https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006560484.html
Miksi niin moni nainen haluaa bodaa itsestä kunnon äijä vartalon..
Joko lihavia äijä vartaloita tai bodattuja tankkeja?!
Onko se naisten mielestä kaunis vartalo silloin?
Aivan jäätävää
8
67
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä?? Miks pitää bodata? Kukaan ei saa olla oma ittensä
- Anonyymi
Eiks kaikki vois vain olla oma itsensä
- Anonyymi
Löysä läski, laiha lihava, luuviulu kyllä lähes kaikki on näitä. Tuo aloituksen nainen poikkeus.
- Anonyymi
Miks naiset eivät osaa kunnon suuhoitoo, se tappaa koko suhteen
- Anonyymi
Se on kyllä totta!
Olen bi mies ja voin sanoa että parhaat suihin ottajat olleet jätkät. Ei kaikki mut reilusti enemmistö.
Naiset ovat muutenki enimmäkseen lahnoja sängyssä, odottavat että heille tehdään kaikki ilman että nainen koskee hyväilee miestä.
Monta kertaa exältä kyselin miten, mikä, milloin jne.
Aina vastas: kaikki hyvin ja riittää jne.
Sit ku tuli riita niin pamautti ettei tykännyt seksistä saatanan feikkaava huo**
Nyt käytän naisia just niinkuin haluan.. Jos jalat aukee tyydytän itseäni miten haluan ja käännyn nukkuu :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä totta!
Olen bi mies ja voin sanoa että parhaat suihin ottajat olleet jätkät. Ei kaikki mut reilusti enemmistö.
Naiset ovat muutenki enimmäkseen lahnoja sängyssä, odottavat että heille tehdään kaikki ilman että nainen koskee hyväilee miestä.
Monta kertaa exältä kyselin miten, mikä, milloin jne.
Aina vastas: kaikki hyvin ja riittää jne.
Sit ku tuli riita niin pamautti ettei tykännyt seksistä saatanan feikkaava huo**
Nyt käytän naisia just niinkuin haluan.. Jos jalat aukee tyydytän itseäni miten haluan ja käännyn nukkuu :)Tykkään tuosta asenteestasi 😉👌🤗
- Anonyymi
Onhan tuo nyt aivan upean näkönen nainen.
- Anonyymi
Ei kaikki pysty vaikuttamaan vartalomalliinsa. Itse olen aina ollut vankempi rakenteeltani eli en ole sirorakenteinen vartaloltani, enempi muistutan jotain itä-eurooppalaista kuulantyöntäjää ja yks tutuistani äskettäin meinas ett myös naamaltani olen miehen näköinen, oli kavereitten kans naureskellut meistä otettua kuvaa. Pitäis olla helvetisti fyrkkaa ett mun näköisestä saatais naisellisemman näköinen😂😂😂. Kun on vankempi ruoto, niin se on ollut eduksi, kun on pitänyt tehdä fyysisempää hommaa töissä, mun näköisen on turha odottaa ett miehet tulis jossain nostohommassa avuksi..saisin odottaa maailmanloppuun asti moista ihmettä😂😂.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku425128Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1012088Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel302006HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1141851Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v151808- 1111720
Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p2351024Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.45944- 71931
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen54873