Vai kelpaaks hiljaisempi mies?
Saako mies olla mölytoosa
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mölytoosia. Ei miehiä eikä naisia.
Ei niitä jaksa. - Anonyymi
Siltä väliltä, ei oo tuppisuukaan hyvä
- Anonyymi
Juu, kun puhuu sopivasti, niin pärjää.
- Anonyymi
Sellainen keskustelutaitoinen hiljaisen puoleinen mölytoosa.
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Tuo on ihan hyvä :D
Niinpä on.
- Anonyymi
Paras vaihtoehto sellainen, joka puhuu silloin, kun on asiaa, mutta ei missään tapauksessa pidä hölöttää koko ajan. Ja kielenkäytön pitää olla siistiä. Ei missään tapauksessa mitään kiroilua, koska minun mielestäni kiroilijoiden paikka on putka.
-Likinäkörillitäti- Anonyymi
Sinä taidat olla asiallinen flicka.
- Anonyymi
Minusta olisi mukava välillä viettää iltaa keskustellen ja välillä olla vaan ihan hiljaa toisen kainalossa, siinä olisi niin hyvä ja lämmin olla. Tällaisia haaveita..
Ei.
Hiljaa hyvä tulee☝️
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892658Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2041682- 1161610
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411471Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641242Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 74906
- 45877
- 61845