https://www.is.fi/hyvaolo/art-2000006560484.html
Miksi niin moni nainen haluaa bodaa itsestä kunnon äijä vartalon..
Joko lihavia äijä vartaloita tai bodattuja tankkeja?!
Onko se naisten mielestä kaunis vartalo silloin?
Aivan jäätävää
8
51
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä?? Miks pitää bodata? Kukaan ei saa olla oma ittensä
- Anonyymi
Eiks kaikki vois vain olla oma itsensä
- Anonyymi
Löysä läski, laiha lihava, luuviulu kyllä lähes kaikki on näitä. Tuo aloituksen nainen poikkeus.
- Anonyymi
Miks naiset eivät osaa kunnon suuhoitoo, se tappaa koko suhteen
- Anonyymi
Se on kyllä totta!
Olen bi mies ja voin sanoa että parhaat suihin ottajat olleet jätkät. Ei kaikki mut reilusti enemmistö.
Naiset ovat muutenki enimmäkseen lahnoja sängyssä, odottavat että heille tehdään kaikki ilman että nainen koskee hyväilee miestä.
Monta kertaa exältä kyselin miten, mikä, milloin jne.
Aina vastas: kaikki hyvin ja riittää jne.
Sit ku tuli riita niin pamautti ettei tykännyt seksistä saatanan feikkaava huo**
Nyt käytän naisia just niinkuin haluan.. Jos jalat aukee tyydytän itseäni miten haluan ja käännyn nukkuu :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on kyllä totta!
Olen bi mies ja voin sanoa että parhaat suihin ottajat olleet jätkät. Ei kaikki mut reilusti enemmistö.
Naiset ovat muutenki enimmäkseen lahnoja sängyssä, odottavat että heille tehdään kaikki ilman että nainen koskee hyväilee miestä.
Monta kertaa exältä kyselin miten, mikä, milloin jne.
Aina vastas: kaikki hyvin ja riittää jne.
Sit ku tuli riita niin pamautti ettei tykännyt seksistä saatanan feikkaava huo**
Nyt käytän naisia just niinkuin haluan.. Jos jalat aukee tyydytän itseäni miten haluan ja käännyn nukkuu :)Tykkään tuosta asenteestasi 😉👌🤗
- Anonyymi
Onhan tuo nyt aivan upean näkönen nainen.
- Anonyymi
Ei kaikki pysty vaikuttamaan vartalomalliinsa. Itse olen aina ollut vankempi rakenteeltani eli en ole sirorakenteinen vartaloltani, enempi muistutan jotain itä-eurooppalaista kuulantyöntäjää ja yks tutuistani äskettäin meinas ett myös naamaltani olen miehen näköinen, oli kavereitten kans naureskellut meistä otettua kuvaa. Pitäis olla helvetisti fyrkkaa ett mun näköisestä saatais naisellisemman näköinen😂😂😂. Kun on vankempi ruoto, niin se on ollut eduksi, kun on pitänyt tehdä fyysisempää hommaa töissä, mun näköisen on turha odottaa ett miehet tulis jossain nostohommassa avuksi..saisin odottaa maailmanloppuun asti moista ihmettä😂😂.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 733305
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272353Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311861Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja251286Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101197