansaitsisi noin tasokkaan näköistä miestä vaan joutuisi seurustelemaan jonkun puliukon kanssa sitten.
Ulkoisesti samantasoinen pariskunta
16
56
Vastaukset 16
Höm . Tuo mies ei ole minun heiniäni liian vanha.🙄
Jokin yli 60vVaikka säärikarvat on ja pukeudun tätimäisesti ja kyllä miehekkäästi 18vuotiaana kun alettiin oleen olin vielä siili kun leikkasin kaljun.😁
Miksi otit nuo vertailuun koen tuon naisen vain olevan rahan takia.
https://www.google.fi/amp/s/fi.newsner.com/terveys/60-vuotias-nainen-katsoi-hiuksiaan-vasynein-silmin-muodonmuutos-antaa-hanelle-saihkyvan-ulkonaon/amp/
Tämäkin nainen sopii paremmin katukuvaan hänen kanssaan.valtakunta kirjoitti:
Vaikka säärikarvat on ja pukeudun tätimäisesti ja kyllä miehekkäästi 18vuotiaana kun alettiin oleen olin vielä siili kun leikkasin kaljun.😁
Ja että ei ihmetellä omalle miehelle kelpasin, ettei ajatella että olen naisen kanssa😩
- Anonyymi
Ihanaa tuo monikulttuurisuus.
- Anonyymi
Mite hemnettiä sinä taas möliset?!
- Anonyymi
Nalleili vahingossa rekatulla nikillään. Vastaavia mokia on sattunut ennenkin.
- Anonyymi
Kuulostaat nyt ihan NALilta. Oletko NAL?
En. Oletko sinä sekaisin? Minua vaan huvitti tuo kuva niin laitoin, en arvannut että otat ihan tosissaan.
- Anonyymi
En ole kenenkään muun nähnyt käyttävän täällä puliukko-sanaa kuin Nallin. Ja tosiaan Harmis on mogannut ennenkin.
- Anonyymi
Sama asenne naisiin ainakin on.
- Anonyymi
Unelmien persuprinssi, sahakin palanut vain 6 kertaa 😍
T. Hellä Keskiväli PS. Nyt tuli paha. Tatuointeja, miehkäs pukeutuminen, homssuinen vähintäänkin pihatöiden jälkeen ja mahdollisen työpäivän päätteeksi.
Pitänee käskeä tuon puolison poistua kämpästään ja hakea puliukko tilalle. :D- Anonyymi
Onkohan Hakkarainen lähestynyt tuota naista "kansanomaisesti", kuten Hankamäen käyttämä termi kuuluu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l3161125Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni67945- 77938
- 71805
- 67721
Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et40715Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona34627- 44627
- 51579
- 42551