https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006560484.html
Miksi niin moni nainen haluaa bodaa itsestä kunnon äijä vartalon..
Joko lihavia äijä vartaloita tai bodattuja tankkeja?!
Onko se naisten mielestä kaunis vartalo silloin?
Aivan jäätävää
8
55
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä?? Miks pitää bodata? Kukaan ei saa olla oma ittensä
- Anonyymi
Eiks kaikki vois vain olla oma itsensä
- Anonyymi
Löysä läski, laiha lihava, luuviulu kyllä lähes kaikki on näitä. Tuo aloituksen nainen poikkeus.
- Anonyymi
Miks naiset eivät osaa kunnon suuhoitoo, se tappaa koko suhteen
- Anonyymi
Se on kyllä totta!
Olen bi mies ja voin sanoa että parhaat suihin ottajat olleet jätkät. Ei kaikki mut reilusti enemmistö.
Naiset ovat muutenki enimmäkseen lahnoja sängyssä, odottavat että heille tehdään kaikki ilman että nainen koskee hyväilee miestä.
Monta kertaa exältä kyselin miten, mikä, milloin jne.
Aina vastas: kaikki hyvin ja riittää jne.
Sit ku tuli riita niin pamautti ettei tykännyt seksistä saatanan feikkaava huo**
Nyt käytän naisia just niinkuin haluan.. Jos jalat aukee tyydytän itseäni miten haluan ja käännyn nukkuu :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä totta!
Olen bi mies ja voin sanoa että parhaat suihin ottajat olleet jätkät. Ei kaikki mut reilusti enemmistö.
Naiset ovat muutenki enimmäkseen lahnoja sängyssä, odottavat että heille tehdään kaikki ilman että nainen koskee hyväilee miestä.
Monta kertaa exältä kyselin miten, mikä, milloin jne.
Aina vastas: kaikki hyvin ja riittää jne.
Sit ku tuli riita niin pamautti ettei tykännyt seksistä saatanan feikkaava huo**
Nyt käytän naisia just niinkuin haluan.. Jos jalat aukee tyydytän itseäni miten haluan ja käännyn nukkuu :)Tykkään tuosta asenteestasi 😉👌🤗
- Anonyymi
Onhan tuo nyt aivan upean näkönen nainen.
- Anonyymi
Ei kaikki pysty vaikuttamaan vartalomalliinsa. Itse olen aina ollut vankempi rakenteeltani eli en ole sirorakenteinen vartaloltani, enempi muistutan jotain itä-eurooppalaista kuulantyöntäjää ja yks tutuistani äskettäin meinas ett myös naamaltani olen miehen näköinen, oli kavereitten kans naureskellut meistä otettua kuvaa. Pitäis olla helvetisti fyrkkaa ett mun näköisestä saatais naisellisemman näköinen😂😂😂. Kun on vankempi ruoto, niin se on ollut eduksi, kun on pitänyt tehdä fyysisempää hommaa töissä, mun näköisen on turha odottaa ett miehet tulis jossain nostohommassa avuksi..saisin odottaa maailmanloppuun asti moista ihmettä😂😂.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802005
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591717Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461686- 1231463
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1561238Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501112Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen581000- 70899
- 15889
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26887